ABF przerywa po rozgrzaniu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
ABF przerywa po rozgrzaniu
ak auto się rozgrzeje to przerywa, ale tylko w czasie jazdy, obroty trzyma na luzie i tak samo się normalnie wkręca na luzie. Najbardziej odczuwalne na 1 i 2 jak się da pedał na maxa, powiedzmy mam 1 tyś. obr. dam pedał w podłogę wkręci się do 3 tyś. (różnie to bywa) potem się ostro zatrzymują obroty, rusza kawałek, znów staną i tak to mniej wiecej wygląda, robi auto tzw. kangura.
Ostatnio zmieniłem cewkę bo siadła na amen jak zrobiłem zwarcie kabla + z budą, może to było przyczyną lub cąłkowity przypadek. Pokusiłem się i kupiłem jakiś zamiennik firmy KAGER i tak myślę że może jak cewka się rozgrzeje to przerywa? Co posprawdzać i jak?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Byłem u elektryka i mówi że raczej nic z układu zapłonowego (cewka, swiece, kable itp.) auto by inaczej się zachowywało, przerywało cały czas, chodziło nierówno (na 3 gary). Przerywa tak jakby mu brakowało paliwa przy pełnym otwarciu przepustnicy, mówi żeby sprawdzic pompę, filtr paliwa.
Ostatnio zmieniłem cewkę bo siadła na amen jak zrobiłem zwarcie kabla + z budą, może to było przyczyną lub cąłkowity przypadek. Pokusiłem się i kupiłem jakiś zamiennik firmy KAGER i tak myślę że może jak cewka się rozgrzeje to przerywa? Co posprawdzać i jak?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Byłem u elektryka i mówi że raczej nic z układu zapłonowego (cewka, swiece, kable itp.) auto by inaczej się zachowywało, przerywało cały czas, chodziło nierówno (na 3 gary). Przerywa tak jakby mu brakowało paliwa przy pełnym otwarciu przepustnicy, mówi żeby sprawdzic pompę, filtr paliwa.
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
- Montrey1990
- Ma gadane
- Posty: 200
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:30
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Auto: Golf 4 1.9TDi
- Silnik: ALH
- Kontakt:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4135392#4135392
mam podobnie
ale u mnie sonda na wag pracuje choć dziwnie bo podczas jazdy od 04 d0 1v a jak chamuje silnikiem to spada do 0,2v
ale wczoraj zrobiłem logi dynamiczne i zauważyłem ze na ecu spada napiecie do 1,12 v i auto łapie muła ogranicza wtrysk do 1ms a sonda pokazuje wtedy ubogo
przepływka pokazuje max czyli 54%
ja mam przebicie na kablach i czekam za kasą bo mysle ze iskra sie niesie na czujnik temp układu dolotowego
ale jak jest wilgotny dzień a auto zagrzane to ciągnie jak petarda wystarczy upalny dzień i kupa
mam podobnie
ale u mnie sonda na wag pracuje choć dziwnie bo podczas jazdy od 04 d0 1v a jak chamuje silnikiem to spada do 0,2v
ale wczoraj zrobiłem logi dynamiczne i zauważyłem ze na ecu spada napiecie do 1,12 v i auto łapie muła ogranicza wtrysk do 1ms a sonda pokazuje wtedy ubogo
przepływka pokazuje max czyli 54%
ja mam przebicie na kablach i czekam za kasą bo mysle ze iskra sie niesie na czujnik temp układu dolotowego
ale jak jest wilgotny dzień a auto zagrzane to ciągnie jak petarda wystarczy upalny dzień i kupa
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ABF sie nie resetujeMontrey1990 pisze: odlacz aku
sonda nie podaje błędów tylko napięcie, poza tym skoro są złe będy to pewnie są i dobre twoim zdaniem ?Montrey1990 pisze:podaje zle bledy do kompa
skwaros, podłącz się autem do Vaga, ale zanim to zrobisz musisz być na 100 % pewien że układ zapłonowy czyli kable świece kopułka cewka sa dobre
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
Byłem na Vagu, program Polski Vag 4.9 - żadnych błędów. Dzisiaj podłączyliśmy manometr na przewód paliwowy, w spoczynku 2, a jak się wciśnie gaz do 3 bary, ale jak na złość auto w tym momencie normalnie przyśpieszało i można uznac za pomiar nie miarodajny, ale jak by coś z pompą do by cały czas przerywała.
Jedynie co to wstawić auto do mechanila-elektryka i niech szuka po kolei . Ja sam nie sprawdze czy kable dobre itp.
Jedynie co to wstawić auto do mechanila-elektryka i niech szuka po kolei . Ja sam nie sprawdze czy kable dobre itp.
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
i nie ma przepływki.Paweł Marek pisze:Montrey1990 napisał/a:
odlacz aku
ABF sie nie resetuje
Montrey1990 napisał/a:
podaje zle bledy do kompa
sonda nie podaje błędów tylko napięcie, poza tym skoro są złe będy to pewnie są i dobre twoim zdaniem ?
ludzie nie wiecie to nie piszcie...nie znacie silnika to tylko w błąd wprowadzacie
[ Dodano: Pią Cze 18, 2010 20:37 ]
skwaros, poszperaj w dziale 16v troche bylo tego opisywane
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
złe wyniki ma być na odpalonym silniku 2,5 bara z weżykiem i 3 bary bez wężyka podciśnieniowego do regulatora ciśnienia.skwaros pisze:Dzisiaj podłączyliśmy manometr na przewód paliwowy, w spoczynku 2, a jak się wciśnie gaz do 3 bary
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
2 na luzie były, a przy dodaniu gazu 3. mi auto przerywa tylko przy dodaniu gazu i w czasie mierzenia ładnie przyspieszało. o co chodzi z tym wężykiem.Paweł Marek pisze:złe wyniki ma być na odpalonym silniku 2,5 bara z weżykiem i 3 bary bez wężyka podciśnieniowego do regulatora ciśnienia.
mierzyli ziomusie co dłubia przy autach i ścigają się w zawodach SSS, takie ogarnięci i mówił ze jest dobrze.
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 133 gości