Witam wszystkich.
Wiem ze ten temat byl juz setki razy przerabiany (bo czytalem poprzednie posty) ale jestem juz zalamany i postanowilem sie wyzalic. Kupilem pare tygodni temu gti z silnikiem abf bez gazu i wszystko byloby dobrze ale silnik jest za slaby to znaczy nie jest elestyczny i nie wkreca sie na obroty tak jak mojego kumpla mk2 z silnikiem 1.8, po prostu jest bardzo leniwy. poza tym ciezko pali,to znaczy kreci kilka obrotow zanim zalapie i tak jest za kazdym razem. myslalem ze to moze filtr paliwa, filtr powietrza,swiece,katalizator,czujnik otwarcia przepustnicy,czujnik temperatury powietrza albo sonda lambda... niestety po sprawdzeniu tego wszystkiego lacznie z paskiem rozrzadu okazuje sie wszystko jest ok i sprawne.komputer nie wykazuje bledow odczyty sa prawidlowe , lewego powietrza nie ssie, cisnienie w cylindrach jednakowe.co do pracy silnika to jest ona niezbyt rownomierna i kiedy wolno dodaje gazu nastepuje zalamanie obrotow i potem wzrost czyli jest opoznienie. na wyzszych obrotach przyspiesza prawie normalnie,z wolnych jest tragicznie.
I teraz mam pytanie co to moze byc, jakie powinno byc cisnienie w cylindrach?
I jeszcze jedno pytanie bo nie do konca rozumiem czy kolo walka posredniego ustawiamy czy nie bo w autodacie nie znalazlem nic na ten temat ustawiania tego kola, czy ono ma bezposredni wplyw na prace silnika?
Pozdrawiam.
mk3 abf brak mocy :(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
zobacz jeszcze przewody wysokiego napiecia, kopułke i palec rozdzielaczaJacekS pisze:filtr paliwa, filtr powietrza,swiece,katalizator,czujnik otwarcia przepustnicy,czujnik temperatury powietrza albo sonda lambda
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]
miałem kilka takich przypadków w różnych samochodach w 90% było to wysokie napięcie. wywal kable i świece jak to nie to podłóż na chwile nową cewke albo inną z chodzącego samochodu. Stawiam na WN.
[ Dodano: Sro Kwi 26, 2006 12:01 am ]
Ps. Tak na prawde to świec, kabli nie da się sprawdzic wizualnie ani w zaden inny sposob nawet podpiecie pod osyloskop czesto nic nie daje a co dopiero pod złącze diagnostyczne...
swiece i kable to nie jest duzy koszt i na pewno nie zaszkodzi silnikowi jak dasz nowe, cewka ciut drozsza ale widzialem na allegro po 150zl na tych elementach proponuje nie oszczedzac i nie zakladac używek no chyba ze cewke.
[ Dodano: Sro Kwi 26, 2006 12:01 am ]
Ps. Tak na prawde to świec, kabli nie da się sprawdzic wizualnie ani w zaden inny sposob nawet podpiecie pod osyloskop czesto nic nie daje a co dopiero pod złącze diagnostyczne...
swiece i kable to nie jest duzy koszt i na pewno nie zaszkodzi silnikowi jak dasz nowe, cewka ciut drozsza ale widzialem na allegro po 150zl na tych elementach proponuje nie oszczedzac i nie zakladac używek no chyba ze cewke.
Tez mam troszke jazd z moim ABFem i czasem podobne. Kopulka, palec, kable (NGKi wcale nie takie tanie sa ~400pln), czujnik temp. silnika wymienione, a cewka wraz z tego co slyszalem jest tez nieorygianalna (Beru). Silnik odpala po kilku zakreceniach ale kilka ABFow, ktore ogladalem przed zakupem rowniez krecily chwilke zanim odpalily i tym bym sie nie przejmowal.
wlasnie wymienilem cewke. I po odpaleniu dokladnie tak samo sie zachowuje , slowem mul... facet od elektroniki powiedzial ze mogli nawet wymienic oprogramowanie w komp i teraz wariuje... czy jest mozliwosc sprawdzenia oprogramowania to znaczy wersji ,poniewaz po podlaczeniu do komputera pokazuje mi komunikat ze to jest digifant 3.0 i nie wiem gdzie sie sprawdza wersje oprogamowania.
[ Dodano: 04 Maj 2006 19:32 ]
Autko prawie naprawione. przepalila sie jedna sciezka w komp i dlatego tak zle wchodzil na obroty. przynajmniej sie nie dlawi jak poprzednio.
[ Dodano: 04 Maj 2006 19:32 ]
Autko prawie naprawione. przepalila sie jedna sciezka w komp i dlatego tak zle wchodzil na obroty. przynajmniej sie nie dlawi jak poprzednio.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 231 gości