Nie do końca cię zrozumiałem i teraz mam jasność Zacisk tylne z mk2 nie podejdzie do prowadnicy przedniej, z mk4 również nie podejdzie do tej prowadnicy, co więcej na forum krązy informacja że nie zmieszczą się do felgi 13 cali. Piszę teraz zupełnie z głowy i trzeba by to sprawdzić w katalogu, ale tak:
-w zwrotnicy z mk2 prowadnica zacisku jest integralną częścią zwrotnicy. i nic z tym nie zrobiszsz bez rzeźbienia
-ale już zwrotnica od mk3 pod któreś hamulce (bodaj 256) ma przykręcaną prowadnicę.
-tylne zaciski z mk2/3 mają prowadnicę przykręcaną do belki,
Być może da się zaadoptować zacisk tylni wraz z prowadnicą do zwrotnicy z mk3.
Podkreślam jest to tylko teoretyczny pomysł, bez sprawdzenia tego w praktyce i trzeba by to wszystko sprawdzić obmierzyć, zajrzeć w katalogi itd.
Jak planujesz rozwiązać połączenie przegubów z malczana z piastami z mk2? W maluchu nie było zewnętrznych przegubów takich jak w golfie?
koła ze zdjęcia (polonezy) nie podejdą ci do piat. Są w innym rozstawie (4x98)
a wogóle to powodzenia
[ Dodano: 27 Cze 2010 10:13 ]
Tomasz Bis pisze:mate64 napisał/a:
Tomasz Bis, nie bardzo rozumiem po co kombinacja
Ja nie widzę kombinowania ze swojej strony , czyż by
Cytat:
Zdecydowanie odmawiam walki na rozum z kimś nie uzbrojonym.
czy napędzamy Koledze temat
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)