Automtyczna skrzynia biegów / Witam / Prosze o pomoc!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pawel220689
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob lip 17, 2010 10:00
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Automtyczna skrzynia biegów / Witam / Prosze o pomoc!

Post autor: pawel220689 » sob lip 17, 2010 10:27

Witam..mam takie pytanie kupiłem golfa 2 z rocznika 86 z automatyczną skrzynią biegów było wszystko ok. od wczoraj auto zaczeło szwankować od tego momentu jak wyleciał olej z skrzyni w czasie jazdy po godzinie czasu wyjechałem na nowo i mogłem jechać tylko 40 na godzinę nie mogę wiecej przy gazować bo auto staje i dalej nie ma siły jechać bardzo prosze o pomoc z góry bardzo dziekuje
Ostatnio zmieniony sob lip 17, 2010 11:18 przez pawel220689, łącznie zmieniany 1 raz.


Paweł

Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Post autor: Damian3942 » sob lip 17, 2010 10:40

co to za silnik? coś opisz tego golfa...
Ostatnio zmieniony sob lip 17, 2010 13:34 przez Damian3942, łącznie zmieniany 1 raz.


passat b5 115KM AZM 2003r

pawel220689
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob lip 17, 2010 10:00
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Post autor: pawel220689 » sob lip 17, 2010 11:27

Damian3942 pisze:co to za silnik? coś opisz tego golfa...


PS nie ten dział... powinno być w technicznym :crazy: najlepiej napisz do moderatora o przeniesienie



silnik 1,8... przed wczoraj holowałem szwagra ale na biegu D czy to może mieć coś z tym wspólnego??Jak rozgrzeje się silnik tak właśnie się dzieje ze nie ma siły dalej ciągnąc przejadę może tak dobrze ze 100 metrów i już koniec nie ma dalej siły ciągnąć.A olej wylecial rurką od bagnetu nie mam pojęcia ile wyleciało moze 0,5L ale cała skrzynia jest zalana olejem a na bagnecie mi pokazuje stan miedzy tymi dwoma kropkami
Ostatnio zmieniony sob lip 17, 2010 11:54 przez pawel220689, łącznie zmieniany 4 razy.


Paweł

Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Post autor: Damian3942 » sob lip 17, 2010 13:34

ja bym pomyślał czemu wywalił olej bagnetem... przecież jest ciepło i nie ma powodów do tego... a może coś zalał? i go dusi? albo poszło też do filtra powietrza? sprawdzałeś czy jest tam wszystko ok?

1.8 z jakim oznaczeniem?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182571
porównaj sobie i wpisz w profilu najlepiej
Ostatnio zmieniony sob lip 17, 2010 13:35 przez Damian3942, łącznie zmieniany 1 raz.


passat b5 115KM AZM 2003r

pawel220689
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob lip 17, 2010 10:00
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Post autor: pawel220689 » sob lip 17, 2010 14:40

Damian3942 pisze:ja bym pomyślał czemu wywalił olej bagnetem... przecież jest ciepło i nie ma powodów do tego... a może coś zalał? i go dusi? albo poszło też do filtra powietrza? sprawdzałeś czy jest tam wszystko ok?

1.8 z jakim oznaczeniem?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182571
porównaj sobie i wpisz w profilu najlepiej

prawdopodobnie wywaliło olej dlatego ze bagnet nie byl do końca wsadzony a po drugie to olej ze skrzyni wywalił przez bagnet a nie z silnika.. mam pytanie czy byś mógł wytumaczyc gdzie jest to oznaczenie silnika??


Paweł

Edams_Mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt lip 02, 2010 11:05
Lokalizacja: W-Wa
Kontakt:

Post autor: Edams_Mk2 » sob lip 17, 2010 20:45

oznaczenie silnika masz przy numerach, zaraz nad kolektorem, dokładnie przy mocowaniu alternator-silnik. Nie wiem jak mogę to bardziej opisać



pawel220689
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob lip 17, 2010 10:00
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Post autor: pawel220689 » sob lip 17, 2010 21:26

Edams_Mk2 pisze:oznaczenie silnika masz przy numerach, zaraz nad kolektorem, dokładnie przy mocowaniu alternator-silnik. Nie wiem jak mogę to bardziej opisać
ok dziękuje za pomoc... Może ktoś mi pomoże i wytumaczy co sie moze dziać z tym autem nie moge dojść do ładu eh;/ moze ktoś z was miał już taki problem ??


Paweł

Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Post autor: Damian3942 » sob lip 17, 2010 23:12

hmm może olej zły wlany? albo ktoś coś kombinował przed tobą? zonaczenia silnika masz również w bagażniku na wysokości znaczka VW nad kołem zapasowym bądź na tylnym kielichu po lewej stronie. Patrzyłeś na forum czy nie ma podobnego tematu? nie masz żadnych wycieków ze skrzyni? silnik pracuje normalnie na niskich obrotach?


passat b5 115KM AZM 2003r

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » ndz lip 18, 2010 00:01

pawel220689, Czy wymieniałeś olej w skrzyni kiedykolwiek? Wymienia się co ok 60kkm, razem z filtrem i pewnie uszczelką. Olej w automacie- jakość, stan, to ważne jest.



pawel220689
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob lip 17, 2010 10:00
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Post autor: pawel220689 » ndz lip 18, 2010 12:27

bodzio_j pisze:pawel220689, Czy wymieniałeś olej w skrzyni kiedykolwiek? Wymienia się co ok 60kkm, razem z filtrem i pewnie uszczelką. Olej w automacie- jakość, stan, to ważne jest.
nie nie wymieniałem mam go dopiero nie cały tydzień;/ olej pokazuje na połowie dwóch tych kropek.. czy jest możliwość ze skrzynia biegów jest do wymiany??


Paweł

Awatar użytkownika
Shadows777
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt gru 16, 2008 21:10
Lokalizacja: Krk
Kontakt:

Post autor: Shadows777 » ndz lip 18, 2010 14:31

Na przyszlosc najlepiej cholowac na drugim biegu nie na D .
A jak jedziesz to skrzynia zmienia bieg czy przy tych 40 km/h dalej ciagnie na pierwszym biegu?


moja BYŁA zabawka...
viewtopic.php?t=236526" onclick="window.open(this.href);return false;

pysio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 18:53
Lokalizacja: montreal

Post autor: pysio » ndz lip 18, 2010 19:51

Powodzenia z holowaniem na drugim biegu. Holowac tylko na N z mala predkoscia i na krotkim odcinku poniewaz skrzynia nie jest smarowana na wylaczonym silniku ( pompa nia pracuje ).Po pierwsze sprawdzic poziom oleju - na pracujacym silniku i rozgrzanym oleju



artur b.
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 16:24
Lokalizacja: Witkowice/ok. Częstochowy

Post autor: artur b. » ndz lip 18, 2010 20:26

pysio pisze:Powodzenia z holowaniem na drugim biegu. Holowac tylko na N z mala predkoscia i na krotkim odcinku
nie ma to jak wczytanie się w temat.
Masz silnika na wtrysku, czy na gaziorze(jeśli tak to jakim)?



Awatar użytkownika
Shadows777
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt gru 16, 2008 21:10
Lokalizacja: Krk
Kontakt:

Post autor: Shadows777 » ndz lip 18, 2010 20:55

pysio pisze:Powodzenia z holowaniem na drugim biegu. Holowac tylko na N z mala predkoscia i na krotkim odcinku poniewaz skrzynia nie jest smarowana na wylaczonym silniku ( pompa nia pracuje ).Po pierwsze sprawdzic poziom oleju - na pracujacym silniku i rozgrzanym oleju
Kolega cholowal samochód a niebyl cholowany .
Wiadomo ze jak jest potrzeba cholowania samochodu z automatyczna skrzynia biegow to na biegu N , ale jezeli my holujemy a mamy automat to zapiac 2 najlepiej


moja BYŁA zabawka...
viewtopic.php?t=236526" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 317 gości