Do tylnej klapy nie dochodzi napięcie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kajt
...
...
Posty: 262
Rejestracja: czw gru 31, 2009 02:16
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Do tylnej klapy nie dochodzi napięcie

Post autor: kajt » czw cze 17, 2010 23:20

Witam, od długiego czasu mam problem z tylną wycieraczką oraz podświetlaniem rejestracji. Opiszę ten problem od samego początku.
Ok rok temu, zaczęła mi szwankować wycieraczka, po załączeniu wykonywała jeden ruch i po czasie drugi ruch dzięki niemu wracała na swoją pozycję, Z biegiem czasu ruchy zaczęły się skracać, jeszcze 4 miesiące temu ruszała się po 10 cm. Na dzień dzisiejszy wycieraczka służy tylko jako ozdoba. Sprawdzałem kable, są całe, bezpiecznik jest ok, Wymieniłem silniczek wycieraczki oraz przekaźnik, sprawdzałem nawet manetki, mimo to dalej dead. Nie dochodzi do niej napięcie a przekaźnik działa lecz tak jak wcześniej, po 2 sekundach się wyłącza ( ... 10 cm ... )
Do dziś nie mogę dojść co z nią jest nie tak, a w dodatku padło mi podświetlenie rejestracji. Jedynym napięciem jakie dostaję tylna klapa to podgrzewanie szyby.
Jak temu zaradzić ?



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » czw cze 17, 2010 23:34

kajt, były sprawdzone przewody w przelotce gumowej co są miedzy nadwoziem a tylną klapą?? Bo mnie się właśnie wydaje, że są spękane i urwane w tym miejscu... przeważnie tak się dzieje i zaczynają wszystko ginąć. Jak zdejmiesz tą przelotkę gumową to ciągnij za każdy przewód z osobna... bo one mogą się wydawać całe na początku, ale w połowie urwane... radzę się temu przyjrzeć :helm: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
kajt
...
...
Posty: 262
Rejestracja: czw gru 31, 2009 02:16
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Post autor: kajt » czw cze 17, 2010 23:50

Właśnie sprawdziłem dokładniej, są 3 kable 2 brązowe i jeden czarny oraz czerwony splątany z zielonym schowanym w uszczelce, a po drugiej stronie szok, czerwony, zielony, brązowo szary tak jak by przecięte, musiałem je pręcikiem wyciągać, były głęboko wepchane w karoserie. Ale tym zajmę się rano.
Dziękuje.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 258 gości