Problem z hamulcami i z elektroniką silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

klumb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 16:25
Lokalizacja: zamość

Problem z hamulcami i z elektroniką silnika

Post autor: klumb » ndz lip 11, 2010 20:03

Witam od jkiegoś czasu hamulce zaczeły mi brać pod koniec pedała sprawdzone klocki są ok bębny są ok mam GOLFA IV z grudnia 1999r z ESP i ABS przy ostrym hamowaniu czułem jak hamulec im mocniej nacisakm tym szybciej opada do podłogi mechanicy rozłożyli ręce kazali mi na wyrost wymienić wszystko czyli klocki i tarcze no ja wybrałem inną drogę wymieniłem pompę hamulcową po części się poprawiło gdyż hamulec nie opada przy hamowaniu ale jest problem gdyż bierze pod samą podłogą aż strach jechać hamulce są tzn przy 60km na godzinę są popiskiwania jak z całej siły hamuje ale problem leży w wysokości pedału hamulca gdyż powinien chyba wyżej brać

Z mojego VAGA 4.9 PL takie błędy mam bardzo dziwne bo w silniku nic nie było dłubane:
Silnik:
- 17978 - Moduł sterujący zablokowany
brak osprzetu/nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

- 17831 Układ wtrysku powietrza dodatkowego 1 - wymagany przepływ
brak osprzetu/nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

- 17851 czujnik recyrkulacji spalin - sygnał za mały
brak osprzetu/nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY


- 18056 magistrala CAN uszkodzona
brak osprzetu/nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

ABS:
1314 Sterownik silnika
C0907379 ESP 20 CAN V002

Licznik:
1314 sterownik silnika
JO 920822A KOMBI+WEGFAHRS. BOO V22


Proszę o pomoc w interpretacji błądów

Pozdrawiam



pelson15211
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr lip 07, 2010 13:49
Lokalizacja: inowroclaw

Post autor: pelson15211 » ndz lip 11, 2010 22:14

a plyn hamulcowy ci nie ucieka. bo ja mialem podobnie po zimie mi sol wyzarla raz jedna pozniej druga podkladke przy srubie na zacisku i mi plyn uciekal i pedal pozniej lapal



klumb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 16:25
Lokalizacja: zamość

Post autor: klumb » wt lip 13, 2010 20:38

Niestety byłem u kilku mechaników i wszyscy powiedzieli co innego pierwsze myslałem że to pompa hamulcowa niestety po wydaniu 270zł (pompa do ESP dwa czujniki ) później pojechałem powiedzieli że zapowietrzone hamulce no to i komputrem i ręcznie odpowietrzyłem i dalej jak było pedał leci do dołu cała instalacja hamulcowa szczelna bez wycieków płynu później mechanik kolejny powiedział że to serwo, ale ja już tak byłem zmęczony tymi mechanikami że sprawdziłem hamulce po wyjęciu bezpiecznika od ABS-u a tu nie miła niespodzianka przy chamowaniu ok 80 kmna godzinę postawiło mnie w poprzek szosy jak później się okazało tylne koła biorą w 100% z piskiem opon ale przednie prawe koło pod koniec drogi hamowania a lewe wcale oczywiście przy hamowaniu na asfalcie na żużlu wszystkie koła biorą rozebrałem przednie szczęki z lewej strony i się okazało że klocek w 1/3 jest sporo starty i tarcza również na długości 1/3 tarczy z drugiej strony tarcza jakby w połowie była starta tzn na jednej połowie brała

- moje pytanie czy po wymianie klocków i tarcz hamulcowych pedał nie będzie pod naciskiem opadał bo kosztów to już mam dość

- drugie pytanie czy jak by było serwo popsute to tylne koła hamowały by z piskiem

dodam żre mam VW IV 1.6 SR z ESP

Dodam tylko że płyn mi nie ucieka układ napewno mam szczelny.
po odpięciu kabla od serwa co idzie do silnika silnik zaczoł łapać bardzo wolne obroty prawie zgasł po zatkaniu palcem przewodu od serwa pedał stwardniał.


Jakie klocki i tarcze polecacie do kupna bo wiem że rodzaji jest bardzo dużo ale dobrych jest klika.

BARDZO PROSZĘ O POMOC BŁAGAM

[ Dodano: 14 Lip 2010 11:38 ]
mam pytanie jak działa prawidłowo ABS ???
u mnie jak hamuje na asfalcie żadko kiedy mam bicie pedału i odłosów pompy
na żuzlu pedał odbija pod nogą za każdym razem jak koła się blikują jak jest uwas z hamowanie na asfalcie przy ok 100 km jak wciskacie odrazu hamulec do spodu????? czy macie bicie pedału???
Ostatnio zmieniony wt lip 13, 2010 20:43 przez klumb, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 312 gości