mk3 2.0 ADY, gasł podczas jazdy. teraz zdechł na amen. HELP!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » ndz lip 09, 2006 22:35

Wiecie co panowie a ja takie cos w 1,4 ABD mialem , i wiecie co sie okazalo ze we wzmacniaczu iskry (to urzedenie przed cewka) , odpadla sciezka ktora doprowadzala napiecie na tranzystor , skad to wiem ? rozebaralem to kupa , wytopilem zel , patrze atu sciezka odpadla, wiec u ciebie moze byc to samo zwlaszcza ze mowisz" jak stuknaolem w cewke to zapali" ja ztawiam na wzmacniacz



Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Darcyn » ndz lip 09, 2006 22:43

a to ze jak mi za ostatnim razem odpalil to uslyszalem taka "melodie" z silnika?



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » ndz lip 09, 2006 22:46

Byl poprostu zajebiscie zalany wiec nie mogl ustabilizowac obratow wiec dzialal jak traktor



Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Darcyn » śr lip 12, 2006 17:55

po podpieciu pod komp, pokazalo ze nic nie dziala. wszystkie czujniki zle! no i przeciety byl kabel od czujnika obr wału (3 miejscach). ktos pisal ze 150 zl. no niestety objezdzilem wszystkie sklepy i nie ma takiego jak ja mam a w VW powiedzieli 580zl. wiec mechanik go pokleił. na komp juz pokazuje ze jest ok. ale to nie koniec problemow. czujnik w kopułce nie daje impulsu do cewki....



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » śr lip 12, 2006 19:21

Darcyn pisze:czujnik w kopułce nie daje impulsu do cewki....
no i czym to sie objawia u ciebie?

bo u mnie jak rozłacze czujnik halla w kopułce to zapalam auto i jade, objaw jest tylko taki ze auto jest słabsze i wolniejsze. w ady czujnik w kopulce jest czujnikiem wspomagajacym czujnik wału



Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Darcyn » śr lip 12, 2006 19:56

czym objawia?? nie moge go odpalic. nawet nie zalapie.
ps. do pompy wody trzeba sciagac koło rozrzadu bo mechanik mi wmawia ze tak.



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » śr lip 12, 2006 20:16

Darcyn pisze:czym objawia?? nie moge go odpalic. nawet nie zalapie.
ps. do pompy wody trzeba sciagac koło rozrzadu bo mechanik mi wmawia ze tak.
to napewno jest cos innego jeszcze, bo jak mowiłem czujnik hala w kopułce wyłaczasz odpalasz i jedziesz. czujnik wału jest głownym halem w ady



Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Darcyn » czw lip 13, 2006 15:44

wymienilem ten czujnik i nadak nie chce odpalic. czyzby cewka??



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » czw lip 13, 2006 16:35

Darcyn pisze:wymienilem ten czujnik i nadak nie chce odpalic. czyzby cewka??
najprawdopodobniej to cewka



Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Darcyn » pt lip 14, 2006 18:13

cewka wymieniona i nadal nie chce odpalic. mechanik juz nie wie co robic.



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » pt lip 14, 2006 22:43

co to za mechanik, który niewie......



Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Darcyn » sob lip 15, 2006 18:34

jak kreci rozrusznikiem to obroomierz nie reaguje. daje go do innego mchanika

[ Dodano: 01 Sie 2006 12:18 ]
diagnoza. komputer. po 2 tygodnach znalazlem taki jak moj. tylko ze mialy inne softy. nie dalo sie zgrac z jednego do drugiego to przelutowali mi procesor. nadal nie zapala. wlasnie przekladaja mi immobiliser

[ Dodano: 02 Sie 2006 18:01 ]
i nadal nie chce odpalic. juz prawie miesiac bez auta. odechcialo mi sie VW



Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » wt cze 16, 2009 19:50

Jak to wszystko czytam to aż mi ciarki chodża i włosy na głowie się jeżą mechanicy prują przekładają i nic kasę tylko biorą i naciągają , spotkałem się już z tym nie raz , każdy che tylko zarobić i kupa ich obchodzi dobro klienta.Sam się już meczę 2 miesiące z silnikiem wymieniłem pól silnika i nic , wszędzie tylko kasę biorą a auto nie chodzi. ŻALLLLLLLLLLLLLL



Awatar użytkownika
..::wilu::..
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: sob paź 27, 2007 00:20
Lokalizacja: Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: ..::wilu::.. » pn cze 28, 2010 23:18

No i ruszyło coś w temacie bo teraz i ja mam taki sam objaw jak kolega Darcyn tylko że ja mam 1.3 KAT z 1990r. Dziś z holowałem samochód jak wracałem po pracy to mi zgasł. Taki objaw miałem tydzień temu też go z holowałem nie dawał iskry tym głównym kablem od cewki do kopułki a na drugi dzień odpalił.
Dodam że wymieniłem cewkę, kable, kopułkę, palec i świece. A on nadal tak się zachowuje.

Pozdrawiam i niech ktoś odpisze jeżeli wie co z tym fantem zrobić.

Wyczytałem na necie a dokładnie na elektr..... że walnięty jest czujnik Halla. Prawdo podobnie aparat zapłonowy z Polo pasuje do Golfa.

[ Dodano: 30 Cze 2010 00:17 ]
Witam dziś sprawdzałem czujnik Halla i podaje impuls 10.28V ale to dlatego że prąd który do niego dochodzi po kablu wynosi tylko 10.48V a nie 12.56V jak jest w akumulatorze, moje pytanie czy wystarczy mu taki prąd (czy on jest wogule odpowiedni) a może muszę szukać po kablu dlaczego jest 10.48V a nie 12.56V ??

Wyczytałem na forum w innym temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=843531#843531 że napięcie nie powinno być niższe niż 9V czy to prawda ??

[ Dodano: 30 Cze 2010 00:41 ]
Znalazłem jeszcze coś takiego fajny opis ale u mnie jest troszke inaczej:
1 i 3 napiecie = 10.48
1 i 2 albo 3 i 2 (już nie pamietam) napiecie = 5.86

Obrazek
Ostatnio zmieniony śr cze 30, 2010 23:28 przez ..::wilu::.., łącznie zmieniany 3 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 409 gości