dławienie w silniku 2E 2.0 8V

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kiler_444
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 17:04
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

dławienie w silniku 2E 2.0 8V

Post autor: kiler_444 » pn lip 12, 2010 20:56

mam problem z silniekiem a mianowicie w zakresie 1200-1500 silnik dłąwi na tylko na benzynie a na gazie chodzi ok

po przekroczeniu 1500 silnik juz normalnie pracuje

z czym moge miec problem w silniku ???


SPRZEDAM UCHWYTY NA KLUCZE PŁASKIE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276181



kiler_444

Awatar użytkownika
marcinello123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr sty 07, 2009 22:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marcinello123 » pn lip 12, 2010 21:37

odkręć przepływke i wyczyść sprayem. u mnie pomoglo, co prawda wymienilem jeszcze filtr paliwa. pozdro


zapraszam do obejrzenia i komentowania mojego Golfa.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=342055

[url=http://img338.imageshack.us/i/87849257.jpg/][img]http://img338.imageshack.us/img338/4254/87849257.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
kiler_444
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 17:04
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Post autor: kiler_444 » wt lip 13, 2010 09:49

w tamtym roku wymieniałem filtr paliwa
to odkrece przeplywke i zobacze co jest

z tez tylko w takim zakresie dlawiło ci silnik ???


SPRZEDAM UCHWYTY NA KLUCZE PŁASKIE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276181



kiler_444

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » śr lip 14, 2010 10:48

Sprawdź też TPS ( czujnik położenia przepustnicy ). Może ścieżki są wytarte w tym przedziale obrotów.


Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz

Awatar użytkownika
kiler_444
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 17:04
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Post autor: kiler_444 » śr lip 14, 2010 16:15

to nie TPS bo po pierwsze na gazie dławienia nie ma a po drugie dławi go powyzej 70 stopni temp płynu chłodniczego


SPRZEDAM UCHWYTY NA KLUCZE PŁASKIE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276181



kiler_444

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » śr lip 14, 2010 20:33

Z temp. płynu to może. Ale TPS nie ma nic do pracy na gazie, no chyba że masz sekwencje ( czasy otwarcia wtrysków bierze z ECU, a ecu z czujników - tak samo jak na Pb ).
Bo I gen. gazu to w ogóle nie jest zależna od elektroniki, a II gen. gazu od sondy lambda jest zależna.


Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz

Awatar użytkownika
kiler_444
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 17:04
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Post autor: kiler_444 » czw lip 15, 2010 08:42

mam instalację sekwencyjna


SPRZEDAM UCHWYTY NA KLUCZE PŁASKIE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276181



kiler_444

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » czw lip 15, 2010 14:00

To sam sobie odpowiedziałeś :) i sprawdź TPS-a
Pod środkowy kabel i któryś z brzegu, kluczyk na zapłonie i miernik.


Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz

Awatar użytkownika
kiler_444
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 17:04
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Post autor: kiler_444 » czw lip 15, 2010 19:45

[quote="Gawior"]. Ale TPS nie ma nic do pracy na gazie, no chyba że masz sekwencje

nie rozumiem !!! :crazy:

Skoro mam sekwencje i sygnał z TPS-u jest wykorzystywany do instalacji gazowej to nie moze to byc TPS bo na gazie chodzi ok !!!

A jeszcze mam jeden problem na zimnym silniku ( i ta usterka pojawiła się po ustawianiu zapłonu) silnik do 70 stopni jak tylko jadę i wcisnę sprzęgło silnik spada z obrotów na 500 obr/min i sie podnosi natomiast na gazie jest jeszcze taki ból że jesli pracuje na biegu jałowym i dodam gazu to spadaja obroty ale to jest tylko tak do temp 50-60 stopni a pózniej jest juz ok tylko znów na benzynie powyzej 70 stopni pojawia sie dławienie tak jak pisałem w zakresie 1200-1500 obr


SPRZEDAM UCHWYTY NA KLUCZE PŁASKIE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276181



kiler_444

Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » czw lip 15, 2010 22:42

kolego ja miałem tak w swoim 1,6 aft to ten sam komputer ecu

i ja miałem dławienie sie silnika w przedziale 3 tys obrotów kiedy to silnik nagrzał się powyżej 70 stopni

u mnie odkryłem 3 usterki

-pęknięta odma sklejona nie pomogła
-zaśniedziałe styki czujnika spalania stukowego
- i co najbardziej prawdopodobne kosmiczne przebicie na czujnik temperatury z kabli zapłonowych . owinąłem taśma izolacyjną i spokój > czekam na fundusze


jeśli po deszczu się nie dławi to na pewno to bo u mnie gdy było wilgotno kable nie łapały tak przebicia



http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4144585#4144585

luknij
Ostatnio zmieniony czw lip 15, 2010 22:43 przez dziabi3, łącznie zmieniany 1 raz.


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 257 gości