Do wszystkich RP-kowców Prosze o pomoc

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Do wszystkich RP-kowców Prosze o pomoc

Post autor: Dystans6 » pt lip 16, 2010 23:27

Witam opisze problem: od jakiegos czasu zawieszaly mi sie obroty na 1,5 -2 tys i tak zostawaly na dojezdzie do skrzyzowan.Postanowilem wiec wyczyscic silniczek krokjowy wyczyscilem złozylem i od tego momentu zaczely sie problemy. Auto jak sie rozgrzeje i zgasze nie moge pozniej odpalic . Kupilem nowy krokowiec zalozylem jest to samo wiec jutro go oddaje do sklepu a zakladam spowrotem sam nie mam juz pojecia co sie moglo stac .Zatankowalem jeszcze ostatnio 25 litrow benzyny 98 na ktorej przewaznei jezdze i 30 litrow bezsiarkowej 95 na statoilu czy to moze juz przez to bo głupieje .Przewody nowe,świece tez,dolot czysty,filtr takze może ma ktoś pomysł co moze być nie tak bo jak nie to chyba bede zmuszony jechac pierwszy raz do mechaniorów a nie chcialbym im auta zostawiac .



wojtass31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: wojtass31 » sob lip 17, 2010 01:19

Czujnik Halla



TomeQTomeQ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 17:22
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: TomeQTomeQ » sob lip 17, 2010 09:10

a przepustnica ci sie nie zacina zagladales w gardziel


my ride ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3203306&sid=50d56bba1eecfd954973b856e92bf403#3203306

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob lip 17, 2010 09:35

Dystans6, pierwsza sprawa, to masz dwa , takie same tematy... takze popros o usunięcie któregos :)


sprawdz ten czujnik hala


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Dystans6 » sob lip 17, 2010 11:27

a gdzie jest ten czujnik halla ??



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob lip 17, 2010 11:41



Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

wojtass31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: wojtass31 » sob lip 17, 2010 11:51

Jest w aparacei zalonowym



Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Dystans6 » sob lip 17, 2010 21:23

no dobra ale jak sprawdzic ten czujnik halla czy on działa czy nie ??bo dzis posprawdzalem kilka razy to na zimnym pali zawsze jedynie kilka minut po właczeniu wiatraka nie kmini pozniej juz tez zapala czyli jakis czujnik chyba temperatury nawala czy cos ewidentnie..



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob lip 17, 2010 22:04

poszukaj na forum... miedzy innymi w tymi linku w ktroym Ci podałęm..

no i popros o wykasowanie tematu.. bo dostaniesz 3 warna za dublowanie tematów i tyle będzie :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Dystans6 » ndz lip 18, 2010 00:41

wląśnie a jak skasować wogole temat bo nie wiem tego nigdy w sumie nie kasowałem jezeli moderator moze czy ktoś to niech skasuje wychodzi mi na to ze to bedzie ten czujnik halla a powiedzcie czy jego da sie jakoś naprawic przeczyscic czy raczej wymiana na nowy jak juz ??
Ostatnio zmieniony ndz lip 18, 2010 00:58 przez Dystans6, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz lip 18, 2010 09:07

Dystans6 pisze:a powiedzcie czy jego da sie jakoś naprawic przeczyscic czy raczej wymiana na nowy jak juz ??
raczej wymiana :)


zdejmij kopułke, palec, osłone pod palcem , moze cos dojrzysz , moze jest pęknięty ten czujnik. no i przede wszystkim sprawdz go :)

z tego co ja kojarze to za pomoca diodki z kabelkami mozna sprawdzic. przytykasz do którys pinów ( ostroznie ,z eby zwarcia nie zrobic ) i ktos probuje odpalic auto.. a ty patrzysz czy diodka mruga...
to takie na szybko, ale pewnie mozna tez to miernikiem sprawdzic :)



a co do tematu , to napisz np do DUBER, pokaz mu który temat chcesz wywalic i dlaczego.. i po kłopocie..


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Dystans6 » ndz lip 18, 2010 22:51

witam jutro chce przeporwadzic diagnoze kodami błyskowymi i chcialem sie jeszcze tylko dopytac czy dobrze to rozumiem. A wiec biore diode na 12v taka która ma w srodku juz opornik dłuzsza łąpke czyli + podpinam kabelkiem do akumulatora do + natomiast drugą końcówkę podlaczam kabelkiem do złacza diagnostycznego tego żołtego przy cewce .Nastepnie biore jeszcze jeden kabelek od - masy akumolatora i podpinam go na 4-5 sekund do kabelka od złacza diagnostycznego po czym odłaczam go i wtedy zczytuje kody ??dobrze to rozumiem ?? tak jak to gosciu zrobil w tym golfie 1.6 PN na filmiku ??
Ostatnio zmieniony ndz lip 18, 2010 22:55 przez Dystans6, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 207 gości