duże obroty na biegu jałowym silnik 1,8-pełen wtrysk

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

racer18

Post autor: racer18 » śr mar 22, 2006 20:49

Może to popr
kalbar pisze:zastanowiły mnie dwa wejścia podciśnieniowe w obudowie filtra powietrza jeden wężyk prowadzi do wnętrza nadkola i z tamtąd wychodzi w stronę silnika co tam jest ?
To są wężyki podciśnienia i czasem mogą powodować problemy z obrotami. Proponowałbym sprawdzić ich szczelność.
Jeśli chodzi o błędy to trzeba się upewnić czy ten komputer ma pamięć błędów. Ja w moim PFie naszukałem się a okazuje się że złącza nie ma ani przy kompie ani przy lewarku, a to dlatego że ten komputer nie ma pamięci błędów :)
Sprawdź też przepustnicę czy nie jest zabrudzona, mojego delikatnie trącało na wolnych obrotach a potem falował od 750 do 1000. Wyczyściłem i jest ok.
Pozdro...



Awatar użytkownika
Łuki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1749
Rejestracja: pn gru 12, 2005 14:55
Lokalizacja: Pruszcz Gd.

Post autor: Łuki » śr mar 22, 2006 23:40

ja mam takie samo auto i mam dokładnie to samo :(
nie wiem co dalej, chyba jednak będe musiał dać zarobić Gajosowi, bo nie widze już innego wyjścia :(



kalbar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob mar 04, 2006 23:24
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Post autor: kalbar » sob mar 25, 2006 13:41

Łuki jak naprawiłeś to opisz co było :prayer:



Awatar użytkownika
Łuki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1749
Rejestracja: pn gru 12, 2005 14:55
Lokalizacja: Pruszcz Gd.

Post autor: Łuki » sob mar 25, 2006 15:56

wyczyściłem krokowca, wyczyściłem przepustnice i jest lepiej. Nie jest to jeszcze tak jak powinno być, ale po odpaleniu chodzi na niskich obrotach. Jak mu dodam gazu to blokuje sie na tych wyższych obrotach. Zdławie go do niskich i zostaje na niskich. Krokowiec sie blokuje ? :goof:

część druga walki w poniedziałek :)
jade na ustawienie zapłonu i reszty tych duperelek, potem będe myślał co dalej



kalbar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob mar 04, 2006 23:24
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Post autor: kalbar » sob mar 25, 2006 23:21

Mnie się wydaje że to nie krokowiec bo on tylko się otwiera - tak myślę. Jak go zdemontowałem i włączyłem zapłon to on się otworzył i chyba zostaje w tej pozycji. :-k

[ Dodano: 25 Mar 2006 22:41 ]
Racer 18-mam pytanko jak wcześniej pisałem o dwóch wężykach podciśnieniowych wychodzących z obudowy filtra powietrza o co tu biega dokładniej ?? pozdro



promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » sob kwie 01, 2006 22:22

sory ze sie wtrącam ale o ile sie orietuje to te węzyki to jest regulacja powietrza a dokładnie które ma wpadac zimne czy ciepłe w zaleznosci od temp silnika tam jest taki tłoczek który przestawia przesłone i otwiera lub przymyka gorące powietrze pobierane z kolektora wydechowego (zasysa powietrze ogrzewane przez rury wydechowe) :) i własnie kiedy jest nieszczelnosc w tych rurkach to silnik dostaje troche wiecej powietrza i moze wariowac


...

kalbar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob mar 04, 2006 23:24
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Post autor: kalbar » śr kwie 26, 2006 22:37

Przepraszam że tak długo nie pisałem ale po ustąpieniu mrozów problem znikł i silniczek zaczął dobrze pracować i teraz w dalszym poszukiwaniu nie mam się na czym oprzeć chyba że w następną zimę (może szybciej). Dziękuję wszystkim za chęć pomocy do następnego napisania. Cześć. :pub:



rychu25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: śr lis 30, 2005 04:16
Lokalizacja: ostrow
Kontakt:

Post autor: rychu25 » czw kwie 27, 2006 16:08

przyczyna takich wolno opadajacych obrotow jest na 100% nieszczelnosc na wezykach doprowadzajacych powietrze do wtrysku



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 333 gości