Witam po raz kolejny z kolejnym problemem.
Sprawa przedstawia się następująco:
- podczas jazdy na wprost, przy przyspieszaniu jest lekkie szarpanie,
- podczas zakrętów w lewo, kiedy dodaję gazu, dosłownie "wyrywa" kierownicę z rąk, odkręcając ją w prawo,
- po wjechaniu na kanał i podniesieniu lewego koła, na luzie, kiedy kręcę kołem, słychać metaliczne stukanie
- na biegu, jest luz, można okręcić koło o kilka stopni, podczas kręcenia słychać ten sam metaliczny odgłos....
Pytanie do Was:
przegub wewnętrzny, czy raczej mechanizm różnicowy??
Zwłaszcza zastanawiające jest owe wyrywanie kierownicy, miał ktoś może podobny przypadek?
pozdrawiam
/boziu.
Ciągnie kierownicę, stuka w okolicy skrzyni biegów.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- boziu
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: wt sty 05, 2010 15:08
- Lokalizacja: Poznań/Smochowice
- Kontakt:
Sprawa stała się dosyć jasna:
Po zawieszeniu prawej strony na klockach, odpaleniu i powolnym puszczaniu sprzęgła, w skrzyni robi się rozdrabniarka do gruzu...
Po zawieszeniu lewej strony i powtórzeniu procedury wynik identyczny...
Golf wylądował w powietrzu całym przodem, odpalony toczy powoli obydwa koła bez zbędnego hałasu występującego wcześniej...
Diagnoza - mechanizm różnicowy szlag jasny trafił...
Pytania:
- istnieją jakieś zestawy naprawcze? 4 satelity + sworzeń? (podejrzewam, że nic innego się tam nie mogło posypać...)
- istnieje możliwość demontażu mechanizmu różnicowego bez wyjmowania całej skrzyni (nie przyglądałem się jeszcze dokładnie jak to jest wszystko poskręcane, ale różnicowy jest jak się nie mylę w jednej obudowie ze skrzynią?)
Pozdrawiam,
boziu.
Po zawieszeniu prawej strony na klockach, odpaleniu i powolnym puszczaniu sprzęgła, w skrzyni robi się rozdrabniarka do gruzu...
Po zawieszeniu lewej strony i powtórzeniu procedury wynik identyczny...
Golf wylądował w powietrzu całym przodem, odpalony toczy powoli obydwa koła bez zbędnego hałasu występującego wcześniej...
Diagnoza - mechanizm różnicowy szlag jasny trafił...
Pytania:
- istnieją jakieś zestawy naprawcze? 4 satelity + sworzeń? (podejrzewam, że nic innego się tam nie mogło posypać...)
- istnieje możliwość demontażu mechanizmu różnicowego bez wyjmowania całej skrzyni (nie przyglądałem się jeszcze dokładnie jak to jest wszystko poskręcane, ale różnicowy jest jak się nie mylę w jednej obudowie ze skrzynią?)
Pozdrawiam,
boziu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 268 gości