mk3 2.0 ADY, gasł podczas jazdy. teraz zdechł na amen. HELP!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Golf GTi
- Gadatliwa bestia
- Posty: 579
- Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Wiecie co panowie a ja takie cos w 1,4 ABD mialem , i wiecie co sie okazalo ze we wzmacniaczu iskry (to urzedenie przed cewka) , odpadla sciezka ktora doprowadzala napiecie na tranzystor , skad to wiem ? rozebaralem to kupa , wytopilem zel , patrze atu sciezka odpadla, wiec u ciebie moze byc to samo zwlaszcza ze mowisz" jak stuknaolem w cewke to zapali" ja ztawiam na wzmacniacz
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 721
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
po podpieciu pod komp, pokazalo ze nic nie dziala. wszystkie czujniki zle! no i przeciety byl kabel od czujnika obr wału (3 miejscach). ktos pisal ze 150 zl. no niestety objezdzilem wszystkie sklepy i nie ma takiego jak ja mam a w VW powiedzieli 580zl. wiec mechanik go pokleił. na komp juz pokazuje ze jest ok. ale to nie koniec problemow. czujnik w kopułce nie daje impulsu do cewki....
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 721
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
jak kreci rozrusznikiem to obroomierz nie reaguje. daje go do innego mchanika
[ Dodano: 01 Sie 2006 12:18 ]
diagnoza. komputer. po 2 tygodnach znalazlem taki jak moj. tylko ze mialy inne softy. nie dalo sie zgrac z jednego do drugiego to przelutowali mi procesor. nadal nie zapala. wlasnie przekladaja mi immobiliser
[ Dodano: 02 Sie 2006 18:01 ]
i nadal nie chce odpalic. juz prawie miesiac bez auta. odechcialo mi sie VW
[ Dodano: 01 Sie 2006 12:18 ]
diagnoza. komputer. po 2 tygodnach znalazlem taki jak moj. tylko ze mialy inne softy. nie dalo sie zgrac z jednego do drugiego to przelutowali mi procesor. nadal nie zapala. wlasnie przekladaja mi immobiliser
[ Dodano: 02 Sie 2006 18:01 ]
i nadal nie chce odpalic. juz prawie miesiac bez auta. odechcialo mi sie VW
Jak to wszystko czytam to aż mi ciarki chodża i włosy na głowie się jeżą mechanicy prują przekładają i nic kasę tylko biorą i naciągają , spotkałem się już z tym nie raz , każdy che tylko zarobić i kupa ich obchodzi dobro klienta.Sam się już meczę 2 miesiące z silnikiem wymieniłem pól silnika i nic , wszędzie tylko kasę biorą a auto nie chodzi. ŻALLLLLLLLLLLLLL
- ..::wilu::..
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: sob paź 27, 2007 00:20
- Lokalizacja: Podkarpackie
- Kontakt:
No i ruszyło coś w temacie bo teraz i ja mam taki sam objaw jak kolega Darcyn tylko że ja mam 1.3 KAT z 1990r. Dziś z holowałem samochód jak wracałem po pracy to mi zgasł. Taki objaw miałem tydzień temu też go z holowałem nie dawał iskry tym głównym kablem od cewki do kopułki a na drugi dzień odpalił.
Dodam że wymieniłem cewkę, kable, kopułkę, palec i świece. A on nadal tak się zachowuje.
Pozdrawiam i niech ktoś odpisze jeżeli wie co z tym fantem zrobić.
Wyczytałem na necie a dokładnie na elektr..... że walnięty jest czujnik Halla. Prawdo podobnie aparat zapłonowy z Polo pasuje do Golfa.
[ Dodano: 30 Cze 2010 00:17 ]
Witam dziś sprawdzałem czujnik Halla i podaje impuls 10.28V ale to dlatego że prąd który do niego dochodzi po kablu wynosi tylko 10.48V a nie 12.56V jak jest w akumulatorze, moje pytanie czy wystarczy mu taki prąd (czy on jest wogule odpowiedni) a może muszę szukać po kablu dlaczego jest 10.48V a nie 12.56V ??
Wyczytałem na forum w innym temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=843531#843531 że napięcie nie powinno być niższe niż 9V czy to prawda ??
[ Dodano: 30 Cze 2010 00:41 ]
Znalazłem jeszcze coś takiego fajny opis ale u mnie jest troszke inaczej:
1 i 3 napiecie = 10.48
1 i 2 albo 3 i 2 (już nie pamietam) napiecie = 5.86
Dodam że wymieniłem cewkę, kable, kopułkę, palec i świece. A on nadal tak się zachowuje.
Pozdrawiam i niech ktoś odpisze jeżeli wie co z tym fantem zrobić.
Wyczytałem na necie a dokładnie na elektr..... że walnięty jest czujnik Halla. Prawdo podobnie aparat zapłonowy z Polo pasuje do Golfa.
[ Dodano: 30 Cze 2010 00:17 ]
Witam dziś sprawdzałem czujnik Halla i podaje impuls 10.28V ale to dlatego że prąd który do niego dochodzi po kablu wynosi tylko 10.48V a nie 12.56V jak jest w akumulatorze, moje pytanie czy wystarczy mu taki prąd (czy on jest wogule odpowiedni) a może muszę szukać po kablu dlaczego jest 10.48V a nie 12.56V ??
Wyczytałem na forum w innym temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=843531#843531 że napięcie nie powinno być niższe niż 9V czy to prawda ??
[ Dodano: 30 Cze 2010 00:41 ]
Znalazłem jeszcze coś takiego fajny opis ale u mnie jest troszke inaczej:
1 i 3 napiecie = 10.48
1 i 2 albo 3 i 2 (już nie pamietam) napiecie = 5.86
Ostatnio zmieniony śr cze 30, 2010 23:28 przez ..::wilu::.., łącznie zmieniany 3 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 409 gości