Zamyanie z pilota a kierunkowskazy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szawełło
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: pn sie 17, 2009 19:48
Lokalizacja: Prudnik-opolskie

Post autor: szawełło » sob lip 10, 2010 07:59

wron pisze:
bora gdz pisze:prawie dobrze tylko ze odwrotnie - raz przy otwarciu a 2 przy zamknieciu
no to juz chyba tylko w Twoim odosobnionym przypadku
DWA -otwarcie :okej: :okej: :okej: JEDEN -zamknięcie :okej: :okej: :okej:
Ostatnio zmieniony sob lip 10, 2010 08:00 przez szawełło, łącznie zmieniany 2 razy.


Ba.........................

;)

Awatar użytkownika
erikt65
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: sob gru 13, 2008 19:58
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: erikt65 » sob lip 10, 2010 10:27

Jeśli chodzi o miganie kierunków to na 100% raz przy zamknięciu a dwa przy otwarciu.
Jak auto się zamknie ale kierunki nie migną oznacza to że któreś drzwi się nie zaryglowały i można je otworzyć od środka klamką . Najczęściej problem tkwi w elektryce samego zamka. Są spece co naprawiają te zamki. Jak byś był bliżej to bym ci dał namiar na gościa co to ogarnia bez problemu za śmieszne pieniądze.



AdamIV
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr cze 16, 2010 18:44
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: AdamIV » sob lip 10, 2010 10:35

erikt65 pisze:można je otworzyć od środka klamką
To ja dokładnie tak mam. Nawet dzisiaj sprawdzałem i jest tak że zamkne pilotem i jak nacisne przy zamkniętym jeszcze raz zamykanie to tylne lewe sie otwierają a pozostałe są zamknięte.



zikr6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: czw kwie 09, 2009 20:52
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: zikr6 » sob lip 10, 2010 10:48

AdamIV pisze:
erikt65 pisze:można je otworzyć od środka klamką
To ja dokładnie tak mam. Nawet dzisiaj sprawdzałem i jest tak że zamkne pilotem i jak nacisne przy zamkniętym jeszcze raz zamykanie to tylne lewe sie otwierają a pozostałe są zamknięte.
No to rozbierz drzwi i wymień mikrostyk i przelutuj zimne luty i po problemie.Fotoporadę znajdziesz na forum



Awatar użytkownika
erikt65
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: sob gru 13, 2008 19:58
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: erikt65 » sob lip 10, 2010 10:50

to problem dotyczy zamka tylnych lewych drzwi. Albo wymiana albo naprawa polegająca głownie na poprawieniu lutów



Awatar użytkownika
Gustav
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: sob kwie 17, 2010 19:27
Lokalizacja: Polska

Post autor: Gustav » sob lip 10, 2010 16:20

A jeszcze jeśli chodzi o moja sprawę... samochód był u mechanika bo wymieniał chłodnice bo uszkodziłem na korzeniu którego nie zobaczyłem, no i zamin dałem do mechanika to zamykanie i kierunki dizałały normalnie a takze komputer... Gdy odebrałem to na początku nei zwróciłem uwagi na to ale jak byłem w trasie to zoabczyłem takze że komputer tak jakby się zawiesił, tzn, ciągle pokazuje średnie spalanie 5,7 i wogóle się nei zmienia, czas jazdy to wogole pokazuje ponad 62 godziny a ostatnio zrobioną trasę pokazuje ponad 3 tys km, gdzie zawsze kasował się 2 gdziny po wyłączeniu zapłonu. Czy trzeba podłącyzć pod VAGa żeby skasować komputer? I czy to może być spowodowane tym że jak zamykam autko to kierunki nie mrugają?



Awatar użytkownika
erikt65
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: sob gru 13, 2008 19:58
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: erikt65 » sob lip 10, 2010 16:24

Kolego a może przełączyłeś na drugi tryb MFA?
Bo jest MFA 1 i MFA 2? Jeden kasuje się po około2 godzinach a drugi wcale bodajże ( możesz skasować sam ).
Ostatnio zmieniony sob lip 10, 2010 16:28 przez erikt65, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Gustav
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: sob kwie 17, 2010 19:27
Lokalizacja: Polska

Post autor: Gustav » sob lip 10, 2010 16:29

A gdzie to się przełącza?



Awatar użytkownika
erikt65
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: sob gru 13, 2008 19:58
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: erikt65 » sob lip 10, 2010 16:40

Przyciskiem reset chyba jak dobrze pamiętam.



Awatar użytkownika
chico_81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob lip 10, 2010 15:47
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chico_81 » sob lip 10, 2010 16:42

Gustav pisze:A gdzie to się przełącza?
Witam, jestem nowy i niedoświadczony, ale w tym mogę akurat pomóc... ;)

MFA1 I MFA2 przełączasz przyciskiem z oznaczeniem "RESET" (o ile dobrze pamiętam) przez jedno jego naciśnięcie. Jeśli natomiast przytrzymasz ten przycisk przez parę sekund (dokładnie nie wiem ile, może coś ok 3 sekund) to wyzerujesz pamięć MFA1 bądź MFA2 w zależności która pamięć MFA będzie wybrana.

Przycisk "RESET" znajduje się (przynajmniej w mojej wersji) na prawej manetce przy kierownicy, tej której się używa do wycieraczek i spryskiwaczy, u mnie dokładnie to znajduje się od spodu tej manetki...

Mam nadzieję, że pomogłem... ;) Pozdrawiam!


chico

Awatar użytkownika
Gustav
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: sob kwie 17, 2010 19:27
Lokalizacja: Polska

Post autor: Gustav » sob lip 10, 2010 16:55

Wielkie dzięki panowie :) O to mi chodziło :helm: pozdrawiam!!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 254 gości