Nie działa lusterko elektryczne prawe, wariuje centralny zam

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Vieri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: śr mar 04, 2009 18:55
Lokalizacja: Otwock

Nie działa lusterko elektryczne prawe, wariuje centralny zam

Post autor: Vieri » pt cze 25, 2010 16:01

Witajcie!

Od pewnego czasu nie działa mi w aucie - VW Bora 1.9 TDI Variant - elektryczna regulacja prawego lusterka.

Dodam, że problem zaczął się od momentu jak miesiąc temu wypuściłem spod bezpieczników dodatkowe gniazdko zapalniczki pod CB radio. Masę podpiąłem wówczas pod takie metalowe pręty które są w stelażu deski rozdzielczej. Oprócz lusterka zaczął też wariować centralny zamek w tych samych drzwiach co lusterko (przednie pasażera) - raz drzwi się otwierały raz nie, albo po otwarciu auta i przekręceniu kluczyka w stacyjce zamykały się same drzwi od pasażera...

Tydzień temu zdemontowałem to cholerne gniazdko pod CB i wyprowadziłem je spod radia. Problem z centralnym oraz lusterkiem niestety nie ustąpił

Co mogło się z nim stać? Może coś się spaliło? Jesteście w stanie coś w tym temacie pomóc?

Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony pt cze 25, 2010 20:59 przez Vieri, łącznie zmieniany 2 razy.


Moja Perła :bajer:
Obrazek

Mam Vaga, Vag-Tacho 2.5, miernik lakieru ||| Piszę poprawnie po POLSKU

Awatar użytkownika
Waqa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 923
Rejestracja: wt cze 30, 2009 16:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp FG
Kontakt:

Post autor: Waqa » pt cze 25, 2010 17:59

odczytaj błędy Vagiem w module komfortu.



Awatar użytkownika
Vieri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: śr mar 04, 2009 18:55
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Vieri » sob cze 26, 2010 20:04

Wrzucam tutaj błędy jakie złapał mi VAG:

- - - - - 1330 - - - - - 0532 Sterownik główny układu komfortu

- - - - - 849 - - - - - 0351 Włącznik startu zapłonu

Coś z tego wynika konkretniejszego?


Moja Perła :bajer:
Obrazek

Mam Vaga, Vag-Tacho 2.5, miernik lakieru ||| Piszę poprawnie po POLSKU

greg

Post autor: greg » sob cze 26, 2010 20:36

dobra - zacznijmy z innej beczki - w które miejsce sie wtedy wpinałeś - konkretnie.
Czy po skasowaniu błędów wracają te same?



Awatar użytkownika
Vieri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: śr mar 04, 2009 18:55
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Vieri » sob cze 26, 2010 20:52

greg pisze:dobra - zacznijmy z innej beczki - w które miejsce sie wtedy wpinałeś - konkretnie.
Czy po skasowaniu błędów wracają te same?
Wpina poszła w bezpiecznik od gniazda zapalniczki, masa natomiast tak jak wspomniałem w metalowy stelaż od deski rozdzielczej - on się znajduje w głębi na wysokości panelu climatronica, ale jest do niego dostęp od tyłu deski.

Błędy wracają te same dwa co wyżej wymieniłem.

Objawy: nie działa lusterko prawe oraz czasami w drzwiach pasażera centralny zamek nie otwiera się, nie zamyka albo po wsadzeniu kluczyka w stacyjkę i przekręceniu na pozycję zapłonu zamykają się drzwi pasażera.


Moja Perła :bajer:
Obrazek

Mam Vaga, Vag-Tacho 2.5, miernik lakieru ||| Piszę poprawnie po POLSKU

greg

Post autor: greg » sob cze 26, 2010 21:24

Vieriman, ojaw jakby coś się działo z silniczkiem szyby u pasażera (przez niego idzie info i dla lusterka i dla centrala) lub coś z masą



Awatar użytkownika
Vieri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: śr mar 04, 2009 18:55
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Vieri » sob cze 26, 2010 21:29

greg pisze:Vieriman, ojaw jakby coś się działo z silniczkiem szyby u pasażera (przez niego idzie info i dla lusterka i dla centrala) lub coś z masą
Szyba działa bez zarzutu...

Czy jakoś mogę sam to sprawdzić lub coś w tej sytuacji zaradzic?


Moja Perła :bajer:
Obrazek

Mam Vaga, Vag-Tacho 2.5, miernik lakieru ||| Piszę poprawnie po POLSKU

greg

Post autor: greg » sob cze 26, 2010 21:36

zrzuć dolna część deski - sprawdź dobrze wtyczki od komfortu i czy dobrze dokręcona masa gdzie wczęsniej się podłączałeś
następnie musisz się dostać do wtyczki słupka A pasażera (pod osłoną ) i sprawdzić czy jest masa oraz jak z napięciami na grubych przewodach czerwono/biały i czerwono/żółty



Awatar użytkownika
Vieri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: śr mar 04, 2009 18:55
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Vieri » ndz cze 27, 2010 17:15

Dzięki greg za pomoc. W wolnej chwili obadam temat.

Powiedz mi tylko jeszcze jedną rzecz. Czy jak odłączę moduł komfortu albo kupię nowy moduł o tym samym nr fabrycznym to muszę stroić kluczyki?

Ew Strojenie zrobię Vagiem z wsadzonym kluczem w stacyjkę? Tak jak gdzies to było opisane na forum?

Pzdr


Moja Perła :bajer:
Obrazek

Mam Vaga, Vag-Tacho 2.5, miernik lakieru ||| Piszę poprawnie po POLSKU

greg

Post autor: greg » ndz cze 27, 2010 17:38

Vieriman pisze:Czy jak odłączę moduł komfortu albo kupię nowy moduł o tym samym nr fabrycznym to muszę stroić kluczyki?
piloty - tak



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 241 gości