Wspomaganie kierownicy, pompa, napięcie paska

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ryjas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lip 13, 2010 21:00
Lokalizacja: Gdańsk

Wspomaganie kierownicy, pompa, napięcie paska

Post autor: ryjas » wt lip 13, 2010 21:17

Witam

Jest tu nowy dlatego przepraszam za ewentualną opieszałość.
Niedawno dostałem od koleżanki golfa II 1,6 D. Jako, że to jeden z moich ulubionych samochodów (może nie w tej wersji) pomyślałem ze dam go mojej dziewczynie, która jest bardzo świeżym kierowcą. Miał oberwaną pompę wspomagania i parę innych rzeczy do zrobienia, więc dałem go do mechanika.
Generalnie wiele nie zapłaciłem, przejechałem się około 200 km i poczułem, że wspomaganie przerywa. Zerknąłem na pompę wspomagania i sprawdziłem napięcie paska. Jest luźny na maksa, jakieś 2 cm ugięcia. Generalnie zauważyłem, że samo rozwiązanie tej pompy jakieś takie dziwne i nietypowe. Zrobiłem fotki i dzielę się z wami. Ktoś wie jak ten pasek naciągnąć?

Czy jest jakaś szansa na naciągnięcie tego paska i czy nie zluzuje się znowu po kilkunastu kilometrach? Czy wymieniać całą pompę na "tradycyjną"?

Poniżej fotki:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek

Dzięki za wszelkie informacje...



Awatar użytkownika
wasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: wasiak » wt lip 13, 2010 21:52

to jest seryjna pompa
na ostatnim zdjeciu masz srube za pomoca ktorej mozesz regulowac ustawienie pompy
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7d9 ... 0e990.html
tu masz schemat powinno pomoc
nie pamietam juz teraz czy jeszcze cos prócz tej sruby trzeba bylo odkrecic


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14249
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lip 13, 2010 22:07

ryjas, brakuje Ci podstawowej rzeczy jaką jest napinacz.
Na fotce zaznaczyłem otwory na śruby,gdzie powinien być przykręcony :bajer:
Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ryjas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lip 13, 2010 21:00
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ryjas » wt lip 13, 2010 23:08

Dzięki
Tak myślałem. Są z tyłu dwie dziury na bloku silnika, generalnie śrubka z przodu wygląda jakby tylko mocowała to całe ustrojstwo... Nic to..

Orientujecie się, czy można dostać sam napinacz? Czy trzeba kupić całą pompę z napinaczem z demontażu?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14249
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lip 14, 2010 08:42

ryjas pisze:czy można dostać sam napinacz?
Poszukaj na szrotach.Leży tam tego trochę,więc nie powinno być problemu... :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 286 gości