[MK3 2E] Silnik dziwny objaw

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ondree
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw maja 19, 2005 21:00
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

[MK3 2E] Silnik dziwny objaw

Post autor: ondree » sob kwie 22, 2006 19:50

Witam mam problem z silnikiem 2E . A więc tak przyjechałem do pracy na nockę i było ok. Jak rano chciałem zapalic swojego rumaka to lekko załapał i zdech. Sprawdziłem wszystko pasek rozrządu, paliwo dostaje , gaziu również , na świecach jest iskra sprawdzałem po kolei a nie pali . Co to może byc czy przypadkiem nie wywaliło mi mapy zapłonu z kompa,
A może padł czujnik spalania stukowego i nie chce się uruchomic ale z tego co wiem to komp powinien przejść w tryb awaryjny i zapalić ???? jak próbowałem rozciągnąc to jak by czegoś brakowało
Ostatnio zmieniony śr sie 30, 2006 13:47 przez ondree, łącznie zmieniany 1 raz.



promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » sob kwie 22, 2006 21:17

Witam

proszę o więcej danych o aucie;co to za auto itp o tych oznaczeniach silnika są auta typu;
passat,toledo,itp o jaki Ci chodzi?
pozdrawiam Przemek


...

ondree
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw maja 19, 2005 21:00
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

re

Post autor: ondree » sob kwie 22, 2006 21:41

hej Jest to passat z 91 roku silnik 2E nr sterownika digifant 037 907 022 ED .niestety z tego co wiem i szukałem nie ma wejscia do diagnozy trzeba diagnozować miernikiem w kostce ok pól biedy, ale jak zdiagnozowac sam komputer ??? to już trochę poważniejsze



promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » sob kwie 22, 2006 22:00

Witam
na pierwszy rzut to przeczyść wszystkie złącza począwszy od cewki,a skończywszy na centralnym sterowniku ponieważ mogą być zaśniedziałe na razie tyle jak to nie pomoże to
będziemy jechali dalej
pozdr Przemek :hmm:


...

ondree
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw maja 19, 2005 21:00
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

re

Post autor: ondree » sob kwie 22, 2006 22:12

hej sprawdzałem i bezpieczniki i wszelkie połączenia nic nie widac żebybyło nie tak i czyściłęm brrrrrrrrrr. paliwo podaje normalnie , gaz też iskra jest no nie wiem głupieje a najgorsze że samochód stoi pod zakładem , a może układ halla ysiadł ale tez sprawdzałem i raczej jest dobry ????? ciężka sprawa



promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » sob kwie 22, 2006 22:39

witam raz jeszcze słuchaj sprawdz jeszcze moze w przepływomierzu masz cos walniete mozesz miec ostrą nieszczelnosc w dolocie i sparawdz czy oby na pewno masz cisnienie paliwa na poziomie 3-3,2 atmosfer na listwie wtryskiwaczy spróbuj moze wiesniackiej metody pod gary podlac paliwa moze zatrybi ale jezeli masz iskre to chociaz nierówno to powinien zapalic a mozesz miec po prostu listwe odpiętą i wtrysków nie otwiera jesli nie odpala kiedy noge na gazie trzymasz to raczej nie ma paliwa???? jak jwest iskra to nie ma bata musi odpalic

[ Dodano: Sob Kwi 22, 2006 22:48 ]
aha czujnik stukowy mysle nie bo by zatrybił mapami tez mnie kiedys straszyli jak mi golf przerywał a okazało sie ze to pompka paliwa i przerwane przewody do listwy wtryskiwaczy no ciezko cos na odległosc powiedziec ale nawet gdyby ci mapy wywaliło to pewno bys nawet paliwa nie dostał?? moze masz całkowicie spieprzony zapłon i w nic nie trafia??? a co do rozrządu to silnik jest kolizyjny i albo nie odpali albo pomieli wszystko ale mój nie odpala jak jest rura z przepływomierza zdjąta więc tu bym szukał jesli reszta jest podcisnienie przy odpaleniu raczej duzej roli nie gra ale moze byc ze nie masz którejs rurki załozonej moze lambda ale to i tak by odpalał??!! próbuj napisz czy masz przepływomierz i ile ma pinów we wtyczce jesli jest(a musi byc w digi)


...

ondree
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw maja 19, 2005 21:00
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

re

Post autor: ondree » sob kwie 22, 2006 22:51

paliwo podaje bo jak świeczki odkręcałem to były mokre tak więc nie możliwe znalazłem podobny post na innym forum człowiek miał trafiony czujnik spalania stukowego więc tak do końca nie wiem co może byc za przyczyna wiem że mogło też wykasować mapę zapłonu ale nie wiem jak by w takim przypadku się zachowywał komputer ????? i szukam kogoś kto się zna od deski do deski a nie być może. Bo tyle to i sam wiem

:smoke:

pozdrawiam



promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » sob kwie 22, 2006 22:54

to nic ci wiecej nie poradze bo nie wiem sprawdz jeszcze przepływke dla wszystkiego i powodzenia


...

ondree
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw maja 19, 2005 21:00
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

re

Post autor: ondree » sob kwie 22, 2006 22:57

jak przepływka trafiona to nie załapie ???? bo moim zdaniem powinien ale mogę się mylic a nie miałem żadnego strzała więc nie powinna siąść
pozdrawiam



promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » sob kwie 22, 2006 22:59

http://vw.inetworks.de/ssp/themen/087/ssp087.html u mnie golf nie trybił jak wtyke odłączałem takze moge sie mylic masz tu digi i popatrz rezystancje i napiecia


...

Janis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr sie 30, 2006 12:21
Lokalizacja: WaWa

Post autor: Janis » śr sie 30, 2006 13:39

Kiedys miałem Corse '91 1.4 i pewnego dnia też nie chciała odpalić. Wszystko było ok, iskra na świecach była, wtryskiwacz tryskał paliwem jak trzeba i nie wiedziałem co robić. W końcu pomyślałem, że może na pych???
I co? ktoś mnie pociągnął i gdy puściłem sprzęgło na dwujce, silnik pokichał, poprykał i odpalił. Później wszystko było ok, palił bez problemu.
Czemu odpalił dopiero na pych, a z rozrusznika nie chciał, choć prądu było pod dostatkiem? Nie wiem, ale może warto spróbować...
Powodzenia!
PS.:Jak przepływka całkiem padła, to nawet nie odpali.



Jurak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lut 15, 2005 14:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jurak » śr sie 30, 2006 14:04

Miałem identyczne objawy w swoim golfiku (MK2 1,3 na wielopunkcie) była iskra, dochodziło paliwo a nie chcia zapalić - przyczyną był walnięty czujnik halla.



lenek5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pt gru 31, 2004 13:11
Lokalizacja: Nysa

Post autor: lenek5 » czw sie 31, 2006 14:40

Mam silnik 2E powinien odpalić bez przeplywomież paliłem go tak nie raz tylko więcej gazu . Silnik pali również bez silniczka krokoewgo tego u góry



Janis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr sie 30, 2006 12:21
Lokalizacja: WaWa

Post autor: Janis » pt wrz 01, 2006 14:18

Mój 2E bez przepływki nie chciał odpalić, ale gazu nieprubowałem dodać



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości