GOLF 3 i dziwna praca przy zimnym silniku.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lysy_zdw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw mar 27, 2008 23:47
Lokalizacja: zduńska wola

GOLF 3 i dziwna praca przy zimnym silniku.

Post autor: lysy_zdw » wt cze 15, 2010 23:22

Witam Wszystkich forumowiczów. Proszę o pomoc bardziej doświadczonych lub Tych którzy spotkali się z podobnym problemem. Golf 3, silnik 1,4, benzyna +LPG (sekwencja).A więc problem rozpoczął się po wizycie u mechanika i wymianie przewodów zapłonowych, gniazda przewodów oraz czujnika temperatury. Po odpaleniu na zimnym silniku auto gaśnie przy pierwszych dwóch próbach odpalenia (niekiedy tylko przy pierwszej próbie). Kiedy juz przy trzeciej próbie odpali to jest to dość dziwna praca. Silnik wydaje dziwne odgłosy i jego obroty są bardzo nierówne. Po dodaniu gazu auto najpierw sie dusi (ale nie gaśnie) i dopiero po pewnym czasie wchodzi na obroty. Kiedy silnik się juz rozgrzeje da się jechać ale "szału nie ma" po dodaniu gazu najpierw się troche zastanawia i dopiero po chwili czuć przyspieszenie jeśli można wogóle mówić o przyspieszeniu przy silniku 1,4.Czuć różnicę po przełączeniu na gaz. Auto zbiera się dynamiczniej. Sytuacja powtarze się za każdym razem kiedy silnik jest zimny. Mechanicy nie mogą dojść co jest przyczyną. Komputer pokazuje sonde lambda. Sonda została wymieniona, czujnik temperatury został wymieniony ale brak efektów.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » śr cze 16, 2010 07:43

poczytaj tematy o czyszczeniu i adaptacji przepustnicy w 1.6 AEE - opcja SZUKAJ


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
meiker
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 21:24
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: meiker » śr cze 16, 2010 11:20

a czemu go oddawałes do mechanika, zeby wymienic te czesc??

miales takie objawy szybciej? no i na jakiej firmy wymieniales czesci?
orginalne? czy jakies tanie zamienniki?

filtry tez wymieniles?


______________
Aktualnie: MK4 Bora 1.6 16V
Poprzedni: MK3 - german style - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=336013
Grafik / projektowanie serwisów www
www.mariuszkunc.pl | kompleksowe strony www, grafika projektowa, identyfikacja wizualna

lysy_zdw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw mar 27, 2008 23:47
Lokalizacja: zduńska wola

Post autor: lysy_zdw » śr cze 16, 2010 20:02

Oddałem do kolegi - mechanika dlatego że pewnego dnia po pracy nie mogłem odpalić auta. Czyszczenie świec i suszenie przewodów nic nie dało. Wymienił na wszystkie części firmowe z wyższej półki. Już wcześniej miałem problemy z przewodami i przy wjechaniu w kałuże dawały o sobie znać. Po wymiane wszystkich wymienionych wcześniej części moge przejechac przez rzeke i nic sie nie stanie ;) ale pojawił się nowy problem o którym wspomniałem.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości