zmiana hamulcow 256 wentylowane czy niewentylowane?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wojtass31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
Lokalizacja: 3miasto

zmiana hamulcow 256 wentylowane czy niewentylowane?

Post autor: wojtass31 » sob lip 10, 2010 15:12

Witam


Mam okazje kupic heble z passata b3 256 do mojego golfa tylko one nie sa wentylowane a raczej nie da swie wpakowac wentylowanych pod te zaciski i powiedzcie mi czy lepiej zainwestowac w wentylowane czy kupic lite??



lecky
GTD Polo
GTD Polo
Posty: 413
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:33
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Post autor: lecky » sob lip 10, 2010 21:27

nie raczej tylko na pewno... na twoim miejscu zainwestował bym w wentylowane 256 a jak masz czas i kasę to nawet 280 z g60 lub jakiegoś passata... wtedy będzie git tylko felga min 15'


Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.

wojtass31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: wojtass31 » sob lip 10, 2010 21:40

Właśnie chodzi mi o to żeby 14 weszły to narazie 256 a czy jak te girling 54 co mam do kupienia pod pełna tarcze czy by się dało coś zrobić żeby wsadzić tam tarcze wentylowana??



lecky
GTD Polo
GTD Polo
Posty: 413
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:33
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Post autor: lecky » sob lip 10, 2010 21:54

inny jest zacisk przy wentylowanych..... 256 min 14 cali....


Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.

wojtass31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: wojtass31 » sob lip 10, 2010 22:03

Rożnica miedzy wentylowanymi a nie wentylowanymi jest w jarzmie tylko z czego to jarzmo mozna zastosować z Passata co ma wentylowane a z czegoś jeszcze?? i czy jak waweli te 256 z passata to czy nie będę musiał końcówek zmieniać i sworzni z passata??



lecky
GTD Polo
GTD Polo
Posty: 413
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:33
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Post autor: lecky » sob lip 10, 2010 22:06

golfy 3 tez miały 265 wentyl, ja mam polo 6n2 i tez mam wentyl 256 wiec samochodów jest sporo które miały 256 wentylowane z przodu....alledrogo :helm: i działasz.


Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.

wojtass31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: wojtass31 » sob lip 10, 2010 22:10

lecky pisze:golfy 3 tez miały 265 wentyl, ja mam polo 6n2 i tez mam wentyl 256 wiec samochodów jest sporo które miały 256 wentylowane z przodu....alledrogo :helm: i działasz.
To czyli do girling 54 bedzie pasowalo jarzmo z kazdego co mialy tarcze 256 wentylowane



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » ndz lip 11, 2010 18:59

wojtass31, tak ja mam girlling 54 i tarcze wentylowane, można też dać jarzmo z 280 na ten zacisk i wrzucać tarcze 280


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

wojtass31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: wojtass31 » pn lip 12, 2010 22:18

Ale pod tarcze 280 nie wejda mi steffany;/



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 439 gości