sprezyna bimetalowa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Morton;]

sprezyna bimetalowa

Post autor: Morton;] » ndz cze 20, 2010 19:21

mam pytanie czy sprężyna bi metalowa w 2e3 powinna być luźno nasadzona czy skręcona np o 1 obrót żeby sprężynowała, bo umnie jest tak ze przestało działać ssanie klapka w gaźniku jest cały czas otwarta dzisiaj trochę poczytałem i się tym zajolem, i wywnioskowałem ze sprężyna ta jest tak domknięta, ze spuszcza ta wajchę odrazu na dol nie stopniowo. Regulacja na 3 śrubkach jest za krótka żeby to wyregulować i teraz moje pytanie co z tym zrobić :okej:
Ostatnio zmieniony ndz cze 20, 2010 19:22 przez Morton;], łącznie zmieniany 2 razy.



artur b.
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 16:24
Lokalizacja: Witkowice/ok. Częstochowy

Post autor: artur b. » ndz cze 20, 2010 20:26

no właśnie u mnie też tak było. Lekko ją podciągnąłem i jest wszystko ok. najpierw ustawiłem tak żeby była na zimnym idealnie dociśnięta, a potem jeszcze ją lekko podciągnąłem.



Morton;]

Post autor: Morton;] » ndz cze 20, 2010 20:45

masz na myśli ze dogioles tak :grin: nie ze na przyklad naciągałeś 1 obrot



artur b.
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 16:24
Lokalizacja: Witkowice/ok. Częstochowy

Post autor: artur b. » ndz cze 20, 2010 21:22

chodzi ci o tą do której dochodzą węże z chłodzenia. Jest ona na 3 śrubach. Luzujesz je(najlepiej tylko 2 z góry) i przekręcasz w prawo. Sprężyny nie giąłem, gdyż jest to bimetal i mógłbym tylko zaszkodzić.

[ Dodano: 20 Cze 2010 21:35 ]
i 1 obrót to stanowczo za dużo. Najlepiej jest dobrać metodą prób i błędów. Mi się udało dopiero za drugim razem(za pierwszym jeszcze był problem z ruszaniem(ale mam automat)). Najpierw tak by zamykał, a następnie jeszcze troszeczkę(ok 3st), i teraz jest ok



Morton;]

Post autor: Morton;] » pn cze 21, 2010 17:22

ogólnie co wam powiem to wam powiem ale jutro jadę z tym klamotem do udzika (złom) :grrr: przecież ta padaka to mnie wykończy psychicznie ten gaźnik to mnie na sam widok odrzuca dasz do mechanika to za 2 dni znowu coś się pierniczy dłubiesz sam to cie ku**** bierze ](*,) kto ten badziew wogole wymyślił gaznik to jest do kosiarek a nie do samochodu ze ja bylem taki glupi i nie szukałem nz albo innego jak bym teraz wiedział co to będzie to bym nigdy tego nie kupil :goof: nic dzisiaj juz nie mam sily wezmę sie jutro ale jak się wku*** to na części pcham nie mam sumienia zeby to komuś sprzedać tyle sieki w to wetklem ze bym jezdzil juz ladna 3 nigdy wiecej samochodu z gaznikiem przestrzegam ello :grin:

odwołuje wszystko co powiedziałem :okej:
Ostatnio zmieniony pn cze 21, 2010 23:17 przez Morton;], łącznie zmieniany 1 raz.



artur b.
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 16:24
Lokalizacja: Witkowice/ok. Częstochowy

Post autor: artur b. » pn cze 21, 2010 22:48

ostatnio regulowałem i czyściłem cały gazior i jest git. A słyszałem że nie należy go ruszać, bo później są z nim problemy. A teraz chodzi jak marzenie



Morton;]

Post autor: Morton;] » pn cze 21, 2010 23:13

mam mam :grin: doszedłem co jest grane :okej: do udzika nie jade bo to tylko tylko ta pomarańczowa pierdoła w obudowie nie daje powietrza na zimnym :helm: jutro to oblukam dokladnie a ja już chciałem gaźnik rozbebeszać na części pierwsze;p a i podziekowania dla kolegi za wyjasnieja juz wiem jak ta sprężynkę ustawić :pub:
Ostatnio zmieniony pn cze 21, 2010 23:15 przez Morton;], łącznie zmieniany 1 raz.



artur b.
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 16:24
Lokalizacja: Witkowice/ok. Częstochowy

Post autor: artur b. » pn cze 21, 2010 23:23

Morton;] pisze:pomarańczowa pierdoła
chodzi o ten grzybek od pompki przyspieszającej?



Morton;]

Post autor: Morton;] » pn cze 21, 2010 23:26

tak dokladnie :grin:



artur b.
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 16:24
Lokalizacja: Witkowice/ok. Częstochowy

Post autor: artur b. » pn cze 21, 2010 23:31

a to jaki masz z nim problem?



Morton;]

Post autor: Morton;] » pn cze 21, 2010 23:34

na zimnym powinien dawać powietrze na ciepłym nie dobrze myślę? bo jak jest odpięty na zimnym to się ssanie wlancza jak go zatkam na cieplym to zaczyno dobrze chodzic
wężyk od tego znaczy sie :grin:
Ostatnio zmieniony pn cze 21, 2010 23:37 przez Morton;], łącznie zmieniany 1 raz.



artur b.
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 16:24
Lokalizacja: Witkowice/ok. Częstochowy

Post autor: artur b. » pn cze 21, 2010 23:44

on steruje paliwem. Wiem, bo mam uszkodzoną membrankę i delikatnie się sączy.
Chyba źle się zrozumieliśmy. Pompka przyśpieszająca jest na wprost gaziora(jak się patrzy od przodu) na dole po lewej stronie.
Na samym dole jest opis poszczególnych części gaziora i parę problemów z opisem ich usunięcia http://www.elektroda.pl/rtvforum/download.php?id=284832



Morton;]

Post autor: Morton;] » wt cze 22, 2010 06:40

haha :grin: kolego nie zrozumieliśmy się :helm: mi chodzi o ten czujnik temperatury w obudowie filtra powietrza :grin:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ik+obudow*
Ostatnio zmieniony wt cze 22, 2010 06:49 przez Morton;], łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt cze 22, 2010 08:16

Morton;] pisze:mam pytanie czy sprężyna bi metalowa w 2e3 powinna być luźno nasadzona czy skręcona np o 1 obrót żeby sprężynowała, bo umnie jest tak ze przestało działać ssanie klapka w gaźniku
zdaje się że ewwidentnie wprowadziłeś kolegów w błąd piszac o klapce w gaxniku i należą się im małe przeprosiny a nie haha


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 468 gości