Pawle to by nie chodził na zaden gar :/ tu jest zagatka ze chodzi na 1 i 3 garnek czyli nie są to tłoki ktore chodzą w parze

i dlaczego 3 a nie np. 2 :/ jutro zajade do niego z manometrem by pomierzyć cisnienia na garkach i sie dowiemy czy to nie zaworki

jak cisnienie bedzie gites to sie chyba wyłoze
ps. w normalnych golfa jak np w moim silniku JP pomijajac ze to diesel to koło rozrządu jest na storzku czyli moge sobie je zalozyc jak mi sie chce i na nim nie ma znaku jest tylko blokada wałka rozrządu :/ w ABF tego niema ?? jest klin na rozrządzie ? a z drugiej strony chyba tam gdzie powinno sie blokować ten wałek jest aparat zapłonowy :/ wiec niewiem jak to tam dokładnie wygląda jutro zajade i dokładnie zobaczymy co jest nie ten tego z tym rumakiem.
ps2. Był 1.3 i jeździł

jest 2.0 i cos sie co chwile sypie

ale jak jus lata to konkretnie
