SWAP 1.3NZ na 2.0 2E

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dogu18
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 673
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:39
Lokalizacja: Czerwionka - Czuchów
Kontakt:

SWAP 1.3NZ na 2.0 2E

Post autor: dogu18 » ndz lip 04, 2010 15:03

Witam

czytałem już dużo na temat wrzucenia 2E do budy mk2...

męczą mnie jednak niektóre pytania...
1:) wiem ze wiązka pasuje p&p wiec no problem, belka podobno też...
2) jak z pompami paliwa?? będzie trzeba zmieniać czy ta z NZ wystarczy??(nigdzie nie znalazłem ile bar daje ta z NZ)
3) jak z biegami?? wybierak drążek itp?? w nz jest na drążku będę musiał szukać mechanizmu zmiany biegów z mk2 1.8 czy co??
4)jak z pedałami??? mogą zostać z NZ czy tez usze szukać z 1.8 ??

nie wiem czy mogą mnie napotkać jeszcze jakieś inne problemy?? jak tak to proszę o rady bo nie chce utknąć z autem w proszku:/

dodam ze będę raczej na 99% Swapował z kompletnego auta(kupuje cale mk3 i przekładam co trzeba)

pozdrawiam i z góry dzięki za rady...

pozdrawiam



Awatar użytkownika
dogu18
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 673
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:39
Lokalizacja: Czerwionka - Czuchów
Kontakt:

Post autor: dogu18 » ndz lip 04, 2010 15:45

marianmk2 pisze:
dogu18 pisze:
dogu18 pisze:3) jak z biegami?? wybierak drążek itp?? w nz jest na drążku będę musiał szukać mechanizmu zmiany biegów z mk2 1.8 czy co??
Najlepiej wrzuć całe 2E ze skrzynią z 2E...Wraz z wybierakiem.

zmieniłbym jeszcze na twoim miejscu hamulce...239mm i to jeszcze na małym serwie i niewentylowane szału nie robią :D
aha czyli mechanizm zmiany biegów z mk3 pasuje do budy mk2 tak??:)

a o hamulcach to nie mówiłem bo to raczej oczywiste:)
przód i tył będzie zmieniany ale jeszcze nie wiem na co dokladnie:P



Awatar użytkownika
dogu18
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 673
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:39
Lokalizacja: Czerwionka - Czuchów
Kontakt:

Post autor: dogu18 » ndz lip 04, 2010 17:15

a mam jeszcze pytanie będę mógł zostawić oryginalne zegary z MFA z MK2 czy będę musiał rzeźbić i wstawiać z mk3??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lip 04, 2010 17:43

Kwestia napędu prędkościomierza przez linkę w mk2, musisz się jakoś dowiedzieć czy linkę będziesz mógł wkręcić zamiast impulsatora do skrzyni . W sumie jedno i drugie rozwiązanie przysparza trochę roboty, więc kieruj się tym na jaki licznik masz ochotę.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
dogu18
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 673
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:39
Lokalizacja: Czerwionka - Czuchów
Kontakt:

Post autor: dogu18 » pn lip 05, 2010 17:28

marianmk2 pisze:Paweł Marek, Da rade bez problemu wsadzić linke zamiast impulsatora:)
Oby dwa rozwiązania mają taką samą zębatke i mocowanie do skrzyni
a wtedy potrzebuje zegarów o indexie??

mam też pytanie co do wiązki... czy jak zostawię starą wiązkę a z 2e zostawię tylko przewody od wtyczek F G1 i G2 to obejdzie się bez ciecia a silnik będzie działał i wszystko oprócz niego też?? czy jak wyjmę całą wiązkę z mk3 z pod maski to wsadzę ją z powrotem do mk2 i to będzie tylko zapięte do wtyczek jw?? czy czeka mnie więcej kombinowania??

[ Dodano: 12 Lip 2010 21:38 ]
ludziska poszukalem zrozumiałem itp...


ale co zrobic z wydechem??? pojechac do dachmana zeby zrobił od 0 czy poskracac oryginalny wydech z mk3?? bedzie pasował??
Ostatnio zmieniony pn lip 05, 2010 22:25 przez dogu18, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości