![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Czyli to co u mnie..? śrubki na wahaczu nie byly podokrecane?
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
w sumie i tak i nieBolson Tdi pisze:No No piru gratuluje xD![]()
![]()
Czyli to co u mnie..? śrubki na wahaczu nie byly podokrecane?
Dźwięk niemal identyczny.. tylko u mnie dużo ciszej.. jutro spróbuje nagrać.. w piątek będę wszystko sprawdzał..Ahaa.. jeszcze zapytam- Takie same masz stuki jak w tych filmikach ktore załączyłem wczesniej?
Sprawny układ kierowniczy jest sztywnie połączony.. możliwe, że przenosi z jednego łożyska.. ale nie wiem.. będę kombinował.. wpierw wszystko dokręcę... jeśli dalej będzie pukało wybije drążki i będę wiedział czy to coś z maglownicą.. potem łożyska na amortyzatorach.. mam nadzieje, że to jest przyczyna a nie maglownica..Bolson Tdi pisze:No trochę to dziwne... bo z dwóch stron w jednym czasie łożyska amorków chyba by nie padły.
No to jest racja.blm pisze:Sprawny układ kierowniczy jest sztywnie połączony.. możliwe, że przenosi z jednego łożyska.. ale nie wiem..
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 378 gości