obroty nawet do 2000

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

olamarcin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn kwie 26, 2010 20:42
Lokalizacja: Gdańsk

obroty nawet do 2000

Post autor: olamarcin » wt cze 22, 2010 20:22

Witam was pisze do was bo na pewno znacie sie bardziej ode mnie mam problem z obrotami w golfie mk2 1,3 silnik na pełnym wtrysku. od pewnego czasu cały czas mam obroty od 1500 do 2000 co może by tego przyczyną. Dodam taką informacje że wszystkie węże są całe nie ma żadnej dziury a w momencie gdy doprowadze do tego ze odepne na chwile jakis wąż i dojdzie lewe powietrze to obroty automatycznie spadają do prawidłowych.
Bardzo prosze o pomoc.


Felek

Awatar użytkownika
reanimat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 14:42
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: reanimat » śr cze 23, 2010 00:27

w jakich okolicznościach masz te obroty i daj jakieś szczegóły np kod silnika.
Druga sprawa jakie przewody odpinasz?? z tego co piszesz to wnioskuje, że masz auto gaźnikowe ze sterowaniem podciśnieniowym
Ostatnio zmieniony śr cze 23, 2010 00:30 przez reanimat, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: pinstonvw » śr cze 23, 2010 00:59

olamarcin pisze:1,3 silnik na pełnym wtrysku
reanimat pisze:z tego co piszesz to wnioskuje, że masz auto gaźnikowe ze sterowaniem podciśnieniowym


[ Dodano: 23 Cze 2010 01:04 ]
Tak czy inaczej ważne są szczegóły. Może jakieś foto?


...

pablo111l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: czw mar 02, 2006 11:44
Lokalizacja: ostróda

Post autor: pablo111l » śr cze 23, 2010 08:31

czy jest różnica między ciepłym a zimnym silnikiem?
może to być zawór powietrza dodatkowego



olamarcin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn kwie 26, 2010 20:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: olamarcin » śr cze 23, 2010 18:28

Samochód nie gaźnik a benzyna 1,3 na pełnym wtrysku. jeśli chodzi o obroty to bywa różnie czasami zaraz po odpaleniu jest już prawie 2000 a czasami 1500 nie wiem oda czego to zależne w każdym bądź razie nie ma różnicy czy to silnik zimny czy ciepły.
A jeżeli chodzi co odpinam że mi spadają obroty to odpinam przewód powietrza pomiędzy przepustnicą a przepływomierzem (przewód od filtra powietrza).


Felek

damiano1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: ndz mar 14, 2010 21:55
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: damiano1987 » czw cze 24, 2010 00:15

Sprawdź na włączonym silniku co sie stanie jak odepniesz kostkę od przepływomierza czy zgaśnie czy sie zatelepie silnik. Może sie przeplywomierz zawiesil ewentualnie jakaś nie szczelnosc na dolocie, nie zaszkodzi wyczyścic przepustnicy


VW-i jedziesz dalej :)

olamarcin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn kwie 26, 2010 20:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: olamarcin » czw cze 24, 2010 20:58

Jak odepnę kostkę od przepływomierza to silnik gaśnie a przepustnica jest porządnie wyczyszczona. Więc proszą o dalszą pomoc.


Felek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 342 gości