Swiatla awaryjne - przestaly dzialac :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Monsoft
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 20:58
Lokalizacja: Oxford

Swiatla awaryjne - przestaly dzialac :(

Post autor: Monsoft » sob kwie 22, 2006 16:16

Witam,

Mam pytanie. Jak sprawdzic co moglo nawalic przy swiatlach awaryjnych ?

Zdjalem oslone kolumny kierownicy i mam dostep do przewodow przylaczeniowych. Niestety aby dostac sie do przelacznika wlaczajacego swiatla awaryjne musialbym zdjac kierownice, a troche nie mam jak (brak odpowiedniego wyposazenia).

W sumie zastanawiam sie czy jest to wina wlacznika czy moze czegos innego. Moze stycznik ?? (bezpiecznik jest OK)
Czy to jest ten sam stycznik co do swiatel kierunkowskazow ??

Czy ktos pamieta, ktore przewody (kolory przewodow) trzeba by bylo zewrzec aby zasymulowac wcisniecie wlacznika ??

Za wszelkie rady z gory dziekuje.



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » sob kwie 22, 2006 16:51

Sprawdź przekaźnik, bo to on najprawdopodobniej jest tego przyczyną.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Monsoft
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 20:58
Lokalizacja: Oxford

Post autor: Monsoft » sob kwie 22, 2006 19:10

Hmm, ale ktory to jest ?? Ten samo co do kierunkowskazow czy inny ??



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » sob kwie 22, 2006 21:27

Hmmm w MKII to jest chyba przekaźnik z numerkiem 72 lub 21, nie pamiętam... a w MKIII :?:


Tutaj lepiej jak by podpowiedział ktoś kto ma MKIII... :bajer:


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
O.S.T.R.Y
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt mar 28, 2006 23:07
Lokalizacja: Łęknica,Trzebiel, Żary
Kontakt:

Post autor: O.S.T.R.Y » ndz kwie 23, 2006 11:30

W MK III jest to przekaźnik 21 :grin:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=140966&sid=ea7529d2dbc2b15437d3d194302d8c1e][img]http://img124.imageshack.us/img124/8914/pa150013yv4.jpg[/img][/url]

Monsoft
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 20:58
Lokalizacja: Oxford

Post autor: Monsoft » ndz kwie 23, 2006 13:31

A czy jest taki sam przkaznik w MKIII z kotrym mozna by zamienic na chwile ten 21'wszy i sprawdzic czy to w tym wina? Nawet nie odpalajac silnika, tak na chwile ??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz kwie 23, 2006 18:32

Nie ma takiego, bo ten niby przekaźnik to równocześnie ma wsobie układ powodujący miganie awaryjnych i kierunków

[ Dodano: Nie Kwi 23, 2006 6:36 pm ]
I w ogóle jeśli kierunki działają to ten przekaźnik jest dobry. Zostaje ci włącznik i jego kabelki.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Monsoft
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 20:58
Lokalizacja: Oxford

Post autor: Monsoft » wt kwie 25, 2006 21:31

A czy ktos wie ktore kabelki z kostki trzebaby bylo zewrecaby zasymulowac wcisniecie wlacznika ??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt kwie 25, 2006 21:45

to tak działa że równocześnie włączane są obie strony kierunków. Więc kabel biało czarny od kierunków prawych z kablem biało żółtym od przekaźnika (miga strona prawa). Równocześnie zielono czarny od kierunków lewych z drugim kablem od przekaźnika - czarno biało zielonym (miga strona lewa). Jak ci po takiej próbie wszystko zamiga to musisz ten włącznik za kiera niestety rozbierać i próbować naprawić.

[ Dodano: Wto Kwi 25, 2006 9:52 pm ]
a guzik. POmyliłem się ciut. Do kabla czarnobiałozielonego od przek. musisz podać plus, a drugi od przek. białożółty łączysz z oboma kablami od kierunków.

[ Dodano: Wto Kwi 25, 2006 10:02 pm ]
http://img525.imageshack.us/img525/6355/awaryjne4mg.jpg


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
BeBe_1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: czw sty 12, 2006 16:54
Lokalizacja: Biała Podl.

Post autor: BeBe_1 » wt kwie 25, 2006 22:09

Niedawno to przerabiałem. Przyczyną był przegrzany i wtopiony styk.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 114 gości