[mk2] ile kosztuje wymiana i sam kolektor hamowania??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Pogadamy jak będziesz miał awaryjną sytuację w zakręcie i Ci tył przyblokuje...Corvax pisze:Ja tam go wywaliłem i jest OK, blokuje tylko wtedy jak mocno depne a jak normalnie to normalnie, pojechałem nawet na diagnostykę i też było wsio dobrze, z tyłu mam tarcze i jak je montowałem okazało sie ze korektor padł, zaciągnąłem porad kilku forumowiczów (ze słusznym stażem jeśli chodzi o wiedzę na temat VW) i go ominąłem.
Mi również cieknie korektor. Kupiłem uzywkę ale problem jest z odkręceniem. Używkę dostałem z mocowaniem bo nie mogli odkręcić. Wlazłem pod samochód i się dowiedziałem, że u mnie też ktoś próbował. Wymiana wydaje się niezbyt skomplikowana ale śruby są zapieczone na amen. Zapieczone w samym korektorze a nie gwińcie. od zakupionego korektora odciąłem mocowanie i myślałem ze wyciągnę śruby. Niestety nie, dopiero zdrowy młotek wytłumaczył, że śruby mają wyjść. Niestety korektor chyba tego nie wytrzymał bo zauważyłem różnicę w przepływie na zestawie otworów. Domyślam się ze w obu powinno być tak samo (L=P)
Po wejściu pod auto nie udało mi się nawet poruszyć śrub, potrzebne będzie zdrowe cięcie aby uwolnić mocowanie. Tu może być problem z oceną kosztów robocizny.
Jestem właśnie po wymianie Korektora w mk3 1.6 bębny.
Pytałem w sklepie: 320zł, Są (katalog) dwa identyczne, różnica w nawierceniu otworu w obudowie korektora, kazali sie zorientować.Zajechałem do mechanika który w godzinę miał nowy za 270zł. Wymiana problemowa, było nawet grzanie i rozwiercanie.
PZDR
Pytałem w sklepie: 320zł, Są (katalog) dwa identyczne, różnica w nawierceniu otworu w obudowie korektora, kazali sie zorientować.Zajechałem do mechanika który w godzinę miał nowy za 270zł. Wymiana problemowa, było nawet grzanie i rozwiercanie.
PZDR
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 209 gości