Jaki olej do wspomagania?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotrsrokosz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
Lokalizacja: KIELCE
Kontakt:

Jaki olej do wspomagania?

Post autor: piotrsrokosz » sob kwie 22, 2006 16:03

Jaki olej do wspomagania polecacie? Ile kosztuje? Z tego co wiem to są dwa "typy" żółty i czerwony. U mnie jest ten żółty, muszę go uzupełnić i nie wiem czy można je zmieszać?


WV Golf 1,8 - 1992, AAM 75KM, LPG,
ABS, wspomaganie

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob kwie 22, 2006 16:58

hmm o żółtym nie słyszałem ,
są generalnie dwa rodzaje
czerwony to ATF czyli płyn do przekąłdni automatycznych (np automatyczne skrzynie biegów) stosowany jest też własnie do wspomy i jest tez drugi ,oryginalny, zielony płyn VW, tylko do przekładni kierowniczej....mozna go też kupić w seacie, chyba troszke taniej jest wtedy....podobno lepiej na tym zielonym śmigać, zdrowszy dla magla.....ale żółty?? jestes pewien??



Awatar użytkownika
piotrsrokosz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
Lokalizacja: KIELCE
Kontakt:

Post autor: piotrsrokosz » sob kwie 22, 2006 17:23

Dobra a czy można mieszać te płyny? Żółty tak mi się wydaje bo po zanurzeniu w nim białej szmatki taki ma odcień.


WV Golf 1,8 - 1992, AAM 75KM, LPG,
ABS, wspomaganie

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob kwie 22, 2006 18:00

nie mozna mieszać, on powinien mieć wyrażny kolor, moze to jest np zielony tylko już mocno przepracowany....
a czemy chcesz wymienic?? serwis nie przewiduje wymian tego płynu, tylko jeśli jest to spowodowaner awarią...



Awatar użytkownika
piotrsrokosz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
Lokalizacja: KIELCE
Kontakt:

Post autor: piotrsrokosz » sob kwie 22, 2006 19:51

mam ubytek i muszę dolać lu wymienić


WV Golf 1,8 - 1992, AAM 75KM, LPG,
ABS, wspomaganie

promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » sob kwie 22, 2006 22:23

Witam
Układ kierowniczy ze wspomaganiem;
modele przed styczniem 1989;
TQ DEXRON III.
modele ze stycznia 1989r i póżniejsze;
VW Part No.G 002 000

pozdrawiam Przemek :bigok:


...

MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » sob kwie 22, 2006 22:55

promo211 pisze:Witam
Układ kierowniczy ze wspomaganiem;
modele przed styczniem 1989;
TQ DEXRON III.
modele ze stycznia 1989r i póżniejsze;
VW Part No.G 002 000

pozdrawiam Przemek :bigok:
:grin: Golf mk2 1991 GTI, 100% niebity, zbiorniczek oryginalny nabita data na nim '91
na zbiorniczku napis ATF czyliy Dexron III i czerwony korek (VW zazwyczaj oznacza korki kolorami plyniow).... imo nie dojdziesz jaki powienien byc... ja zalalem ATE i pol roku jest OK

Ja bym sie sugerowal napisami na zbi0orniczku chyba ze mam y duze podejzenia co do dzwonu z przodu

To tak apropo mk2,
w mk3 na 99,9% G002000 czyli zielony, odpowiednikiem jest chyba zolty Febi...


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » sob kwie 22, 2006 23:34

Witam
zapomniłem ci nadmienić że to co napisłem wyżej to szło i idzie na pierwszy montaż
pozdr przemek :hmm:


...

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz kwie 23, 2006 13:35

promo211, oo masz RV, całe auto masz w wersji USA czy tylko motor?? mam kolega który tez ma RV a to raczej rzadkosc u nas...

a drugie moje pytanie jak przejsć z czerwonego na zielony? chodzi mi o to ze przeciez zawsze cos w ukladzie zostanie czerwonego, w kopncu to ciecz oleista.....wystarczy spuscic czerwony, zalac zielonym i jest ok czy tez moze nie wolno w ogole przechodzic....pozdrawianm



Zilly
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: czw wrz 09, 2004 08:43

Post autor: Zilly » ndz kwie 23, 2006 13:44

Ja dolałem czerwonego zwykłego Orlen ATF do zielonego i chodzi już rok pompa kiedyś strasznie wyła ale psikałem ją raz w tygodniu jakimś niemieckim smarem w spraju i tera nic nie wyje wszystko pięknie chodzi.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 460 gości