Problem z dławieniem przy przechyłach (zakretach)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pt lip 09, 2010 18:20
- Lokalizacja: Łuków
Problem z dławieniem przy przechyłach (zakretach)
Witam! Mam dość dziwny problem....postawiłem samochód do mechanika na okresowe wymiany i problem który nie dawno się objawił. Mianowicie chodzi o dławienie się silnika przy przechyłach szczególnie po wejsciu w zakret w prawo silnik dławi się najbardziej. Jadąc na wprost przy niższych obrotach lekko się zamula a po chwili jedzie normalnie. Mechanik wymienił pompe paliwa, filtr paliwa, wyczyścił smoki i dalej nie wie co jest....nawet podesłałem mu elektryka ale wszystko w porządku. Dodam że na gazie jeździ normalnie. LPG mam z komputerem. AUTOCOMP czy coś wtym stylu( piszę z pamięci nie wiem czy to poprawna nazwa) Czy moze to byś spowodowane przez wtrysk??
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pt lip 09, 2010 18:20
- Lokalizacja: Łuków
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pt lip 09, 2010 18:20
- Lokalizacja: Łuków
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
wokół pompy jest taki duży oring. Nie sprawdzałem osobiscie ale ostatnio ktoś napisał że na forum, że brak tego oringa u niego powodował przygasane na zakrętach w prawo, i parę łebskich osób to potwierdziło, więc ja dla pewności wyjąłbym pompe i przyjrzał się temu oringowi (mowa o tej pompie zanurzonej w baku.)
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pt lip 09, 2010 18:20
- Lokalizacja: Łuków
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pt lip 09, 2010 18:20
- Lokalizacja: Łuków
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pt lip 09, 2010 18:20
- Lokalizacja: Łuków
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Oring jest w koszyku, na około samego wkładu pomy, i musi tam być, jeśli nie jesteś pewien wyciągajcie pompę jeszcze raz, dobiorą ci coś w sklepie na wymiar pompy (średnica) bez kłopotu. Nie umiem ci powiedzieć dokładnie jaka jest lokalizacja tego oringu, znaczy jak wysoko na pompie, bo ostatnio wymieniałem pompę 4 lata temu i nie pamiętam po prostu, ale ona tam bezwzględnie musi być. Natomiast to czy oring jest winien za te objawy sprawdzisz w ten sposób, że jak nalejesz dużo beny przynajmniej 3/4 baku - problem ustąpi. Jeśli nie wina jest gdzie indziej.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 393 gości