Buggy na podzespołach mk2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » ndz cze 27, 2010 09:27

Tomasz Bis pisze:Mam taką luźną sugestie
Ja tego nie wiem :helm:


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » ndz cze 27, 2010 09:42

Zeby nie być gołosłownym :grin:

Obrazek Obrazek

Prace cały czas postępują.

Muszę zdjąć tylne koło w moim mk4 i zmierzyć mocowanie zacisku może to podejdzie.

Inne sugestie mile widziane :grin:
Ostatnio zmieniony ndz cze 27, 2010 09:50 przez sebastian1901, łącznie zmieniany 1 raz.


Sebastian

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » ndz cze 27, 2010 10:12

Nie do końca cię zrozumiałem i teraz mam jasność Zacisk tylne z mk2 nie podejdzie do prowadnicy przedniej, z mk4 również nie podejdzie do tej prowadnicy, co więcej na forum krązy informacja że nie zmieszczą się do felgi 13 cali. Piszę teraz zupełnie z głowy i trzeba by to sprawdzić w katalogu, ale tak:
-w zwrotnicy z mk2 prowadnica zacisku jest integralną częścią zwrotnicy. i nic z tym nie zrobiszsz bez rzeźbienia
-ale już zwrotnica od mk3 pod któreś hamulce (bodaj 256) ma przykręcaną prowadnicę.
-tylne zaciski z mk2/3 mają prowadnicę przykręcaną do belki,

Być może da się zaadoptować zacisk tylni wraz z prowadnicą do zwrotnicy z mk3.

Podkreślam jest to tylko teoretyczny pomysł, bez sprawdzenia tego w praktyce i trzeba by to wszystko sprawdzić obmierzyć, zajrzeć w katalogi itd.

Jak planujesz rozwiązać połączenie przegubów z malczana z piastami z mk2? W maluchu nie było zewnętrznych przegubów takich jak w golfie?

koła ze zdjęcia (polonezy) nie podejdą ci do piat. Są w innym rozstawie (4x98)

a wogóle to powodzenia :bigok:

[ Dodano: 27 Cze 2010 10:13 ]
Tomasz Bis pisze:mate64 napisał/a:
Tomasz Bis, nie bardzo rozumiem po co kombinacja
Ja nie widzę kombinowania ze swojej strony , czyż by
Cytat:
Zdecydowanie odmawiam walki na rozum z kimś nie uzbrojonym.
czy napędzamy Koledze temat :grin:
:chytry: :bigok:


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » ndz cze 27, 2010 10:50

Koła mniej więcej pasują bo w mk2 jak wiadomo jest 4X100 wszystkie śruby wchodzą a w przyszłości koła sie zmieni akurat takiem miałem pod ręką.

Półośki od malucha są już skrócone o frezy do nich będą dospawane końcówki półosi od mk2 i wkręcone ori przeguby VW w piaste żeby to było rozbieralne i wymienialne :) Maglownica z VW, kolumna, stacyjka, amorki także prawie MK2.
To taki projekt mój i teścia do wyżywania się po lesie :grin:


Sebastian

greg

Post autor: greg » ndz cze 27, 2010 11:54

sebastian1901 pisze:Ale czy zacisk tylny podejdzie pod uchwyt piasty przedniej z mk2 ?
to co - ręczny ma działać na przód?

[ Dodano: Nie Cze 27, 2010 11:55 am ]
sebastian1901 pisze:To taki projekt mój i teścia do wyżywania się po lesie
mam nadzieję że prywatnym :axe:



Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » ndz cze 27, 2010 12:39

greg pisze:to co - ręczny ma działać na przód?
Kolega sebastian1901, zastosował przednie zawieszenie na obu osiach.


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » sob lip 10, 2010 16:54

Mam zamiar podciśnienie do serwa wziąć spod gaźnika z kostki od eleganta. Jest tam króciec z dzirką o średnicy ok 2mm. a w serwo jest coś koło 8mm. Czy rozwiercać tą kostkę na taka samą średnicę ? Czy podciśnienie to wystarczy do zasilenia tego serwa jak myślicie ?


Sebastian

greg

Post autor: greg » sob lip 10, 2010 17:12

ja bym rozwiercił na te 8mm a podciśnienie wtedy powinno wystarczyć



Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » sob lip 10, 2010 18:55

a jaki przewód kupić żeby go nie zassało do środka bo te z VW są dość twarde ale od kolektora do serwa jest go z 0,5m a ja potrzebuje 1,5 ?


Sebastian

greg

Post autor: greg » sob lip 10, 2010 20:30

może rurkę miedzianą



Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » ndz lip 11, 2010 13:58

W sklepach motoryzacyjnych można kupić przewody stosowane w ukł... hamulcowych w ciężarówkach . Jest to rurka na tyle twarda i jednocześnie giętka że podciśnienie jej nie zassie.Średnice są takie 6 8 10 12 ,kupuje się to na metry i jest to tanie :bigok:


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 252 gości