Witam
czytałem już dużo na temat wrzucenia 2E do budy mk2...
męczą mnie jednak niektóre pytania...
1:) wiem ze wiązka pasuje p&p wiec no problem, belka podobno też...
2) jak z pompami paliwa?? będzie trzeba zmieniać czy ta z NZ wystarczy??(nigdzie nie znalazłem ile bar daje ta z NZ)
3) jak z biegami?? wybierak drążek itp?? w nz jest na drążku będę musiał szukać mechanizmu zmiany biegów z mk2 1.8 czy co??
4)jak z pedałami??? mogą zostać z NZ czy tez usze szukać z 1.8 ??
nie wiem czy mogą mnie napotkać jeszcze jakieś inne problemy?? jak tak to proszę o rady bo nie chce utknąć z autem w proszku:/
dodam ze będę raczej na 99% Swapował z kompletnego auta(kupuje cale mk3 i przekładam co trzeba)
pozdrawiam i z góry dzięki za rady...
pozdrawiam
SWAP 1.3NZ na 2.0 2E
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- dogu18
- Gadatliwa bestia
- Posty: 673
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:39
- Lokalizacja: Czerwionka - Czuchów
- Kontakt:
aha czyli mechanizm zmiany biegów z mk3 pasuje do budy mk2 tak??:)marianmk2 pisze:dogu18 pisze:Najlepiej wrzuć całe 2E ze skrzynią z 2E...Wraz z wybierakiem.dogu18 pisze:3) jak z biegami?? wybierak drążek itp?? w nz jest na drążku będę musiał szukać mechanizmu zmiany biegów z mk2 1.8 czy co??
zmieniłbym jeszcze na twoim miejscu hamulce...239mm i to jeszcze na małym serwie i niewentylowane szału nie robią
a o hamulcach to nie mówiłem bo to raczej oczywiste:)
przód i tył będzie zmieniany ale jeszcze nie wiem na co dokladnie:P
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kwestia napędu prędkościomierza przez linkę w mk2, musisz się jakoś dowiedzieć czy linkę będziesz mógł wkręcić zamiast impulsatora do skrzyni . W sumie jedno i drugie rozwiązanie przysparza trochę roboty, więc kieruj się tym na jaki licznik masz ochotę.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- dogu18
- Gadatliwa bestia
- Posty: 673
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:39
- Lokalizacja: Czerwionka - Czuchów
- Kontakt:
a wtedy potrzebuje zegarów o indexie??marianmk2 pisze:Paweł Marek, Da rade bez problemu wsadzić linke zamiast impulsatora:)
Oby dwa rozwiązania mają taką samą zębatke i mocowanie do skrzyni
mam też pytanie co do wiązki... czy jak zostawię starą wiązkę a z 2e zostawię tylko przewody od wtyczek F G1 i G2 to obejdzie się bez ciecia a silnik będzie działał i wszystko oprócz niego też?? czy jak wyjmę całą wiązkę z mk3 z pod maski to wsadzę ją z powrotem do mk2 i to będzie tylko zapięte do wtyczek jw?? czy czeka mnie więcej kombinowania??
[ Dodano: 12 Lip 2010 21:38 ]
ludziska poszukalem zrozumiałem itp...
ale co zrobic z wydechem??? pojechac do dachmana zeby zrobił od 0 czy poskracac oryginalny wydech z mk3?? bedzie pasował??
Ostatnio zmieniony pn lip 05, 2010 22:25 przez dogu18, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości