Pisze tego posta na prośbę kolegi , moje autko ma się narazie nieżle .Tak więc kolega ma Golfa 4 1,9TDI . Tak więc uszkodziła mu się skrzynia biegów ( chyba 2 nie wchodziła ) tak więc kupił całą a nawet jedził tym autem przed jej wyjęciem tak więc była sprawna.
Niestety po przekładce przez mechanika , przy perwszym odpaleniu auta rozerwało wysprzęglik ( któego wczesniej on dobrze ogladał i stwierdził że jest lepszy od starego) .
Proszę Was o opinię cop się mogło stać że go rozerwało i poszedł płyn. mechanik twierdzi że to nie jego wina tylko oczywiście że ktoś po wymontowaniu skrzyni nie odpiął węży ciśnieniowych i nacisnął wytwarzając ciśnienie a wysprzęglik się nie cofnie bo taka jest jego budowa.
Czy to jest prawda że się nie cofnie , bo dla mnie to jest dziwne że przy braku ciśnienia się nie cofnie , a po drugie że nie ma jakiegos zaworu co zmiejszy ciśnienie gdy jest zbyt duże.
Proszę o Waszą opinię w tej sprawie.
pozdrawiam
Golf 4 -rozerwany wysprzeglik po wymianie !!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
wysprzęgil wyjety się cofa. Ma wbudowaną sprężynę.
od samego odpalenia go rozerwało czy od naciśniecia pedału? To zasadznicza różnica, bo o ile to drugie jestem w stanie sobie wyobrazić to ta pierwsza wersja wydaje się być dosyć nieprawdopodobna. Od odpalenia silnika nie wytwarza się żadne ciśnienie w przewodzie hydraulicznym sprzęgła. Cieżko również popełnić jakiś błąd przy składaniu który by spowodował rozsadzenie wysprzęglika chyba, że gdzieś upadł i pękł.flashhh pisze:Niestety po przekładce przez mechanika , przy perwszym odpaleniu auta rozerwało wysprzęglik
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 194 gości