jak zaślepic korektor siły hamowania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

jak zaślepic korektor siły hamowania

Post autor: tomec 1984 » sob cze 19, 2010 19:58

hej mam problem z ciaknącym korektorem siły hamowania zmieniłem tylną belke i i od amtego czasu leci mi płyn z korektora jak moge go odciąc
niechce zeby płyn mi uciekał i chce go zaslepic jak moge to zrobic???

chciałem odkrecic przewody od pompki a w ich miejsce wkręcic sróbki (wtedy odcioł bym dopływ płynu do tyłu) ale to na krótki czas bo bede zmieniał przewody a płyn teraz zaczoł szybko u ciekac na w2 dni 0,5l płynu mi ucieka
wiem ze znajdzie sie jakies ale ze nie powinno sie tak robic ale to na ma byc na 2-3dni


które przewody z pompki hamulcowej idą na tył a które na przód nie chce zaslepic przez niewiedze przodu :helm:
nie mam abs

dzieki za pomoc

pozdro


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » sob cze 19, 2010 21:17

Omiń go dwoma wężykami elastycznymi, wewnętrzny gwint z oby stron.



tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

Post autor: tomec 1984 » ndz cze 20, 2010 12:31

czyli pdkrecic przewody od korektora i połączyc je za pomocą węży elastycnych
w przewodach jest cisnienie weze to wytrzymają??? gdzieje dostane???


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7388
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » ndz cze 20, 2010 12:48

tomec 1984 pisze:w przewodach jest cisnienie weze to wytrzymają???
a z przodu przy zacisku jakie masz?
tomec 1984 pisze:gdzieje dostane???
w każdym sklepie motoryzacyjnym, allegro..


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

Post autor: tomec 1984 » ndz cze 20, 2010 13:04

a z przodu przy zacisku jakie masz?

to o takie węzyki chodzi jak s z przodu? i one podejdą zeby połoaczycprzewody z tyłu
?


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » ndz cze 20, 2010 14:14

W sklepie z cześciami do Żuka, Nysy, Syrena i inne dostaniesz łaczniki przewodów hamulcowych, jak i same przewody. Gwint jest identyczny jak w VW. Możesz nimi połączyc przewody z korektora. Kiedys dawałem chyba z 5zł szt.



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » ndz cze 20, 2010 20:24

W Ic są tulejki dostępne specjalnie dołączenia przewodów hamulcowych.



tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

Post autor: tomec 1984 » ndz cze 20, 2010 21:54

dzięki chłopaki zaslepiłem po swojemu :helm: nie miałem węzykow to odkreciłem przewody od pompy i dałem małą kulke ołowiana i skreciłem i juz nie leci z tyłu czas naprawy 10minut :grin:
wiem ze to prowizorka ale narazie musze tak smigac do czasu wymiany przewodów bo sie okazało ze to przewód poszedł :grrr: a korektor jest dobry
teraz jest oki i powiem ze jak hamuje mi teraz sam przód to heble sa mocniejsze i to bardzo

[ Dodano: 20 Cze 2010 21:55 ]
punkciki poleciały :bigok: :pub:


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » pn cze 21, 2010 05:25

Chyba że ma bębny z tyłu to różnie to bywa, przy tarczach w zimę to bym się bał takim czymś jeździć


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » pn cze 21, 2010 14:27

Ja miałem bębny i ori nie było korektora :helm:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 247 gości