Problem z dławieniem przy przechyłach (zakretach)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gadzetunio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt lip 09, 2010 18:20
Lokalizacja: Łuków

Problem z dławieniem przy przechyłach (zakretach)

Post autor: gadzetunio » pt lip 09, 2010 18:33

Witam! Mam dość dziwny problem....postawiłem samochód do mechanika na okresowe wymiany i problem który nie dawno się objawił. Mianowicie chodzi o dławienie się silnika przy przechyłach szczególnie po wejsciu w zakret w prawo silnik dławi się najbardziej. Jadąc na wprost przy niższych obrotach lekko się zamula a po chwili jedzie normalnie. Mechanik wymienił pompe paliwa, filtr paliwa, wyczyścił smoki i dalej nie wie co jest....nawet podesłałem mu elektryka ale wszystko w porządku. Dodam że na gazie jeździ normalnie. LPG mam z komputerem. AUTOCOMP czy coś wtym stylu( piszę z pamięci nie wiem czy to poprawna nazwa) Czy moze to byś spowodowane przez wtrysk??



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt lip 09, 2010 18:50

a sprawdziłeś czy masz dobre odpowietrzenie zbiornika paliwa , oraz filtr z węglem i zaworek sterujący pracą filtra



gadzetunio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt lip 09, 2010 18:20
Lokalizacja: Łuków

Post autor: gadzetunio » pt lip 09, 2010 19:31

nie tego nie sprawdzałem a to może być przyczyną i gdzie znajduje się ten filtr z węglem??



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt lip 09, 2010 19:34

z przodu z prawej strony pod filtrem powietrza , w narożniku zderzaka

[ Dodano: 09 Lip 2010 19:36 ]
przejedź się kawałek , i odkręć korek zbiornika paliwa , jak nie zacznie syczec to masz dobre odpowietrzenie , jeśli będzie syczeć to coś jest nie tak



gadzetunio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt lip 09, 2010 18:20
Lokalizacja: Łuków

Post autor: gadzetunio » pt lip 09, 2010 19:36

ok sprawdze

[ Dodano: 09 Lip 2010 19:38 ]
odpowietrzenie git filtr nie wiem.....

[ Dodano: 09 Lip 2010 19:38 ]
mechanik rozkłąda ręce :D rozebrał wtrysk wyczyści go i zobaczymy

[ Dodano: 09 Lip 2010 19:39 ]
najdziwniejsze jest to że problem się nasila na początku tego nie było z czasem coraz bardziej



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt lip 09, 2010 19:40

wokół pompy jest taki duży oring. Nie sprawdzałem osobiscie ale ostatnio ktoś napisał że na forum, że brak tego oringa u niego powodował przygasane na zakrętach w prawo, i parę łebskich osób to potwierdziło, więc ja dla pewności wyjąłbym pompe i przyjrzał się temu oringowi (mowa o tej pompie zanurzonej w baku.)



gadzetunio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt lip 09, 2010 18:20
Lokalizacja: Łuków

Post autor: gadzetunio » pt lip 09, 2010 19:49

ok dzięki jutro podlece do niego i zobaczymy miejmy nadzieje że to to bo ja już niedługo osiwieje przez ten samochód.....a ten oring mozna dokupić??

[ Dodano: 09 Lip 2010 19:52 ]
a jeżeli t nie oring??:d



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt lip 09, 2010 19:59

sprawdziłbym regualtor ciśnienia paliwa też.

[ Dodano: Pią Lip 09, 2010 20:00 ]
A czy można dokupić to nie wiem szczerze mówiąc.



gadzetunio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt lip 09, 2010 18:20
Lokalizacja: Łuków

Post autor: gadzetunio » pt lip 09, 2010 20:06

a uszczelnić silikonem??:d



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt lip 09, 2010 20:16

nie sądzę, przy kontakcie z paliwawmi tego typu substancje puchną, ale może są jakieś specjalne silikony.



gadzetunio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt lip 09, 2010 18:20
Lokalizacja: Łuków

Post autor: gadzetunio » pt lip 09, 2010 20:17

hmm w sumie z tym oringiem mozesz mieć rację ale gdzie on powinien być bo pompa jest w koszu....wczesniej miałem mniejszą pompe i latała po koszyku dlatego teraz założyłem orginalną.....wiec ten oring jest gdzieś dookoła pompy czy koszyka??



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt lip 09, 2010 20:30

sas_gti pisze:wokół pompy jest taki duży oring. Nie sprawdzałem
nie sprawdzałem więc nie wiem.



Awatar użytkownika
lukkasz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt wrz 25, 2009 20:06
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: lukkasz » pt lip 09, 2010 21:15

znajomy miał podobny problem ale on obwiniał "parownik" od lpg :bigok:


GOLF III The Beast

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt lip 09, 2010 21:32

Oring jest w koszyku, na około samego wkładu pomy, i musi tam być, jeśli nie jesteś pewien wyciągajcie pompę jeszcze raz, dobiorą ci coś w sklepie na wymiar pompy (średnica) bez kłopotu. Nie umiem ci powiedzieć dokładnie jaka jest lokalizacja tego oringu, znaczy jak wysoko na pompie, bo ostatnio wymieniałem pompę 4 lata temu i nie pamiętam po prostu, ale ona tam bezwzględnie musi być. Natomiast to czy oring jest winien za te objawy sprawdzisz w ten sposób, że jak nalejesz dużo beny przynajmniej 3/4 baku - problem ustąpi. Jeśli nie wina jest gdzie indziej.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 393 gości