zamienniki zacisków tył

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bullas
Turbo Thinking
Turbo Thinking
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 15:15
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

zamienniki zacisków tył

Post autor: bullas » sob kwie 03, 2010 15:29

witam wszystkich

Czy ktoś się orientuje od jakiego auta (modelu VW) podejdą P&P zaciski tylne w miejsce oryginalnych?
Chodzi mi o zaciski które nie sprawiają tak wielu problemów jak te oryginalne z mk2
Słyszałem ze od Korka podchodzą i są lepsze ,ale chcę mieć pewność jaka jest rużnica między tymi z mk2 i z korka ,

A może jest jakaś lepsza solucja?
może jakieś mk3 lub coś z audi ?

Proszę o pomoc i pozdrawiam



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » sob kwie 03, 2010 15:33

Było nie raz szukaj w wyszukiwarce. w Corku i mk3 są prawie takie same i dokładnie tak samo problematyczne. Szukaj w szukarce zaciski do mk2 od mk4


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1488
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » sob kwie 03, 2010 17:31

I w mkIII i a audi z tamtych lat są bardzo podobne zaciski i tak samo problematyczne. Są dwa sposoby. Albo porozkręcać zaciski od mkII, przeczyścić i złożyć na nowych gumach, albo właśnie do się coś wykombinować z zaciskami od mkIV, ale szczegółów nie znam, nie wiem czy P&P podchodzą czy nie. Musisz poszukać

EDIT. A te problemy z zaciskami biorą się przeważnie z tego że gumy uszczelniające przestają być szczelne i leci tam syf i się przycinają
Ostatnio zmieniony sob kwie 03, 2010 17:33 przez kwadrat, łącznie zmieniany 1 raz.


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » sob kwie 03, 2010 19:19

od mk4, a3, fabi itd itp. aha od passka i większych nie. tylko na płycie golfa

[ Dodano: Sob 03 Kwi, 2010 ]
podchodzą p&p potrzebujesz tylko redukcje z 12 na 10 albo wężyki od passata b5 99r

[ Dodano: Sob 03 Kwi, 2010 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

[ Dodano: Sob 03 Kwi, 2010 ]
http://forum.skodaclub.pl/tuning-mechan ... t1964.html



Awatar użytkownika
bullas
Turbo Thinking
Turbo Thinking
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 15:15
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: bullas » sob kwie 03, 2010 20:59

morfeusz86r pisze: podchodzą p&p potrzebujesz tylko redukcje z 12 na 10 albo wężyki od passata b5 99r
a jak wygląda sprawa jarzma zacisku ? podchodzi to oryginalne z mk4 pod czopy z mk2?
czy trzeba użyć te z mk2?


Gofer MK2 Nordic Edition

KUPIĘ sierpy tylne do MK2 GTI G60

Obrazek

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » sob kwie 03, 2010 21:59

nie mam pojęcia, powiem ci tylko że ja u siebie mam założone zaciski z mk4 i jarzma z mk3 więc powinno wszystko być p&p jeśli w oryginale miałeś tarcze z tyłu



Awatar użytkownika
bullas
Turbo Thinking
Turbo Thinking
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 15:15
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: bullas » sob kwie 03, 2010 22:37

morfeusz86r pisze:ja u siebie mam założone zaciski z mk4 i jarzma z mk3 więc powinno wszystko być p&p jeśli w oryginale miałeś tarcze z tyłu
no waśnie tylko ze ja mam jeszcze bębny na tyle i jeśli jarzma paszą od mk4 to obniży to mi nieznacznie koszta


Gofer MK2 Nordic Edition

KUPIĘ sierpy tylne do MK2 GTI G60

Obrazek

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » ndz kwie 04, 2010 10:41

jarzma w mk3 i mk4 są identycznie montowane i podobnych rozmiarów, z wyglądu mają tylko troche inne przetłoczenia.
czyli podsumowując potrzebujesz:
zaciski z jarzmami z mk4, możesz nawet brać z klockami jak dają
redukcje z 12 na 10 (koszt koło 12zł za 2 szt) lub przewody od passka b5
linki od ręcznego od mk2 z tarczami
czopy od mk2/3/4 z tarczami



Awatar użytkownika
bullas
Turbo Thinking
Turbo Thinking
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 15:15
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: bullas » ndz kwie 04, 2010 13:43

morfeusz86r pisze:czyli podsumowując potrzebujesz:
zaciski z jarzmami z mk4, możesz nawet brać z klockami jak dają
redukcje z 12 na 10 (koszt koło 12zł za 2 szt) lub przewody od passka b5
linki od ręcznego od mk2 z tarczami
czopy od mk2/3/4 z tarczami
i wszystko jasne
wielkie dzięki


Gofer MK2 Nordic Edition

KUPIĘ sierpy tylne do MK2 GTI G60

Obrazek

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » ndz kwie 04, 2010 16:28

:bigok:



szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

Post autor: szczepan69 » ndz kwie 04, 2010 17:33

a jak bym chciał zmienić z bębnów na tarcze do tyłu golf II to zjakiego auta szukac??? :grin:



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » ndz kwie 04, 2010 17:43

szczepan69, czytałeś chociaż ten temat od początku?
4 post



szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

Post autor: szczepan69 » ndz kwie 04, 2010 18:42

Nie tylko początek :grin: ale teraz przeczytałem nie wiem właśnie czy inwestować w zmiane na tarcze wiadomo za heble lepsze ale zobaczę :grin:



Robert 2010
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
Lokalizacja: Wiedeń

Post autor: Robert 2010 » czw cze 17, 2010 19:30

Zaciski pasują od mk4 ale jarzma za ch... a nie wiem za autopsji :grrr:
Ostatnio zmieniony czw cze 17, 2010 19:30 przez Robert 2010, łącznie zmieniany 1 raz.


Bezel 2010

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 343 gości