vw golf 2 1.8pb nie trzyma obrotów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tymon_067
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt cze 29, 2010 21:24
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

vw golf 2 1.8pb nie trzyma obrotów

Post autor: tymon_067 » wt cze 29, 2010 21:34

witam!
mam problem, mianowicie...w trakcie jazdy zawiesiły mi się obroty silnika (na początku na dość niskich później coraz wyższe) w końcu zawiesiły się na poziomie że silnik dosłownie wył (nie mam obrotomierza wiec ciężko mi stwierdzić jakiej wysokości były). W końcu spadły...tylko problem jest w tym ze strasznie falują - wskakuje na obroty trochę wyższe niż normalne po chwili spadają ze samochód prawie gaśnie i cykl się powtarza, okres wynosi jakieś niecałe 2sekundy.
Dodam że ta usterka mi się powtórzyła drugi raz, poprzednio mechanik nie potrafiący stwierdzić co to może być wymienił przewód od podciśnienia,przeczyścił to i owo, sprawdził silniczek krokowy no i w sumie po tych czynnościach praca silnika wróciła do normy - aż do dzisiaj.
Więc proszę o pomoc co może być tego powodem.
Samochód to jak podałem w temacie golf II, 1,8 benzyna bez LPG, 1991r.



tymon_067
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt cze 29, 2010 21:24
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: tymon_067 » śr cze 30, 2010 01:27

standardowy 1,8, 66kW, w sumie moja wiedza w tym temacie jest bardzo mała...
Ostatnio zmieniony śr cze 30, 2010 08:13 przez tymon_067, łącznie zmieniany 2 razy.



tymon_067
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt cze 29, 2010 21:24
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: tymon_067 » śr cze 30, 2010 13:20

ogólnie czyścił przepustnicę więc czujnik położenia przepustnicy też pewnie sprawdzał. zastanawia mnie to że ta usterka się powtórzyła po przejechaniu kilkudziesięciu km...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr cze 30, 2010 13:29

tymon_067, jednakże dalsze porady sa bez sensu jeśli nie podasz typu silnika, daj fotki całej komory jeśli nie wiesz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

tymon_067
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt cze 29, 2010 21:24
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: tymon_067 » śr cze 30, 2010 14:08

wrzucę wieczorkiem pewnie albo rano, bo teraz nie mam dostępu.



tymon_067
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt cze 29, 2010 21:24
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: tymon_067 » śr cze 30, 2010 15:25

wydaje mi się że to będzie wersja RP :helm:
Obrazek

[ Dodano: 30 Cze 2010 17:58 ]
ten sam mechanik u którego byłem stwierdził że to jednak silniczek krokowy. ze względu ze mi potrzebny mi jest na dzisiaj samochód zrobił go - jak on to mówił 'w trybie awaryjnym' odłączając kostkę z lewej strony. jakoś się boję jechać nim teraz :otepienie:
Ostatnio zmieniony śr cze 30, 2010 15:27 przez tymon_067, łącznie zmieniany 2 razy.



tymon_067
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt cze 29, 2010 21:24
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: tymon_067 » śr cze 30, 2010 19:26

mniej wiecej, jak stoi to jest w porzadku..przy zmianie biegow muszee go przegazowac..

W poniedziałek mam zamiar wymienić ten silniczek, zobaczymy czy będzie w porządku :helm:

[ Dodano: 01 Lip 2010 15:47 ]
jednak mi się wydaje że to nie silniczek krokowy, znowu problem się powtórzył i falują mu czy ta kostka jest podłączona czy nie...więc już nie wiem.
Ostatnio zmieniony czw lip 01, 2010 12:12 przez tymon_067, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 81 gości