1.6 AEE nierówne obroty i stukanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mateusz33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: sob paź 03, 2009 10:02
Lokalizacja: WWA

1.6 AEE nierówne obroty i stukanie

Post autor: mateusz33 » wt cze 15, 2010 21:53

Problem jest z silnikiem
Zaczęły mi wariować obroty.spadały ze aż silnik trzeszczał i się podnosiły.Wiec po przeczytaniu tego forum zacząłem czyszczenie przepustnicy i adaptacje.lecz to nic nie dało.A wiec wymieniłem na inna i to samo(ta nowa tez adaptowałem) zauważyłem ze jak obroty spadają to w silniku coś zaczyna stukać ,jak się wyrówna to przestaje,Te stuki słychać od prawej strony.Byłem u elektromechanika to wymienił sondę lecz to samo.Aha i dodam ze rok temu strzelił pasek i była robiona głowic,Od dwóch dni zauważyłem ze jak silnik osiągnie obroty rzędu 2800 to jest takie uczucie jak by silnik nie dostawał paliwa tak na ok 2-3 sekund.



Awatar użytkownika
Montrey1990
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:30
Lokalizacja: Krotoszyn
Auto: Golf 4 1.9TDi
Silnik: ALH
Kontakt:

Post autor: Montrey1990 » wt cze 15, 2010 22:01

ze tak zapytam to jest monowtrysk czy pelen??


MONTREY xD

mateusz33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: sob paź 03, 2009 10:02
Lokalizacja: WWA

Post autor: mateusz33 » wt cze 15, 2010 22:02

Pełny wtrysk+ sekwencj

PS.
1.Na gazie i na paliwie to samo
2.Czy klimatyzacja ma coś wspólnego bo jak ja załączę to obroty się podnoszą



Awatar użytkownika
Montrey1990
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:30
Lokalizacja: Krotoszyn
Auto: Golf 4 1.9TDi
Silnik: ALH
Kontakt:

Post autor: Montrey1990 » wt cze 15, 2010 22:06

na klimie zawsze sie beda podnosily. sprawdz lub podmien ta przeplywke od filtra powietza to jest na roze od filtra czesto siada to i to moze byc przyna czesta gdy sie ma gaz w golfie w tym silniku AEE

[ Dodano: 15 Cze 2010 22:09 ]
tam jest taka plytka i gdy na gazie odda we filtr ona sie dnie i takie cyrki siedzieja


MONTREY xD

mateusz33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: sob paź 03, 2009 10:02
Lokalizacja: WWA

Post autor: mateusz33 » wt cze 15, 2010 22:33

Jutro to zrobię i napisze efekt



Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » śr cze 16, 2010 08:00

podaj wiecej info o wachaniu obrotow, do ilu spadaja i do ilu sie wznosza. jaka przepustnice wsadziles. ( z tego co wiem to nowe przepustnice po 470 zloty niby orginaly z allegro to jest kicha i wlasnie wachaja sie obroty gasnie i rozne inne objawy na nich sa). jesli wymiana to tylko na vdo. ( mam cordobe aee i za orginal krzykneli mi 1450) wiec pozostala mi uzywka za 100 ze szrotu i chodzi miod. zobacz czy na wszystkich swiecach jest taki sam nagar. powinien tyc taki lekko bialy. co do tego klepania to normalne jak silnik spada z obrotow to spada cisnienie oleju i samoregulator nie kasuje luzu zaworowego i klepia zawory.a i w aee nie ma przeplywki. wolnymi obrotami steruje owa przepustnica.



mateusz33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: sob paź 03, 2009 10:02
Lokalizacja: WWA

Post autor: mateusz33 » czw cze 17, 2010 00:01

Przepustnica jest w VDO.Teraz obroty się wznoszą do tysiąca i opadną aż się kontrolki zaświeca lecz silnik nadal chodzi i znów doda do tysiąca i jak spadną to silnik gasnie,

[ Dodano: 19 Cze 2010 13:15 ]
W tej chwili....
Obroty schodzą do ok 800 lecz po paru sekundach pracy silnik gaśnie.....
Może być to wina przewodów albo świec??
Bo już się zastanawiam nad wymiana sterownika.. :/



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 330 gości