tłumik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Alessiogti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn maja 17, 2010 15:40
Lokalizacja: Lublin

tłumik

Post autor: Alessiogti » czw lip 01, 2010 02:07

siema mam taki problem iż rozwaliłem swój fabryczny tłumik i kopiłem używany basowy i teraz golfik kreci się do 4 tys i 140 no raz 150 ledwo co poszedł a na fabrycznym było ok co się może dziać? strumienica pomoże coś czy nic?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lip 01, 2010 06:35

Które czesci tłumika były rozwalone i jak się ma do tego uszkodzenia sonda , jest na miejscu? Niema dziury w wydechu z przodu, przed sondą? Musisz tez napisać w temacie oznaczenie literowe silnika (np 2E, ADY, AGG)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Alessiogti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn maja 17, 2010 15:40
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Alessiogti » czw lip 01, 2010 20:57

silnik to 2E 2.0 a uszkodzeniu uległa rura łącząca tłumik końcowy ze środkowym. Znajomy mi polecił żeby otworzyć tłumik i go wybebeszysz co o tym myślicie? Z tego co sie orientuje bo krótki czas nim jeżdze to sondy nie ma w nim jest wywalona a dziury nie ma tylko ta rurka miedzy tym a tym jest rozwalona
Ostatnio zmieniony czw lip 01, 2010 20:59 przez Alessiogti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » czw lip 01, 2010 21:00

Alessiogti pisze:Znajomy mi polecił żeby otworzyć tłumik i go wybebeszysz co o tym myślicie?
pomysła do :ass: , nic nie polepszysz a wrecz zaszkodzisz



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw lip 01, 2010 21:31

Alessiogti pisze:silnik to 2E 2.0 a uszkodzeniu uległa rura łącząca tłumik końcowy ze środkowym. Znajomy mi polecił żeby otworzyć tłumik i go wybebeszysz co o tym myślicie? Z tego co sie orientuje bo krótki czas nim jeżdze to sondy nie ma w nim jest wywalona a dziury nie ma tylko ta rurka miedzy tym a tym jest rozwalona
Doprowadź wszystko do ładu, zamontuj sondę lambda aby ECU nie chodził w trybie awaryjnym bo tak to wróżenie z fusów trochę jest.



Alessiogti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn maja 17, 2010 15:40
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Alessiogti » pt lip 02, 2010 19:35

tylko ze ten tłumik jest używany miesiąc czas w vr6 i tez był taki problem tylko że tak kręciło do 6 tyś



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 100 gości