Jak rozpoznać zatarcie silnika?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt cze 18, 2010 18:27

to kontrolka braku ciśnienia oleju nie zaświeciła ?



zena1111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt cze 18, 2010 13:18
Lokalizacja: Kraków

Post autor: zena1111 » pt cze 18, 2010 19:26

miś fazi, właśnie NIE



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt cze 18, 2010 19:46

golf MK 3 ma kontrolę ciśnienia kontrolką oraz sygnałem dźwiękowym , bardzo zastanawiające jakim prawem nie zadziałało ani jedno ani drugie , coś masz tam bardzo skopane

[ Dodano: 18 Cze 2010 19:50 ]
jeśli faktycznie nie było oleju , to jedyne wyjście jest zdjąc miskę olejową , i zobaczyć co tam się podziało , oczywiście olej musiał gdzieś zniknąć , tylko gdzie ? sama chyba niewiele poradzisz



zena1111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt cze 18, 2010 13:18
Lokalizacja: Kraków

Post autor: zena1111 » pt cze 18, 2010 22:01

miś fazi, tak właśnie to bardzo ciekawe o się z tym olejem dzieje 2tyg temu przegrzałam silnik czy to może miec jakieś znaczenie???? wydaje mi się ze nie obróciło panewek bo by wogółe nie odpalał... ale tak czy tak to nie bedzie ten silnik co był



Awatar użytkownika
Bronco
Red Devil
Red Devil
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:04
Lokalizacja: Półkula Północna

Post autor: Bronco » pt cze 18, 2010 22:07

zena1111 pisze:miś fazi, tak właśnie to bardzo ciekawe o się z tym olejem dzieje 2tyg temu przegrzałam silnik czy to może miec jakieś znaczenie???? wydaje mi się ze nie obróciło panewek bo by wogółe nie odpalał... ale tak czy tak to nie bedzie ten silnik co był
:gora: Jak można przegrzać silnik...płynu chłodzącego też nie masz w obiegu? A może termostat uszkodzony...


[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]

zena1111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt cze 18, 2010 13:18
Lokalizacja: Kraków

Post autor: zena1111 » sob cze 19, 2010 10:55

Bronco, bo nie było płynu chłodzącego... ale czy to miało jakieś znaczenie co do oleju?????



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob cze 19, 2010 11:01

wiesz co , jak nie miałaś płynu i nie miałas oleju , to najrozsądniej będzi pojechać do jakiegoś dobrego mechanika , bo sama na pewno nic nie zdziałasz , do tego jeszcze brak sygnalizacji braku ciśnienia , nawet przegrzanie silnika i brak płynu w układzie jest sygnalizowany czerwonymi kontrolkami , więc albo tam Ci nic nie działa , albo nie zwróciłaś na to uwagi



zena1111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt cze 18, 2010 13:18
Lokalizacja: Kraków

Post autor: zena1111 » sob cze 19, 2010 11:22

miś fazi, wtedy co i się przegrzał dolałam mu płynu 4l. i na drugi dzień 1l. i nic sie mu nie działo.... śmigał jak zawsze do wczoraj:/ niestety ....



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob cze 19, 2010 11:26

tylko licho wie co się stało z tym płynem , czy poszedł Ci do oleju i narobił bigosu , czy po prostu masz gdzies spory wyciek , jeśli np padła uszczelka pod głowica i płyn się dostał do silnika



zena1111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt cze 18, 2010 13:18
Lokalizacja: Kraków

Post autor: zena1111 » sob cze 19, 2010 13:05

miś fazi, tak był wyciek ale na wężu więc raczej do silnika dostać się nie mogło. Jadę teraz dolać mu oleju może nie wszystko stracone :?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob cze 19, 2010 13:18

mam nadzieję że wszystko jest ok :bigok: ale jeszcze musisz coś zrobiś z sygnalizascją braku ciśnienia i kontrolką płynu , bo szkoda silnika



zena1111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt cze 18, 2010 13:18
Lokalizacja: Kraków

Post autor: zena1111 » sob cze 19, 2010 14:35

miś fazi, no niestety nie odpalił trzeba go odcholować :cry: :cry:

[ Dodano: 19 Cze 2010 15:49 ]
naprawa sie nie opłaca wiec jedyne rozwiązanie to kupic silnik :crazy:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 280 gości