Dziury w podłodze

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jonjak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw kwie 20, 2006 16:39
Lokalizacja: Mława

Dziury w podłodze

Post autor: jonjak » czw kwie 20, 2006 17:02

Witam!
Tak jak w temacie,kupiłem Golfa 3 1.8 benzyna z 1993 roku,kupilem go w komisie i przy kupnie sprawdzalem go rowniez na kanale i było widac ze trzeba zakonserwowac podwozie jednak podczas tej czynnosci okazało sie ze podłoga jest w kilku miejscach skorodowana.Mozna to jakos naprawić??Nie wiem dospawać jakaś blache w tych miejscach?/Prosze o opisanie mi czynnoscie jaka proponujecie o ile wogole mozna cos zrobic.Pozdrawiam


Rafal

greg

Post autor: greg » czw kwie 20, 2006 20:43

więc tak współczuję - bo podłoga to ważna rzecz - za słabo podszedłeś do oglądania - no chyba że było bardzo tanio. Wymontuj fotele, następnie wykładzine podlogową - wycionasz kawałki z dziurami - wstawiasz nowe (migomatem nie gazami) odrdzewiasz, podkład i zabezpieczenie z obu stron



jonjak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw kwie 20, 2006 16:39
Lokalizacja: Mława

Post autor: jonjak » czw kwie 20, 2006 21:50

tzn samochod kupiłem za 7200 zł uwazam ze nie jest to wysoka cena a te dziury nie sa az tak duze.Bede musial przejechac sie do blacharza i zobaczyc co da rade z tym zrobic i za ile.Zna ktos moze cene takiej uslugi??orientacyjnie


Rafal

Awatar użytkownika
drill
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 696
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: drill » czw kwie 20, 2006 22:16

Orientacyjnie to ~100zl... ale to wszystko zaaaalezy ;)

A co do ceny to chyba jakis GT z rozowymi felgami bo 7200 to nie jest malo :)


Obrazek

Awatar użytkownika
kubi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: wt mar 28, 2006 01:34
Lokalizacja: ?????????
Kontakt:

Post autor: kubi » pt kwie 21, 2006 00:23

Witaj
spawanie jak to spawanie zawsze w miejscach spawanych bedzie korodowało szybciej czy to spawnie metoda MIG czy MAG gnic bedzie (blacha jest wypalona w miejscu spawania odtłuszczona). Ja proponuje uzyta przez zemnie metode prosta tania. polega na wyciagnieciu dywaniu wszystkie go z wnetrza nastepnie usuniecia rdzy z miejsca korozji zabezpieczenie jakims preparatem lub farba Hamerait jest dobry. Nastepnnie po wyschnieciu wszystkiego dociecie kawałka blachyi przyczepieniu go do podłogi od dołu nitami miedzy blache a podłoge mozna dac jakis srodek uszczelniajacy np. do montazu szyb. i zapackaniu wszystkiego jakas masa bitumiczna anty korozyjna. Metoda moze mniej efektowniejsza niz spawanie ale o wiele trwalsza ( bez ingerencji zabezpieczona fabrycznie blache :bigok:


350 tys. km i ciagle jedzie

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pt kwie 21, 2006 00:54

kubi pisze:Witaj
spawanie jak to spawanie zawsze w miejscach spawanych bedzie korodowało szybciej czy to spawnie metoda MIG czy MAG gnic bedzie (blacha jest wypalona w miejscu spawania odtłuszczona). Ja proponuje uzyta przez zemnie metode prosta tania. polega na wyciagnieciu dywaniu wszystkie go z wnetrza nastepnie usuniecia rdzy z miejsca korozji zabezpieczenie jakims preparatem lub farba Hamerait jest dobry. Nastepnnie po wyschnieciu wszystkiego dociecie kawałka blachyi przyczepieniu go do podłogi od dołu nitami miedzy blache a podłoge mozna dac jakis srodek uszczelniajacy np. do montazu szyb. i zapackaniu wszystkiego jakas masa bitumiczna anty korozyjna. Metoda moze mniej efektowniejsza niz spawanie ale o wiele trwalsza ( bez ingerencji zabezpieczona fabrycznie blache :bigok:
:blush:



Artur D.
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: wt sty 10, 2006 10:37
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Artur D. » pt kwie 21, 2006 08:00

Można jeszcze inaczej (sprawdziłem).
Jeśli te dziury są rzeczywiście nieduże, odsłoń blachę w ich okolicy, oczyść rdzę szczotką drucianą, potraktuj odrdzewiaczem, podmaluj jakąś farbą antykorozyjną (np. hammerite) i z obu stron naklej kawałek tkaniny (np. szklanej, ma być większych rozmiarów niż otwór oczywiście) nasączonej żywicą epoksydową z utwardzaczem (da się kupić bez problemu). Potem to miejsce zmatuj papierem ściernym, znów zamaluj np. Hammeritem i na koniec biteksem (chyba, że wolisz coś innego).
Po utwardzeniu masz twardą mocną powłokę, bez spawania i wiercenia jakichkolwiek dziur. Miejsce to jest dobrze zabezpieczone przed dalszą korozją. Nawet jeśli rdza będzie tam sobie chrupać, to wiele wody upłynie, zanim wydostanie się spod tego miejsca.
Miłej pracy :bigok:



Awatar użytkownika
kubi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: wt mar 28, 2006 01:34
Lokalizacja: ?????????
Kontakt:

Post autor: kubi » pt kwie 21, 2006 10:59

Własnie jesli bedzie chrupac a nikt niechce zeby chrupała ja sprawdziłem moj sposób i nic nie chrupie uszczelnienie klejem do szyb jest idealne nie przepuszcza wody i wilgoci. włukno szklane jest dobre ale tam gdzie nie ma rdzy. Jezdze juz tak 2 lata i nic dlache tak podocinałem i powyginałem ze pasuje jak ulał i trudno zauwazyc miejsca nitowane. Tez miałem małe dziury srednica 2 - 3 cm. Naprawde polecam


350 tys. km i ciagle jedzie

jonjak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw kwie 20, 2006 16:39
Lokalizacja: Mława

Post autor: jonjak » pt kwie 21, 2006 20:44

No u mnie to jest zaraz przy tych otworach tam gdzie te gumki chyba spuszczania wody i teraz sam nie wiem jak to zrobic ale wiem jedno jutro sie za to zabieram wraz z wujkiem mechanikiem wiec moze cos madrego tez powie na ten temat.No i musze zobaczyc dokladnie jakich rozmairow te dziury.Mozecie mi powiedzec ktora z tych metod opisanych a moze jeszcze jakies macie jest dobra??


Rafal

Awatar użytkownika
kubi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: wt mar 28, 2006 01:34
Lokalizacja: ?????????
Kontakt:

Post autor: kubi » sob kwie 22, 2006 22:45

otwory sa potrzebne przy produkcji ( w trakcie malowania zanurzeniowego) resztki farby nimi wyciekaja


350 tys. km i ciagle jedzie

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob kwie 22, 2006 23:33

Ja załatałem żywicą i włuknem szklanym :bigok: , sposób tani i szybki bez spawania i jest oki , polecam.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

fibolek

Post autor: fibolek » ndz kwie 23, 2006 13:09

Tak jak ktoś pisał włókno szklane i żywica jest dobra na całkowicie czyste i suche miejsce(czyt.bez rdzy i wilgoci) a aby tak zrobić musisz dokładnie wyczyścić do zera blachę i i tak gwarancji nie masz że jak ci wilgoć wlezie to nie odpadnie.Najlepiej albo nity i zaprawa dobra albo spawy i zaprawa dobra.



jonjak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw kwie 20, 2006 16:39
Lokalizacja: Mława

Post autor: jonjak » ndz kwie 23, 2006 13:50

no wczoraj juz zrobilem.Jak sie okazalo po wyjeciu tej gumki blacha byla tak zrzarta ze miala po wyczyszczeniu srednice 10 cm wzialem blache pod blache dalem silikonu montazowego i to przykrecilem na sruby od wewnatrz.Pozniej sruby wyszlifowalem szlifierka a od spodu na to jeszcze dalem zywice i szmatke i wszystko uformowalem w ksztalt reszty podlogi.Jutro bede to jeszcze malowal bitexem.mysle ze dobrze postapilem.A jak wy uwarzacie??


Rafal

Awatar użytkownika
drill
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 696
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: drill » pn kwie 24, 2006 07:25

z innej beczki pytanie: po odslonieciu tapicerki jak wyglada podloga? jesli kupie kawalki blachy 15x15 to bez problemu je tam wpasuje?


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 420 gości