Po wymianie głowicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Brom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz mar 07, 2010 22:01
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Brom » pt cze 11, 2010 14:28

Raczej sam nie będę tego wymieniał, dam to pewnie do mechanika, ile może wziąć za wymianę tych szklanek zaworowych i ile one kosztują? Dam najpierw żeby przeczyścił przepustnice i sprawdził uszczelkę. Silnik po remoncie fajnie chodzi tylko właśnie te stukanie, czasem potrafi nawet zgasnąć na luzie tak obroty falują



Awatar użytkownika
ŁukaszMan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
Kontakt:

Post autor: ŁukaszMan » pt cze 11, 2010 14:31

Brom pisze:le one kosztują?
Ja płaciłem w zeszłym roku za szklanki z INA 160PLN a dlatego je kupiłem bo orginalnie takie sa założone. moze inna firma też była by dobra ale nie praktykowałem dlatego nie wypowiem się. Wymiana sama w sobie nie jest trudna i za wiele czasu tez nie zabiera.



Brom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz mar 07, 2010 22:01
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Brom » pt cze 11, 2010 16:35

No dobra to wymienię szklanki, mam nadzieje ze przestanie.

[ Dodano: 13 Cze 2010 07:42 ]
Może ktoś pokazać fote jak one wyglądają ?

[ Dodano: 13 Cze 2010 07:53 ]
Takie będą dobre ? http://allegro.pl/item1042108989_popych ... _audi.html i Ile ich potrzeba?



Awatar użytkownika
ŁukaszMan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
Kontakt:

Post autor: ŁukaszMan » ndz cze 13, 2010 22:15

Brom pisze:Takie będą dobre ? http://allegro.pl/item104...ki_vw_audi.html i Ile ich potrzeba?
Tak będą dobre a potrzeba ich 8 sztuk. Tyle ile jest zaworów.



Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » ndz cze 13, 2010 22:28

z wymianą szklanek niema wcale tyle roboty

zdejmujesz pokrywę odkręcasz panewki i podnosisz wałek ale wcześniej pasek do koła przywiązujesz sznurkiem zęby z zęba nie spadł


wyciągasz stare szklanki przyssawką do szyb co mają maskotki na sznureczku i wkładasz nowe


składasz wszystko i robisz obrót wałem troszkę do przodu i do tyłu i oglądasz czy znaki sie pokrywają

ja tak robiłem

zero zdejmowania koła pasowego wałka i osłon plastikowych


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

Brom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz mar 07, 2010 22:01
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Brom » pn cze 14, 2010 21:48

Poprzedni właściciel twierdzi ze u niego żadnych szklanek nie było słychać... Możliwe ze od przepustnicy może tak pracować i tak może coś stukać? dziś zgasł całkiem na skrzyżowaniu i nie odpalił.... !_! kreci ale w ogóle na obroty nie może wejść, prowadzę do mechanika znów.... na holu



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 100 gości