Gotująca się woda

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kajt
...
...
Posty: 262
Rejestracja: czw gru 31, 2009 02:16
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Post autor: kajt » czw cze 17, 2010 18:51

Vii, jutro założę korek i zobaczymy.

[ Dodano: 17 Cze 2010 22:54 ]
Tak jak pisałem wcześniej, oto foto temp.

Obrazek

Niżej, na niebiesko zimne przewody, na pomarańczowo ciepły przewód, wszystkie inne przewody są gorące

Obrazek


Jutro jadę po zbiorniczek i korek od mk3, zobaczymy czy to rozwiąże problem.



^Butcher^
MKII POWER : )
MKII POWER : )
Posty: 213
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:11
Lokalizacja: Trzebinia
Auto: 2xMk2GTI

Post autor: ^Butcher^ » pt cze 18, 2010 23:10

po pierwsze to wywal te zaworki na wezach idących do nagrzewnicy ,one poprostu blokuja doplyw plynu do nagrzewnicy przez co leci zimne powietrze.



Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » pt cze 18, 2010 23:23

^Butcher^ pisze: wywal te zaworki na wezach idących do nagrzewnicy
dokładnie , ich temat dobrze opisany :chytry:


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pt cze 18, 2010 23:42

Ze zdjęcia wynika, ze masz termostat na wężach nagrzewnicy. Dość często sprawia on kłopoty. Sporo osób to wywala zastępując rurkami.
Jeśli wiatrak się nie włącza to albo termostat albo pompa.Sprawdź węże dochodzące do chłodnicy i samą chłodnicę.



Awatar użytkownika
kajt
...
...
Posty: 262
Rejestracja: czw gru 31, 2009 02:16
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Post autor: kajt » ndz cze 20, 2010 01:34

Oddam na złom to białe gów**. 3 dni grzebania na marne, na króćcu założyłem dodatkową uszczelkę, zasylikonowałem, i dołożyłem teflonem, mimo to woda dalej się gotuję i kapie znacząc teren, a najlepsze jest to że para ucieka przez zbiorniczek wyrównawczy jak i przez zauszczelkowany na amen króciec. Wentylator dalej się nie załącza, a ciepłego powietrza jak nie było tak nie ma :grrr: :grrr: :grrr:
Ostatnio zmieniony ndz cze 20, 2010 01:37 przez kajt, łącznie zmieniany 1 raz.



^Butcher^
MKII POWER : )
MKII POWER : )
Posty: 213
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:11
Lokalizacja: Trzebinia
Auto: 2xMk2GTI

Post autor: ^Butcher^ » ndz cze 20, 2010 14:36

wyrzuciłes te zaworki ?? jesli tak to odpowietrz jeszcze układ...



Awatar użytkownika
kajt
...
...
Posty: 262
Rejestracja: czw gru 31, 2009 02:16
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Post autor: kajt » ndz cze 20, 2010 19:21

^Butcher^, jeszcze nie ale to na pewno jest ich wina że nagrzewnica nie grzeje, bo też sprawdzałem. Teraz takie pytanie, jak się zakłada termostat? Z każdym z kim rozmawiałem na ten temat to każdy mówił że termostat jest źle założony, ale jego się nie da w inny sposób założyć.



orson06
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pn lis 26, 2007 14:29
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: orson06 » ndz cze 20, 2010 19:30

witam
mialem podobne objawy w mondeo, tylko u ciebie wywala wode a u mnie byly skoki temp spowodowane dostawaniem sie cisnienia w uklad i dzieki temu zapowietrzala sie nagrzewnica i nie bylo ogrzewania. winna byla głowica (peknieta). mam nadzieje ze u ciebie tak nie jest.a i u mnie przy odkrecaniu korka wyrownawczego szły takie bable cisnienia ze hej.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 383 gości