Witam
Od kilku dni moj golfik nie chce jechać:( tzn jedzie ale nawet przy redukcji na dwójkę nie czuć prawie wgl przyśpieszenia... Wcześniej miałem tak kilka razy ale jakoś to samo ustępowało... Dodam że jeśli jest zimny i trochu ostygnie idzie nawet dobrze ale po chwili nawet gdy przyśpieszam jest jak gdyby odcinka i już muł... W maju wymieniałem sondę lambde, kable WN i świece, czyszczona była przepustnica... I od tego czasu jak by zaczął więcej palić... Kontrolka na liczniku od temp, cały czas mryga, czy ciepły czy zimny... Układ chłodniczy jest na pewno ok. Więc gdzie tkwi przyczyna, oto moje propozycje i proszę o rady..
- czujnik temp (niebieski)
- pompa paliwa
- źle usatwiony zapłon
- któryś wtrysk umarł/ umiera
Ps filtr paliwa i powietrza nowy Czasami gdy odpalę na ciepłym silniku to obroty wskakują na ok 3tys, i zbić je można po przez jazde, kawałek się przejade i już są normalne obroty, aku odłączałem i resetowałem kompa..
Golf II GTI PF
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: ndz cze 07, 2009 18:11
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
resetu niema w tym wtrysku, na poczatek sprawdź przepływomierz i szczelnośc dolotu. Opisy sprawdzania przepływomierza sa na forum (tak samno jak do 2E z mk3 tylko że w Twoim jest jeszcze śruba do regulacji składu mieszanki. Sa jeszcze styki przy przepustnicy informujące sterownik silnika o zamknięciu lub otwarciu przepustnicy (zwykłe włączniki też do sprawdzenia)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 219 gości