spadek mocy i problem z hamulcami
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz sty 10, 2010 18:07
- Lokalizacja: stalowa wola
spadek mocy i problem z hamulcami
witam wszystkich i odrazu przechodze do sedna sprawy
wczoraj podczas około 15 kilometrowej trasy zauwarzyłem że moja bora znacznie straciła na mocy i jednocześnie wystapił problem twardego pedału hamulca który bierze ostro juz na samym początku skoku .po przejechanie kolejnych 40 km i kilku ostrzejszych hamowaniach problem nie ustapił
dodam jeszcze że
-pły w porzadku nie ubywa ani nie przybywa właściwy kolor
-wszystkie tarcze i klocki ok -nie nagrzewaja się nadmiernie
dzień wcześniej kiedy wszystko było ok grzebałem troche przy silniku <sprawdzałem filtry idt. jezeli ktoś ma jekiś pomysł to prosiłbym o szybką podpowiedz
wczoraj podczas około 15 kilometrowej trasy zauwarzyłem że moja bora znacznie straciła na mocy i jednocześnie wystapił problem twardego pedału hamulca który bierze ostro juz na samym początku skoku .po przejechanie kolejnych 40 km i kilku ostrzejszych hamowaniach problem nie ustapił
dodam jeszcze że
-pły w porzadku nie ubywa ani nie przybywa właściwy kolor
-wszystkie tarcze i klocki ok -nie nagrzewaja się nadmiernie
dzień wcześniej kiedy wszystko było ok grzebałem troche przy silniku <sprawdzałem filtry idt. jezeli ktoś ma jekiś pomysł to prosiłbym o szybką podpowiedz
- gregoryb1
- vel Młody
- Posty: 327
- Rejestracja: pt sty 16, 2009 12:43
- Lokalizacja: Kościerzyna, pomorskie, GKS....
- Kontakt:
Sztomel,wszystko Ci ładnie opisał
a tutaj masz temat co jak zlokalizowac i naprawic
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... f36152e66e
a tutaj masz temat co jak zlokalizowac i naprawic
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... f36152e66e
Ostatnio zmieniony pn cze 14, 2010 13:21 przez gregoryb1, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz sty 10, 2010 18:07
- Lokalizacja: stalowa wola
- gregoryb1
- vel Młody
- Posty: 327
- Rejestracja: pt sty 16, 2009 12:43
- Lokalizacja: Kościerzyna, pomorskie, GKS....
- Kontakt:
Tam nie powinno byc zadnego luzu nawet minimalnego , dlatego ze podcisnienie z tego węzyka jest wykorzystywane przy turbinie i odpowiada za sprawna prace układu hamulcowego. Jesli nie masz zadnych ubytkow płynu to przyczyna najczesciej lezy tam.
Dwie równoległe usterki jak cos z turbo i cos z hamulcami to raczej wystąpiły by w jakims odstepie czasu
Ale najlepiej jak podłaczysz autko pod kompa
Dwie równoległe usterki jak cos z turbo i cos z hamulcami to raczej wystąpiły by w jakims odstepie czasu
Ale najlepiej jak podłaczysz autko pod kompa
-
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz sty 10, 2010 18:07
- Lokalizacja: stalowa wola
narazie nie nan dostępu do kompa więc sprubuje to jakoś polepić i zobacze co dalej
mysle że poksipol wystarczy?
no i duupa dalej to samo zauwarzyłem jeszcze ze sprzęgło cięrzej chodzi
mysle że poksipol wystarczy?
no i duupa dalej to samo zauwarzyłem jeszcze ze sprzęgło cięrzej chodzi
Ostatnio zmieniony pn cze 14, 2010 16:28 przez kamilbora1991, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz sty 10, 2010 18:07
- Lokalizacja: stalowa wola
gregoryb1,
ogólnie podcisnienie jest . ale myślicie ze minimalny luz krućca żędu 0,5 mm może byc tego powodem . może spróbuje zale[ić cały kruciec koncówke przewodu i opaske poxiliną albo osmiorniczką to może wtedy będzie szczelne <o ile tam tkwi problem>????????????????????
bora ma przejechane 150 tys spokojnej jazdy więc mysle że vacum powinno to wytrzymać
od strony mechanicznej wszystko jest ok .spadek mocy i skutecznosci hamulców nastąpił jednocześnie z godziny na godzinegregoryb1 pisze:A jaki masz stan klockow i tarcz? Kiedy był ostatnio zmieniany płyn hamulcowy?
Ten spadek mocy nastąpił razem z słabymi hamulcami czy moze działo sie to wczesniej ?
Łuki_79,Łuki_79 pisze:Przy uruchomionym silniku zdejmij wężyk idący do układu N75/N18 przy pompie wacum i sprawdz na tym króćcu czy masz w ogóle podciśnienie.
ogólnie podcisnienie jest . ale myślicie ze minimalny luz krućca żędu 0,5 mm może byc tego powodem . może spróbuje zale[ić cały kruciec koncówke przewodu i opaske poxiliną albo osmiorniczką to może wtedy będzie szczelne <o ile tam tkwi problem>????????????????????
bora ma przejechane 150 tys spokojnej jazdy więc mysle że vacum powinno to wytrzymać
Ostatnio zmieniony śr cze 16, 2010 21:20 przez kamilbora1991, łącznie zmieniany 1 raz.
- gregoryb1
- vel Młody
- Posty: 327
- Rejestracja: pt sty 16, 2009 12:43
- Lokalizacja: Kościerzyna, pomorskie, GKS....
- Kontakt:
Turbo i hamulce sa wspomagane podcisnieniem tam wytwarzanym wiec ja bym obstawiał ze jednak tak. bo wystarczy drobna nieszczelnosc i wartosci nie beda prawidłowekamilbora1991 pisze: ale myślicie ze minimalny luz krućca żędu 0,5 mm może byc tego powodem
Dla 100% pewnosci potrzeba podłaczyc VAG. W tym temacie ktory podałem wyzej było opisane dokładnie jakie wartosci trzeba "zlogowac"
-
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz sty 10, 2010 18:07
- Lokalizacja: stalowa wola
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 304 gości