Wentylatory pracują non stop - na zimnym też
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
nie migał, być może on nie jest spięty jako błąd, migał mi jak nie miałem czynnika. kolega ma manuala, ale czujnik taki sam (ten sam numer), mam Econ
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
słuchaj wg mnie to jest wina tego czujnika, wiem, ze nie jest on tani ani nie wiem czy można go tak po prostu wymienić i czy nie ucieknie czynnik dlatego niech jeszcze inni coś doradzą może da się go jakoś sprawdzić miernikiem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
skwaros, masz problem, polegający na tym że te czujniki które obsługują sterownik wentylatorów nie są widziane przez diagnoze komputerową. Pozostaje schemacik, mierniczek do rękli i szukamy po kolei, ale słuszbaj jest uwaga żeby zaczać od dodatkowego czujnika temperatury, wystarczy że mu się kabel niechcący wypnie, dotknie do masy i masz już taki problem. Tylko nie wiem gdzie masz ten czujnik, w 2E jest przykręcony z tyłu do głowicy, coś jak mosiężna śruba z jedną wsuwką na kabel
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
Tak jak pisałem już wszystkie czujniki posprawdzałem: czujnik w obudowie wentylatora, sterownik wentylatorów są dobre na 100%. Ja obstawia czujnik ciśnienia.
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
- kojot1985
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt maja 08, 2009 15:19
- Lokalizacja: Bielsko-Biała polska-------- Wildberg niemcy
- Kontakt:
Wentylatory pracują non stop - na zimnym też
Witam serdecznie miałem taki sam problem ze swoim golfem 3 GTI 8v z 1996 roku ale przeczyściłem styki w przekaźniku pod zbiornikiem wyrównawczym i pomogło wentylatory wyłączają się już jak trzeba po 1 minucie
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
Problem Rozwiązany
Wszystkiemu był winien czujnik ciśnieniowy od klimatyzacji, tak jak myślałem . Zaryzykowałem i kupiłem, potem spuściłem czynnik, wymieniłem czujnik, zalałem na nowo i hula jak powinno.
Czy po właczeniu klimy wentylatory powinny chodzić na 1 biegu czy od razu na 2? Kiedy powinien właczyć się drugi bieg?
Klima słabo mi chłodzi, wcześniej było lepiej. Ziomusiowi się śpieszyło i chciał zrobić próźnię w 1 min. Wyskakiwał bład, jakoś to obszedł i nabił czynnik 735g, ale tak jak pisałem, słabo chłodzi, może próżnia za mała
Wszystkiemu był winien czujnik ciśnieniowy od klimatyzacji, tak jak myślałem . Zaryzykowałem i kupiłem, potem spuściłem czynnik, wymieniłem czujnik, zalałem na nowo i hula jak powinno.
Czy po właczeniu klimy wentylatory powinny chodzić na 1 biegu czy od razu na 2? Kiedy powinien właczyć się drugi bieg?
Klima słabo mi chłodzi, wcześniej było lepiej. Ziomusiowi się śpieszyło i chciał zrobić próźnię w 1 min. Wyskakiwał bład, jakoś to obszedł i nabił czynnik 735g, ale tak jak pisałem, słabo chłodzi, może próżnia za mała
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
czyli miałem rację to niech ziomuś jeszcze raz nabija w ramach gwarancji
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
jeden problem rozwiazany, a powstał kolejny , już mie ręce opadają
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=338348
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=338348
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
Z prawej strony (tak jak jest prawy ślizg zderzaka, tylko że od strony silnika), przed kołem, schylisz sie to będziesz widział dwa zbiorniczki w kształcie walca, jeden plastikowy, a obok metalowy i w niego wkręcony jest czujnik i zapięta kostka z kablami, znajdziesz bez problemu.
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 388 gości