1.6 SR i wasze problemy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Okazalo sie ze cewka jest popekana, zalozylem na probe cewke wygladajaca lepiej, ale samochod nadal odcina 5500, wczesniej pisalem 5000 pomylilem sie
Po odlaczeniu czujnika halla nie ma zadnej roznicy, moze nawet nieznacznie lepiej ciagnie z dolu, czujnik halla po zmierzeniu omomierzem cos tam pokazuje , nawet odczyty podobne do czujnika obrotow walu... Wiec moze jest ok? Jak go sprawdzic bo juz nie mam czasu na ten samochod. Nowy czujnik kosztuje 180zl.
[ Dodano: Pią Cze 11, 2010 09:55 ]
I czy da rade go wymienic bez sciagania rozrzadu?
Po odlaczeniu czujnika halla nie ma zadnej roznicy, moze nawet nieznacznie lepiej ciagnie z dolu, czujnik halla po zmierzeniu omomierzem cos tam pokazuje , nawet odczyty podobne do czujnika obrotow walu... Wiec moze jest ok? Jak go sprawdzic bo juz nie mam czasu na ten samochod. Nowy czujnik kosztuje 180zl.
[ Dodano: Pią Cze 11, 2010 09:55 ]
I czy da rade go wymienic bez sciagania rozrzadu?
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Zmierzylem opornosc czujnika obr. Walu i jest idealna jak w kazdym vw i audi a nawet innych boscha. -0,09. Miedzy 2 i 3 nozka.
Jednak czujnik obrotow walka rozrzadu ma rowniez!!! 0,09 ale pomiedzy 1 i 3 !! Wiec troche dziwny zbieg okolicznosci co nie
Jak go sprawdzic aby byc pewny i czy trzeba rozrzad zwalac do wymiany?
[ Dodano: Pią Cze 11, 2010 13:38 ]
niestety czujnika halla nie da sie sprawdzić omomierzem, tak mi napisali...
więc trzeba to jakoś inaczej ugryźć...
Jednak czujnik obrotow walka rozrzadu ma rowniez!!! 0,09 ale pomiedzy 1 i 3 !! Wiec troche dziwny zbieg okolicznosci co nie
Jak go sprawdzic aby byc pewny i czy trzeba rozrzad zwalac do wymiany?
[ Dodano: Pią Cze 11, 2010 13:38 ]
niestety czujnika halla nie da sie sprawdzić omomierzem, tak mi napisali...
więc trzeba to jakoś inaczej ugryźć...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- hossearkadio26
- Ma gadane
- Posty: 158
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 14:00
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Witam wszystkich Panów.
Panowie pomóżcie, mój problem jest następujący.
Od kilku dni po silnych upałach zaświeca mi się kontrolka płynu chłodzącego.
Sprawdziłem i poziom jest około pól centymetra po niżej minimalnego, co doradzacie zrobić dolewkę z jakiegoś innego bo nie wiem jaki tam jest teraz, czy całkowicie wymienić cały.
Może jest tu na forum jakaś podpowiedz jak to zrobić ?
Wielkie dzięki z góry za pomoc.
Panowie pomóżcie, mój problem jest następujący.
Od kilku dni po silnych upałach zaświeca mi się kontrolka płynu chłodzącego.
Sprawdziłem i poziom jest około pól centymetra po niżej minimalnego, co doradzacie zrobić dolewkę z jakiegoś innego bo nie wiem jaki tam jest teraz, czy całkowicie wymienić cały.
Może jest tu na forum jakaś podpowiedz jak to zrobić ?
Wielkie dzięki z góry za pomoc.
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: czw gru 06, 2007 20:15
- Lokalizacja: Cieszyn
mam ten sam problem zamulony silnik bardzo z miejsca ruszyć sie nieda, wymieniłem kable, swiece, przepustnice, czujnik temperatury, na komputerze nic niepokazuje i obecnie sie zastanawiam nad wymiana samego kompaJABcok20 pisze:Zmierzylem opornosc czujnika obr. Walu i jest idealna jak w kazdym vw i audi a nawet innych boscha. -0,09. Miedzy 2 i 3 nozka.
Jednak czujnik obrotow walka rozrzadu ma rowniez!!! 0,09 ale pomiedzy 1 i 3 !! Wiec troche dziwny zbieg okolicznosci co nie
Jak go sprawdzic aby byc pewny i czy trzeba rozrzad zwalac do wymiany?
[ Dodano: Pią Cze 11, 2010 13:38 ]
niestety czujnika halla nie da sie sprawdzić omomierzem, tak mi napisali...
więc trzeba to jakoś inaczej ugryźć...
tom
wymieniłm czujnik halla. spradziłem dwa inne czujniki i miały dwie kombiacje z wynikiem 1,2 i 1,4 czyli 2 z 3 pinem i bodajże 1 z 3 a zepsuty miał właśnie tylko 1z 3 pinem i wartość 0,09. po wymianie czujnika ciąnie do samego końca ale dla mnie i tak ospały silnik...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
MaroTrek, Wlej zwykłej wody i też będzie dobrze. A swoją drogą to sprawdź którędy ubywa ci ten płyn. Bo raczej sam nie wyparuje. A jeśli zależy ci na wlaniu płynu takiego jaki masz, to zobacz tylko jakiej jest barwy i jedz na stacje i kup. Są przeważnie taki zielonkawo-niebieski albo wpadający w czerwony.
Siemka Panowie. Moze ktos z was mi ,,powiedziec" gdzie dokladnie sprawdzic VAGCOM'em odczyty z przeplywomierza? No I oczywiscie jakie powinny byc prawidlowe wskazania Wydaje mi sie ze mi troszq szwankuje - pewnie bede musial go przeczyscic. Mam caly czas problem z samoczynnie wzrastajacymi obrotami i problemami przy odpalaniu na rozgrzanym silniku. Pisalem juz zreszta o tym wczesniej w tym temacie. Wymienilem czujink pozycji wlaka rozrzadu(Halla) I czujnik temperatury wedlug wskazowek ktore od was otrzymalem. Dodac jeszcze moge ze gdy motor jest cieply I ciezko go odpalic to w momencie gdy juz po jakims czasie zapali czuc straszny smrod na zewnatrz I wewnatrz auta. Znowu w czasie jazdy na luzie I odjetym gazie kiedy obroty sa za wysokie (powyzej 2500) po wbiciu biegu I dodaniu gazu najpierw szarpnie jakby sie przydusil na moment I dopiero potem ciagnie.
POZDRO
POZDRO
[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
- hossearkadio26
- Ma gadane
- Posty: 158
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 14:00
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
pszmielnapisz o ktory czujnik dokladnie chodzilo? o ten z 4 pinami czy ten z 2 ?pszmiel pisze:Jeśli go wymieniałeś to sprawdź go w ten sposób, że odpal silnik i na odpalonym wypnij kostkę od tego czujnika, auto nie powinno zgasnąć ale przejdzie w tryb awaryjny i powinno strasznie przebierać jeśli jednak zgaśnie to wyczyść przepływomierz bo prawdopodobnie daje zły odczyt do kompa. A kiedy ostatnio wymieniałeś czujnik temperatury Cieczy chłodzącej?
Wymienilem u siebie ten drugi(2piny) i zero reakcji chyba zle Ciebie zrozumialem wydaje mi sie. Pozatym odlaczalem kostki od kazdego z nich i zero reakcji w aucie. Tak czy inaczej kupie ten 4=ro pinowy i zobaczymy czy to cos pomoze
POZDRO
[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
- hossearkadio26
- Ma gadane
- Posty: 158
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 14:00
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 273 gości