Tranporter T4 2.0 AAC 1995

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Miętus89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 626
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 14:18
Lokalizacja: Oleśnica

Tranporter T4 2.0 AAC 1995

Post autor: Miętus89 » wt lip 13, 2010 11:28

witam posiadam VW T4 Transportera silnik 2.0 AAC (benzyna) rcznik 1995 (z instalacją gazową)


i mam takie pytanie czy jest możliwość montażu pakietu MFA w tym aucie ?

jeśli tak to co muszę kupić i ile mw to wszystko wyniesie?

proszę o porady

wstępnie wiem że napewno potrzebuje licznik http://allegro.pl/item1134926082_vw_pas ... o_mfa.html

i manetke http://allegro.pl/item1087517662_manetk ... vw_t4.html

ale widze że te z allegro nie będą pasowały bo to są do wersji po lifcie która ma całkiem inny kokpit a w moim w jego instrukcjach obsługi (tych książkach VW) MFA wygląda inaczej, manetki prostokątne (bardziej przypominające te z wnętrza golfa mk2 i licznik też jest inny , więc chyba będzie problem żeby to skompletować no chyba że z golfa mk2 przypasuje , jak sądzicie?

co jeszcze będe musiał kupić?
Ostatnio zmieniony wt lip 13, 2010 11:38 przez Miętus89, łącznie zmieniany 1 raz.


2008-2010 mk3 AAZ
2010-2011 mk3 2E
2011-2012 mk2 NZ
2011-... bora APK
2018-2019 mk3 AHU

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt lip 13, 2010 11:37

To samo co do innych, czujnik temp oleju, temp zewnętrznej (chyba najbardziej kłopotliwy), kawałek wiązki od manetki<>licznik. Z tym, że przy jeździe na śmierdzielu MFA spalanie poprawnego nie pokaże.
Jeśli auto ma immo - a patrząc na rocznik ma - to trzeba będzie zgrywać immo, zegary tez muszą być z obsługą immo.

Poczytaj o instalacji MFA w innych autach, schemat działań zbytnio się nie różni .

[ Dodano: 13 Lip 2010 11:48 ]
Miętus89 pisze:manetki prostokątne (bardziej przypominające te z wnętrza golfa mk2 i licznik też jest inny , więc chyba będzie problem żeby to skompletować no chyba że z golfa mk2 przypasuje , jak sądzicie?
Mk2 ma licznik mechaniczny, tu ,masz elektronik więc zakładając licznik z mk2 musiałbyś dobrać linkę licznika - bardzo kłopotkiwe i nie koniecznie znajdziesz otwór w grodzi do linki ( nie sprawdzałem), w mk2 MFA działa na nieco innej zasadzie. Spalanie jest funkcją prędkości, obrotów i podciśnienia w dolocie. W t4 masz raczej liczone z ECU (czas otwarcia wtryskiwacza) a nie podciśnienie. Jak uklecisz z mk2 to zgrubnie też będzie działać ale musi mieć te dane.
Ostatnio zmieniony wt lip 13, 2010 11:49 przez jhosef, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości