Wymiana pierscieni

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

fasterfast
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pn lip 25, 2005 18:01
Lokalizacja: Żyrardów

Wymiana pierscieni

Post autor: fasterfast » czw kwie 20, 2006 19:52

witam,
1.czy wymienia sie tyko same pierscienie na tlokach czy i tloki - wogole co sie wymienia jeszcze przy pierscieniach?

2. co sie robi jak klepia popychacze?



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » czw kwie 20, 2006 19:55

Jeżeli masz już wyrobione cylindry to wtedy wymieniasz tłoki z pierścieniami a jeżeli cylindry są ok to tylko pierścienie. Jak klepią popychacze chydrauliczne to je wymieniasz najlepiej wszystkie i poi kłopocie.Pamiętaj o zalewaniu dobrym olejem nie z beczki tylko z bańki.Pozdro



preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » czw kwie 20, 2006 19:55

ad 2 sprawdz/zmien olej, jak neipomaga to wymiana na nowe
ad 1 zalezy co silnikowi dolega, a jak jush masz zdjeta glowice to warto uszczelniacze wymienic


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

fasterfast
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pn lip 25, 2005 18:01
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: fasterfast » czw kwie 20, 2006 19:57

preker20 pisze:ad 2 wymienia sie je
ad 1 zalezy co silnikowi dolega, a jak jush masz zdjeta glowice to warto uszczelniacze wymienic
glowice mam cala zrobiona
jaka jest cena popychaczy?
jaka jest cena wymiany pierscieni? (nierowne cisnienie na cylindrach troche trzesie silnikiem nie obrotami tylko wlasnie silnikiem)



preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » czw kwie 20, 2006 20:00

cos kolo 30 za sztuke za nowy popychacz, a jest ich 8
co do ceny wymiany pierscieni neimam pojecia, ale sadze ze niemalo


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

greg

Post autor: greg » czw kwie 20, 2006 20:37

fasterfast pisze:nierowne cisnienie na cylindrach troche trzesie silnikiem nie obrotami tylko wlasnie silnikiem
może byc tak jak ja w mk2 GTD miałem - pierścionki się pozdzierały że były jak włosy a na 1 cylindrze pękły .. warto wymienić



fasterfast
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pn lip 25, 2005 18:01
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: fasterfast » czw kwie 20, 2006 21:40

greg pisze:
fasterfast pisze:nierowne cisnienie na cylindrach troche trzesie silnikiem nie obrotami tylko wlasnie silnikiem
może byc tak jak ja w mk2 GTD miałem - pierścionki się pozdzierały że były jak włosy a na 1 cylindrze pękły .. warto wymienić
ile cie to kosztowalo z robocizna?



greg

Post autor: greg » pt kwie 21, 2006 22:16

fasterfast pisze:ile cie to kosztowalo z robocizna?
pierścionki - kupiłem drogie 640zł+ uszczelka podgłowicę+ śruby głowicy+ planowanie głowicy. Robocizny nie liczę bo robiłem sam.



maryjan112
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 08:40
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: maryjan112 » sob kwie 22, 2006 07:59

Oczywiście o gumkach na zworki pamiętałeś. Oryginalne Goetze w intercars kosztują 2,60 za sztukę. Te same tylko w ASO jakieś 16 zeta/szt!



fasterfast
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pn lip 25, 2005 18:01
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: fasterfast » sob kwie 22, 2006 08:17

greg pisze:
fasterfast pisze:ile cie to kosztowalo z robocizna?
pierścionki - kupiłem drogie 640zł+ uszczelka podgłowicę+ śruby głowicy+ planowanie głowicy. Robocizny nie liczę bo robiłem sam.
640 za pierscienie???



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob kwie 22, 2006 09:18

[ Dodano: Sob Kwi 22, 2006 09:18 ]
Tomasz Żaguń pisze:Jeżeli masz już wyrobione cylindry to wtedy wymieniasz tłoki z pierścieniami a jeżeli cylindry są ok to tylko pierścienie. Jak klepią popychacze chydrauliczne to je wymieniasz najlepiej wszystkie i poi kłopocie.Pamiętaj o zalewaniu dobrym olejem nie z beczki tylko z bańki.Pozdro
a co olej z beczki zly?



greg

Post autor: greg » sob kwie 22, 2006 09:20

fasterfast pisze:640 za pierscienie???
TAK tyle zapłaciłem.. a co drogo? nie były ze złota tylko z serwisu z Niemiec



fasterfast
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pn lip 25, 2005 18:01
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: fasterfast » sob kwie 22, 2006 12:17

greg pisze:
fasterfast pisze:640 za pierscienie???
TAK tyle zapłaciłem.. a co drogo? nie były ze złota tylko z serwisu z Niemiec
gadalem z mechanikiem mowil ze goetzego 300 zl



mieczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: śr lip 27, 2005 00:07
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mieczus » pn kwie 24, 2006 12:45

Ja w swoim wymienialem pierscienie, uszczelniacze, uszczelke pod glowica itd. I z robocizna zaplacilem 900zl :(


mieczus

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 280 gości