Drgania przy skręcie w prawo

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
hepos
GT Owner
GT Owner
Posty: 288
Rejestracja: czw paź 23, 2008 09:18
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Golf VII
Silnik: CJZA

Drgania przy skręcie w prawo

Post autor: hepos » wt cze 15, 2010 09:11

Witam

W sumie odkąd kupiłem golfa mam taki problem - przy mocniejszym skręcie w prawo, albo np przy jeździe po łuku przy prędkości około 80 km/h czuć takie drgania. Nie są wyczuwalne na kierownicy w żaden sposób, po prostu auto trochę drży i słychać coś jakby ocierało?

Myślałem, że tylna opona ocela i rant nadkola. Ale zeszlifowałem dość dużo tego rantu i żadnej poprawy. Pozatym gdyby to była kwestia opony, to przecież nie drżałoby chyba.

Gdzie można jeszcze szukać przyczyny? luzów na łożyskach z tyłu nie ma, jedynie to poduszka belki od strony kierowcy kwalifikuje się powoli do wymiany. Ale to raczej nie powinno mieć wpływu?

W lewo mogę skręcać jak chcę i nic nie drga



Awatar użytkownika
meiker
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 21:24
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: meiker » wt cze 15, 2010 11:42

może półośka?
w sumie to mało szczegułów, najlepiej podnies przo autka na lewarku, skrec koła w prawo na maxa i krec nim, zobacz czy coś tam piszczy, tzreszczy czy hałasuje?!

jakie szerokie opony masz, jaki kit?


______________
Aktualnie: MK4 Bora 1.6 16V
Poprzedni: MK3 - german style - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=336013
Grafik / projektowanie serwisów www
www.mariuszkunc.pl | kompleksowe strony www, grafika projektowa, identyfikacja wizualna

Awatar użytkownika
hepos
GT Owner
GT Owner
Posty: 288
Rejestracja: czw paź 23, 2008 09:18
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Golf VII
Silnik: CJZA

Post autor: hepos » wt cze 15, 2010 11:51

opony mam 195/50/15 , zawieszenie mam -60mm, Supersport.

a co do tych drgań to wydaje mi się że to może coś z tyłu, bo na kierownicy nie ma żadnych drgań.



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 886
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » wt cze 15, 2010 14:00

hepos pisze:jedynie to poduszka belki od strony kierowcy kwalifikuje się powoli do wymiany. Ale to raczej nie powinno mieć wpływu?

miałem podobny problem. okazało się że miałem właśnie tuleje na tylnej belce wybite.
skręcając w prawo auto się podnosi i tuleja dostaje lekkiego luzu na belce i dlatego słychać stuki i czuć drgania


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
hepos
GT Owner
GT Owner
Posty: 288
Rejestracja: czw paź 23, 2008 09:18
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Golf VII
Silnik: CJZA

Post autor: hepos » wt cze 15, 2010 14:20

Miałeś podobny problem, a jakie objawy miałeś?



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 886
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » wt cze 15, 2010 14:34

hepos, podczas jazdy prosto było w miarę dobrze ale skręcając w prawo albo w lewo w zależności która strona samochodu się unosiła było słychać lekkie stuki na początku i auto miało skłonność do lekkich drgań i miałem wrażenie że mi lekko tył samochodu jakby uciekał. jak podniosłem tył samochodu i ruszałem kołem do przodu i do tyłu to koło miało luz


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 190 gości