Witam Serdecznie!
Od jakiegoś czasu przy zapalaniu pojawił się problem niskich obrotów i gaśnięcie silnika (coś podobnego do tego, jakby nie palił na wszystkie gary). Jak autko się rozgrzeje wszystko jest ok, choć zauważalne są raz niskie a raz wysokie obroty, na które czasem wskakuje bez powodu.
W aucie wszystko zastało wymienione: przewody, kopułka, świece, itp., zostały także błyskowo ustawione zawory i dalej jest to samo.
W czym może być problem? Może ktoś mnie nakieruje, czy to elektryka, czy silnik?
VW MK2, 1.3, wtrysk - problem z zapłonem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
VW MK2, 1.3, wtrysk - problem z zapłonem
Ostatnio zmieniony pt lip 02, 2010 19:11 przez bllond, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Mały gagatek
- Posty: 144
- Rejestracja: ndz mar 14, 2010 21:55
- Lokalizacja: Włodawa
- Kontakt:
Zaworów w tym silniku nie ustawia się bo są samoregulatory hydrauliczne tzw hydropopychacze. Proponuje przeczyścić odmę i sprawdzić szczelność układu dolotowego od filtra powietrza i odmy aż do kolektora. Ewentualnie może być elektrozawór niskich obrotów pod kolektorem ssącym do wymiany.
VW-i jedziesz dalej :)
-
- Mały gagatek
- Posty: 144
- Rejestracja: ndz mar 14, 2010 21:55
- Lokalizacja: Włodawa
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 131 gości