Linka sprzegła mk3 abu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Zawias
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob wrz 19, 2009 18:49
Lokalizacja: SOcho
Kontakt:

Linka sprzegła mk3 abu

Post autor: Zawias » wt cze 29, 2010 18:58

Mam pytanie czy do mk3 abu powinna byc linka z samoregulacja?
Bo obecnie mam z "mechaniczna" regulacja i pedał sprzegła jest bardzo twardy :(
czy moze ktos z was ma do opylenia taka linke w dobrym stanie (ori) ??
nie wiedziałem do konca gdzie umiescic temat bo usuneli "kupie czesci"


:D:D

BANDZIOR88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt mar 09, 2010 20:58
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Re: Linka sprzegła mk3 abu

Post autor: BANDZIOR88 » wt cze 29, 2010 19:39

Zawias pisze:Mam pytanie czy do mk3 abu powinna byc linka z samoregulacja?
Bo obecnie mam z "mechaniczna" regulacja i pedał sprzegła jest bardzo twardy :(
czy moze ktos z was ma do opylenia taka linke w dobrym stanie (ori) ??
nie wiedziałem do konca gdzie umiescic temat bo usuneli "kupie czesci"



Ja mam Mistrzu z samoregulatorem i pedał też mam twardy mechanik powiedział żebym więcej jej nie zakładał tylko bez regulacji i taką teraz założe



Awatar użytkownika
w00dnik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: pt lip 31, 2009 01:45
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: w00dnik » wt cze 29, 2010 19:59

przylacze sie do tematu co by nowego nie zakladac. Problem chyba tez z linka ale wole sie upewnic. Pedal sprzegla po nacisnieciu jest luzny tak mniej wiecej do polowy no moze troche mniej. Dopiero potem czuje ze wciskam sprzeglo. Silnik tez ABU. Czy to wina linki ?



Awatar użytkownika
Jessy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt paź 30, 2007 09:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Jessy » wt cze 29, 2010 22:40

Twardy pedał może mieć kilka przyczyn, padaczka sprzęgło(docisk), zapieczona łapa od sprzęgła, zapieczona linka w pancerzyku.

Zawias, Mam taką linkę z samo regulatorem w dobrym stanie jak trzeba :chytry:


Lewy pas zaglądasz śmierci w twarz...a tak na marginesie... " CZERWONE SĄ SZYBSZE..:D "

Awatar użytkownika
w00dnik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: pt lip 31, 2009 01:45
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: w00dnik » śr cze 30, 2010 12:07

ale ty piszesz ze to objawy twardego sprzegla. a ja mam luz tak mniej wiecej do polowy wiec to chyba nie to samo :chytry:



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » śr cze 30, 2010 13:17

w00dnik, czy biegi wchodzą dobrze? ogólnie linki z samoregulacją są miękkie i możesz mieć takie wrażenie, ale jeśli nie na żadnych problemów to nie ruszał bym tego.


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » śr cze 30, 2010 13:25

Zawias, linka powinna być z samoregulatorem. Jeśli bardzo ciężko chodzi Ci sprzęgło to w ramach diagnostyki nasmaruj dobrze linkę olejem. Odepij przy skrzyni, podwieś i zalewaj olejem.



Zawias
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob wrz 19, 2009 18:49
Lokalizacja: SOcho
Kontakt:

linka abu

Post autor: Zawias » śr cze 30, 2010 16:24

dzieki jhosef, mysle ze to moze pomóc na chwile :) sprawdze.
a odnosie tej linki z samoregulacja musi to byc od abu... czy wszystkie mk3 maja ta sama długosc linki??

[ Dodano: 30 Cze 2010 16:28 ]
a i dopowiem ze sprzeglo jest prawie neu :D z poł roku temu wymieniony komplet :)


:D:D

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » śr cze 30, 2010 16:29

Są rózne długości bo różne jest położenie dźwigni wysprzęglającej. Za godzinę mogę podać numer właściwy dla Twojego zespołu napędowego.



Zawias
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob wrz 19, 2009 18:49
Lokalizacja: SOcho
Kontakt:

linka abu

Post autor: Zawias » śr cze 30, 2010 16:33

byłbym bardzo happy bo sam
nie mam jak sprawdzic nie mam etki ani nic z tych rzeczy :)
a wiec czekam :D


:D:D

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » śr cze 30, 2010 17:26

nr oryginału 1H1721335M
Długość [mm]: 1045
Długość osłony [mm]: 796
Dopasowanie: z automatycznym nastawianiem
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Kod silnika: AEA,ABU



Awatar użytkownika
piotrek23rsko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn cze 14, 2010 19:13
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: piotrek23rsko » śr cze 30, 2010 19:07

Ja na pocz. mialem z reczna regulacja i tech chodziło dosyc ciezko, pozniej zmieniłem na taka z autom regulacja, tylko ze szybko sie uszkodziła bo w jej zamontowaniu akurat u mnie przeszkadzał parownik, choc trzeba poiwiedziec ze z automatyczna regulacja chodzi lzej,
Teraz kupiłem zwykłą linke z reczna regulacja, chodzi tak powiedzmy srednio ani ciezko ani lekko, ale na pewno inaczej niz automatyczna mimo ze jest nowa (całe sprzeglo tez nowe).
No i jest dosc duza roznica w cenie tych linek za ta dałem chyba 80 zł a za automat powiedzieli 160 jak dobrze pamietam (w 1 sklepie 216 nawet :) )



Aralfocino
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz maja 30, 2010 21:52
Lokalizacja: woj. podlaskie

Post autor: Aralfocino » śr cze 30, 2010 19:49

ostatnio miałem z automatyczną, posypała się kupiłem "sztywną" koszt 98zł :grrr:



Awatar użytkownika
w00dnik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: pt lip 31, 2009 01:45
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: w00dnik » pt lip 02, 2010 16:59

T.O.B.I. pisze:w00dnik, czy biegi wchodzą dobrze? ogólnie linki z samoregulacją są miękkie i możesz mieć takie wrażenie, ale jeśli nie na żadnych problemów to nie ruszał bym tego.
wszystko jest ok



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości