MK2 1.8 90 ps RP dziwna sprawa z obrotkami ostatnio

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

MK2 1.8 90 ps RP dziwna sprawa z obrotkami ostatnio

Post autor: Dystans6 » ndz lip 04, 2010 19:29

Dawno nie pisałem nic bo autko sie spisuje kozacko ale napisalem bo ostatnio mam jakis problem z obrotkami jak juz dojezdzam do skrzyzowania hamuje zazwyczaj biegami ale jakos obroty tak sie zastaja i zostaja na 1,5-2 tyś w tym zakresie wiec auto troszke wyje glosniej no i pali wiecej przez to nie raz tez jakos czasami spadna jakby auto mialo zgasnac. Tez jak jest cieple nie zawsze zapali z pierwszego kluczyka kreci i kreci a jak sie odpusci i drugim przekreceniem kluczyka lapie odrazu a na pierwszym kluczyku mozna go krecic dlugo i nie raz jak nie ma ochoty to popprostu nie zapali co prawda przyzwyczailem sie do tego i latam tak w sumie nic groznego ale moze mial ktos cos podobnego w RP-ku



Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » ndz lip 04, 2010 19:37

Co do obrotów to sprawdź silniczek krokowy.


Let's Tune it UP !!

Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Dystans6 » ndz lip 04, 2010 19:41

włąsnie juz o tym myślalem a co masz na myśli sprawdz go da sie jakoś go wyczyscic naprawic czy coś bo nigdy akurat w ta cześc silnika sie nie dotykałem i nie rozbierałem



Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » ndz lip 04, 2010 19:47

Dystans6, generalnie nie wiem jak to jest dokładnie w RP ale jak go wykręcisz i podepniesz do 12v stałego to powinien zmienić dynamicznie pozycję i utrzymać maksymalne wychylenie. co do czyszczenia to gdzieś chyba na forum było o tym, bo np. PF krokowca zalewasz ekstrakcyjną , robisz shaker i dziękuję bardzo.


Let's Tune it UP !!

Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » pn lip 05, 2010 18:35

marianmk2, ma też rację :D
Więc masz do sprawdzenia silniczek krokowy i TPS :D


Let's Tune it UP !!

Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Dystans6 » pn lip 05, 2010 21:16

A co to jest ten TPS wogóle ?? i czy to chodzi o tą wtyczke która zaznaczylem na obrazku czerwonym kolorem ? Obrazek
Ostatnio zmieniony pn lip 05, 2010 21:16 przez Dystans6, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Dystans6 » pn lip 05, 2010 22:36

wyciagnolem dziś krokowca i go rozebralem i wyczyscilem odpinalem tez te wtyczki o których pisaliscie ale akurat dzis nie wariowały mu obroty wiec ciezko bylo wyczuc jedynie jak ja odpinalem na silniku jak chodził to spadly mu obroty jeszcze nizej i nie równo pracował.Natomiasty teraz mam problem po zlozeniu tego wszystkiego ze samochod nie chce mi zapalac krece i krece i nic dopiero za 20 któryms razem jak krece i jakos iuda mi sie przypompowac gazem to załapie co sie moglo stać w sumie wykrecilem tylko krokowca czy cos źle złożylem raczej inaczej tego sie nie dało ??
Ostatnio zmieniony śr lip 14, 2010 19:37 przez Dystans6, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 333 gości