Gaśnie na biegu jałowym bład P0322

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pendzel_3
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pn wrz 15, 2008 21:39
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Gaśnie na biegu jałowym bład P0322

Post autor: pendzel_3 » pt cze 18, 2010 02:40

Witam znalazłem w google identyczny temat jednak tam jakiegoś sensownego wyjaśnienie nie znalazłem wiec pozwole sobie zacytować

"Witam

Auto gaśnie na biegu jałowym. Pierwszy raz około 3 miesiące temu. Działo się to sporadycznie raz na 500-1000km. Od kilku dni problem nabrał na sile. Podczas wczorajszej trasy 800km zgasł około 20 razy.Irytacja sięgała zenitu.Zwykle jak dojeżdżałem do świateł i wciskałem sprzęgło. Po zatrzymaniu jest problem z odpaleniem. Czekam około 5 minut i auto odpala normalnie - pracuje bez zastrzeżeń po odpaleniu.
kilka dni temu naprawiłem wtyk do N75 - kable był odlutowany. VAG pokazywał błąd 17956. Auto po naprawie kabla dostało kopa. Turbo zaczęło znowu porządnie pracować. Myślałem, że może ten problem z gaśnięciem jest przez ten kabel i pełen nadziei z "nowym turbo" ruszyłem w trasę. Problem j.w.
Nie mam pomysłu co może powodować to gaśnięcie.
Po podłączeniu VAGa pokazuje mi błędy:

20 lipca:
17956 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - ROZWIĄZANY - ODLUTOWANY BYŁ KABEL WE WTYKU DO N75


16706 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17978 Moduł sterujący zablokowany -
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY


22 lipca:
16705 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16706 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
18020 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Obroty na jałowym jeśli nie gaśnie są stałe bez falowań.
Czy to może być świeca? Czy jak świeca jest walnięta to VAG nic nie pokaże?
Jeszcze jedno. Jak jadę np 100km/h i wcisnę sprzęgło czasami zgaśnie a czasami nie - losowo. Po ściągnięciu nogi ze sprzęgła auto ponownie odpala. Ale jak się zatrzymam to nie odpalę rozrusznikiem od razu. Musze czekać te kilka minut. "


i to samo dokłanie dotyczy mojego MK4 2.0 APK
co radzicie? wymienić ten czujnik? jeśli tak to który bo tam są dwa
za pomoc z góry dzieki

dodam ze chodzi tu o bład P0322 "Obwód wejścia prędkości silnika dla rozdzielacza /zapłonu - brak sygnału"
Ostatnio zmieniony pt cze 18, 2010 02:43 przez pendzel_3, łącznie zmieniany 1 raz.


Co to jest żona i teściowa w samochodzie?
Zestaw głośnomówiący!

Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » pt cze 18, 2010 09:19

pendzel_3 pisze:wymienić ten czujnik
chodzi Ci o czujnik położenia wału?

Bo tak wyczytałem z tego cytatu i Twojego opisu, że to masz właśnie trafione.

Najlepiej podjedź do warsztatu i opowiedz o swoim błędzie - usterce. odrazu po podłączeniu będą wiedzieć czyna 100% jest to czujnik położenia. Koszt z wymianą około 70 pln

pozdrawiam


Dziki

Awatar użytkownika
pendzel_3
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pn wrz 15, 2008 21:39
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pendzel_3 » pt cze 18, 2010 20:03

tak chodzi mi o ten czujnik, w tym sęk ze wszyscy fachowcy twierdzą ze puki nie zepsuje sie to na stałe, nie można jednoznacznie stwierdzić czy to czujnik, i który

P0322 "Obwód wejścia prędkości silnika dla rozdzielacza /zapłonu - brak sygnału"

mógłby ktoś bardziej rozszyfrować ten kod? czy na pewno chodzi o ten czujnik?

błąd pojawia się po takiej właśnie kilkunastominutowej awarii


Co to jest żona i teściowa w samochodzie?
Zestaw głośnomówiący!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 206 gości