Golf IV 1.6 SR 101 km Problem (spalanie)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz lip 11, 2010 17:26
- Lokalizacja: Mrągowo
Golf IV 1.6 SR 101 km Problem (spalanie)
Cześć!
Posiadam Golfa IV 1.6 SR z 1998 roku.
Martwi mnie spalanie tego Autka ponieważ oscyluje miedzy 11 a 12 L przy ekonomicznej jeździe 80-100km/h (w trasa)
Posiadam w nim kola 18 cali 225 profil nie wiem czy to od tego takie spalanie czy nie ....
Był podłączony pod komputer ale nic nie wykazało. Przeczyścili przepustnicę i to samo świece nowe ....
Co może być przyczyną takiego dużego spalania ??
Posiadam Golfa IV 1.6 SR z 1998 roku.
Martwi mnie spalanie tego Autka ponieważ oscyluje miedzy 11 a 12 L przy ekonomicznej jeździe 80-100km/h (w trasa)
Posiadam w nim kola 18 cali 225 profil nie wiem czy to od tego takie spalanie czy nie ....
Był podłączony pod komputer ale nic nie wykazało. Przeczyścili przepustnicę i to samo świece nowe ....
Co może być przyczyną takiego dużego spalania ??
Sprzedam golfa IV 1.6 SR 1998 rok !!! Atrakcyjny wygląd.
Re: Golf IV 1.6 SR 101 km Problem (spalanie)
Czesc silnik sr do ekonomicznych nie nalezy .Moj w trasie pali 9-10 l w miescie potrafi wziac ponad 12 .Poza tym profilem opon tez mu (silnikowi) nie pomagasz.Z szerokoscia 225 musisz sie liczyc na wieksze spalanie spowodowane wiekszymi oporami toczenia.Kamil_budi pisze:Cześć!
Posiadam Golfa IV 1.6 SR z 1998 roku.
Martwi mnie spalanie tego Autka ponieważ oscyluje miedzy 11 a 12 L przy ekonomicznej jeździe 80-100km/h (w trasa)
Posiadam w nim kola 18 cali 225 profil nie wiem czy to od tego takie spalanie czy nie ....
Był podłączony pod komputer ale nic nie wykazało. Przeczyścili przepustnicę i to samo świece nowe ....
Co może być przyczyną takiego dużego spalania ?? [url=http://images50.fotosik.pl/314/e8a963d977d84f46m.jpg]Obrazek[/URL]
he he u mnie po za tym że grzałka padła to jeszcze sonda miała tak zje*** oscylacje że praktycznie cały czas miasznka była za bogada....i palił jak smok.BRHplus pisze:Też miałem taki problem, z tym że u mnie była uszkodzona grzałka sondy lambda przed katem. Po wymianie spalanie spadło znacząco. Na trasie 6,7 - 7 (wskazanie komputera) przy prędkości 110-120.
Po wymianie na uniwersalną soonde boscha jest o niebo lepiej.
- bieniek1984
- Gadatliwa bestia
- Posty: 959
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
Kamil_budi, a jaką masz temperaturę silnika ? sprawdzaliście na kompie ? bo że na wskazniku ci dobrze pokazuje to o niczym nie świadczy. Komp może dostawać informacje że temp silnka jest 60oC i będzie dawał bogatą mieszankę. Jak dobrze pamiętam to pewnie czujnik temp. masz 4 pinowy dwa do licznika na wskaźnik dwa do kompa.
jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja swoją sondę wymontowałem i zawiozłem do elektryka żeby się upewnić czy jest rzeczywiście niesprawna czy może gdzieś przewód uszkodzony. I rzeczywiście była to grzałka. Jednak elektryk poradził mi żeby kupić oryginalną sondę a nie zamiennik, ze względu na to że przy na wtyczce jest jakiś układ elektroniczny, który wg niego, zapewnia prawidłową pracę sondy. Spalanie spadło , więc całkiem możliwe że miał rację.he he u mnie po za tym że grzałka padła to jeszcze sonda miała tak zje*** oscylacje że praktycznie cały czas miasznka była za bogada....i palił jak smok.
Po wymianie na uniwersalną soonde boscha jest o niebo lepiej.
Ostatnio zmieniony pn lip 12, 2010 16:37 przez BRHplus, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz lip 11, 2010 17:26
- Lokalizacja: Mrągowo
Trudno powiedzieć, za oryginalną sondę zapłaciłem 650 pln, więc jeśli już chcesz, może fucktycznie lepiej spróbować z tym termostatem, napewno będzie taniej. Daj znać o efektach.Kamil_budi pisze:No właśnie .... mówili mi ze termostat jest do wymiany bo na kompie pokazywało 70 stopni a na blacie prawie 90 stopni ..... więc co mam wymienić termostat czy sonde ??
PS.U Ciebie też się zapala EPC+CheckEng przed odpaleniem silnika?
a co ma do tego termostat, skoro czujnik jest w jednym miejscu, sprawdź odczyty vagiemKamil_budi pisze:bo na kompie pokazywało 70 stopni a na blacie prawie 90 stopni
różnica wskazań powinna być +/- 5stopni max
Silnik-grupa 007 - temperatura: paliwa,oleju, powietrza, płynu (na zimnym paliwa,powietrza i płynu powinny być zbliżone)
17-Instruments: 003 - temp. na zegarach
na ciepłym powinno być w okolicy 90, zmierz na zimnym i ciepłym
jak jest ok, a termostat otwiera się za szybko (86stopni czy coś koło tego powinien)-sprawdzisz organoleptycznie kiedy puści sprawdzając temp.
i od razu możesz sprawdzić sondę czy prawidłowo oscyluje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 303 gości