Do wszystkich RP-kowców Prosze o pomoc
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Dystans6
- Gadatliwa bestia
- Posty: 629
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Do wszystkich RP-kowców Prosze o pomoc
Witam opisze problem: od jakiegos czasu zawieszaly mi sie obroty na 1,5 -2 tys i tak zostawaly na dojezdzie do skrzyzowan.Postanowilem wiec wyczyscic silniczek krokjowy wyczyscilem złozylem i od tego momentu zaczely sie problemy. Auto jak sie rozgrzeje i zgasze nie moge pozniej odpalic . Kupilem nowy krokowiec zalozylem jest to samo wiec jutro go oddaje do sklepu a zakladam spowrotem sam nie mam juz pojecia co sie moglo stac .Zatankowalem jeszcze ostatnio 25 litrow benzyny 98 na ktorej przewaznei jezdze i 30 litrow bezsiarkowej 95 na statoilu czy to moze juz przez to bo głupieje .Przewody nowe,świece tez,dolot czysty,filtr takze może ma ktoś pomysł co moze być nie tak bo jak nie to chyba bede zmuszony jechac pierwszy raz do mechaniorów a nie chcialbym im auta zostawiac .
-
- Mały gagatek
- Posty: 76
- Rejestracja: ndz lis 11, 2007 17:22
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
http://www.google.pl/custom?hl=pl&inlan ... .vwgolf.pl
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- Dystans6
- Gadatliwa bestia
- Posty: 629
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
wląśnie a jak skasować wogole temat bo nie wiem tego nigdy w sumie nie kasowałem jezeli moderator moze czy ktoś to niech skasuje wychodzi mi na to ze to bedzie ten czujnik halla a powiedzcie czy jego da sie jakoś naprawic przeczyscic czy raczej wymiana na nowy jak juz ??
Ostatnio zmieniony ndz lip 18, 2010 00:58 przez Dystans6, łącznie zmieniany 1 raz.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
raczej wymianaDystans6 pisze:a powiedzcie czy jego da sie jakoś naprawic przeczyscic czy raczej wymiana na nowy jak juz ??
zdejmij kopułke, palec, osłone pod palcem , moze cos dojrzysz , moze jest pęknięty ten czujnik. no i przede wszystkim sprawdz go
z tego co ja kojarze to za pomoca diodki z kabelkami mozna sprawdzic. przytykasz do którys pinów ( ostroznie ,z eby zwarcia nie zrobic ) i ktos probuje odpalic auto.. a ty patrzysz czy diodka mruga...
to takie na szybko, ale pewnie mozna tez to miernikiem sprawdzic
a co do tematu , to napisz np do DUBER, pokaz mu który temat chcesz wywalic i dlaczego.. i po kłopocie..
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- Dystans6
- Gadatliwa bestia
- Posty: 629
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
witam jutro chce przeporwadzic diagnoze kodami błyskowymi i chcialem sie jeszcze tylko dopytac czy dobrze to rozumiem. A wiec biore diode na 12v taka która ma w srodku juz opornik dłuzsza łąpke czyli + podpinam kabelkiem do akumulatora do + natomiast drugą końcówkę podlaczam kabelkiem do złacza diagnostycznego tego żołtego przy cewce .Nastepnie biore jeszcze jeden kabelek od - masy akumolatora i podpinam go na 4-5 sekund do kabelka od złacza diagnostycznego po czym odłaczam go i wtedy zczytuje kody ??dobrze to rozumiem ?? tak jak to gosciu zrobil w tym golfie 1.6 PN na filmiku ??
Ostatnio zmieniony ndz lip 18, 2010 22:55 przez Dystans6, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 207 gości