Witam mam takie pytanie, silnika 1.6 ABU ktory miał regenerowana głowice, nowe prowadnice, nowe hydropopychacze, po przejechaniu 600 km okolo chyba juz zawory sie dotarly dzis zauwazylem ze moc silnika pomiedzy 3,5 tysiaca a 4 troszke jakby sie mulil- oczywiscie na benzynie, a pozniej dalej sie ladnie wkrecal dalej juz nie cisnalem zeby go nie katowac- czym to jest spowodowane czy zawory sie nie dotarly czy cos zle jest ustawione.
Drugie pytanie chyba banalne ale zadam ;], poprzedni przed remontem silnik dogrzewal sie gora do 90 stopni a teraz praktycznie ma caly czas 90 a czasem nawet 95 tak na oko- czyzby termostat czy cos innego, wczesniej bylo wszystko dobrze przed remontem. bardzo prosze o pomoc bo troszke grosza wydalem i nie chce zeby sie cos spierdzielilo
Małe pytanko po remoncie głowicy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- cinekban87
- Gadatliwa bestia
- Posty: 631
- Rejestracja: czw lut 05, 2009 19:52
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Małe pytanko po remoncie głowicy
Passat B3 1.8 Rp 90 Rip
Polo II 1.4 92 Rip
Golf III 1.6 94 Sprzedany :[
Scirocco II 1.8 88 Rip
Scirocco II 1.8 90
Polo II 1.4 92 Rip
Golf III 1.6 94 Sprzedany :[
Scirocco II 1.8 88 Rip
Scirocco II 1.8 90
- cinekban87
- Gadatliwa bestia
- Posty: 631
- Rejestracja: czw lut 05, 2009 19:52
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 133 gości