lampy hella mk3 look mk4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

piotrek991
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:40
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

lampy hella mk3 look mk4

Post autor: piotrek991 » pt kwie 21, 2006 22:43

witam koledzy

mam jakieś słabe zarówki na mijania i zastanawiam się nad mocniejszymi ale boje sie żeby się coś lampkom nie zrobiło żeby się gdzieś nie przytopiły - więc jakiej mocy mogą największe żarówki podejśc żeby było dobrze? zeby lampy wytrzymały i przewody i wtyki bo jak miałem w srajczęsto czyt. seicento 100w to mi sie wtyki popaliły i kable nadpalily

jakiś konkretny model polecacie??


F126p, F126p, Polonez, Seicento 1,1, Golf 3, Audi A3, Passat B5, Golf IV, Passat B5, Alfa Romeo 156 JTD,

Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » sob kwie 22, 2006 00:24

polecam żarówki standardowej mocy, ale dobrej firmy, nie żadne xenon look czy inne wynalazki........zwykłe żarówki philipsa, osram albo hella ;) razem z dobrze ustawionymi światłami muszą dobrze świecić......


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
Wardek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 02:48
Lokalizacja: Beskid Niski/Bieszczady

Post autor: Wardek » sob kwie 22, 2006 01:42

zamontuj sobie przekaźniki przedewszystkim jeśli nie masz...

żarowki TUNGRAM 55W +30% świecą lepiej niż Philips Night/czy BlueVision

(miałem powyższe)


Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Quattro Avant
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob kwie 22, 2006 08:34

piotrek991, sam właściwie Sobie odpowiedziałeś na pytanie. Żarówka do świateł mijania świeci też jak stoisz, lampa nie jest w żaden sposób chłodzona i przypuszczam, że 100W żarówki dość szybko "wykończą" lampy. Nie warto. Jeśli nie masz przekaźników to załóż, przeczyść styki , zapodaj dobre żarówki i będzie dobrze. Sprawdź stan odbłyśników, może są już matowe.



piotrek991
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:40
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Post autor: piotrek991 » sob kwie 22, 2006 10:18

bodzio - lampy sa nowe to matowe nie beda

a co do przekaznikow to czy moglby ktos mi powiedziec co gdzie i jak to zalozyc?


F126p, F126p, Polonez, Seicento 1,1, Golf 3, Audi A3, Passat B5, Golf IV, Passat B5, Alfa Romeo 156 JTD,

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob kwie 22, 2006 10:32

piotrek991 pisze:a co do przekaznikow to czy moglby ktos mi powiedziec co gdzie i jak to zalozyc?
Ogólnie mówiąc chodzi o to, aby prąd do żarówki nie szedł przez wyłącznik ale przez przekaźnik. Wyłącznik ma sterować cewką przekaźnika. Efektem jest znikomy spadek napięcia na żarówce, oraz oszczędzanie przełącznika. Gdzieś ( nie mogę znaleść) jest schemat jak to zrobić. Dotyczył chyba mk2, ale zasada jest taka sama. Sprawdź jednak wcześniej czy na pewno nie masz przekaźników. Podobno niektóre mk3 miały fabrycznie montowane.



piotrek991
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:40
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Post autor: piotrek991 » sob kwie 22, 2006 22:20

a gdzie je znalesc i jak moga wygladac?


F126p, F126p, Polonez, Seicento 1,1, Golf 3, Audi A3, Passat B5, Golf IV, Passat B5, Alfa Romeo 156 JTD,

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 395 gości